Kolejny nowy naked <1000ccm
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kolejny nowy naked <1000ccm
Trochę z chęci kupna, trochę żeby spisać pomysły... Szukam kolejnego nakeda.
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)
wstęp na Kawasaki ER-5 1-2tys. km
18tys. km na F800R
3-4tys. km na boxerach BMW
wycieczki na zamknięty tor plus ponad tydzień na wynajmowanych moto
dwa kursy doszkalajÄ…ce dla zaawansowanych
- Wiek, waga, wzrost,
31lat, 90kg, 184cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
80% miasto (praca)
10% szosy
10% autostrady
nie jeżdżę w teren, najgorsze co mnie może spotkać, to ostatnia mila po nieutwardzonym
Raz na rok jadę gdzieś dalej - ostatnio zrobiłem 2100km w weekend.
90% sam
10% z plecaczkiem
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
8-10tys km
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
do 50k PLN
Ciuchy mam, różne na każdą okazję.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Moto ma być nowe, nieawaryje i bywać w warsztacie na przeglądy wg. książki serwisowej. Na opony - jedne na sezon - też starczy
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Nakedy/streetfightery. Max. z półowiewką.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Jeżdżę F800R i jest to świetne moto, z którego jestem bardzo zadowolony. Niestety, wersja poliftowa mi się optycznie mniej podoba i chcę zmienić na coś innego, podobnej klasy. Większe BMW nie wchodzi w grę, bo nie lubię skrzyni i też są trochę za drogie.
Z kolei żaden model Ducati mnie nie przekonuje - dla mnie to przerost narwania nad treścią.
Moje wymagania:
- naked lub półowiewka
- dwa lub trzy cylindry
- ABS i kontrola trakcji (więc siłą rzeczy - ride-by-wire)
- preferowany przynajmniej jeden zegar analogowy
- moto ma być w miarę dwuosobowe
- waga ok. 200kg
- "przeciętna" moc. Może nie aż tak, jak w Moto Guzzi, czy też H/D albo Triumph Bonneville, które są bardzo niewysilone. W zasadzie potrzebuję ok. 40kucy, mam ok. 90 i mi starcza, ale na pewno nie chcę sporta okrojonego z owiewek - za drogo, za dużo mocy, zbyt niepraktycznie na codzień
Modele, które aktualnie mi się podobają:
F800R
+ wiem, że mi bardzo dobrze pasuje pod względem ergonomii
+ wystarczajÄ…ca moc
+ ma ABS i kontrolÄ™ trakcji
- to samo
- gorszy design, niż poprzednio
MV Agusta Brutale
+ na papierze bardzo atrakcyjny
+ obłędny design
- cyfrowy wyświetlacz
- producent plajtuje
- trochÄ™ za drogie
- brak miejsca dla pasażera
MT-09
+ dość tani
+ niezły design
- mam wątpliwości co do jakości, w porównaniu do reszty
- cyfrowy wyświetlacz
StreetTriple
+ pamiętam, że 3,5 lata temu był zbyt zwariowany i była to jego jedyna wada
- dość drogi
- kiepskie miejsce dla pasażera
- brak kontroli trakcji
Aprilia Shiver
+ podoba mi siÄ™
- starszy model, ma "tylko" ABS
Jakieś dalsze pomysły? Czy czekać, jak wyjdzie następca Aprilii?
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)
wstęp na Kawasaki ER-5 1-2tys. km
18tys. km na F800R
3-4tys. km na boxerach BMW
wycieczki na zamknięty tor plus ponad tydzień na wynajmowanych moto
dwa kursy doszkalajÄ…ce dla zaawansowanych
- Wiek, waga, wzrost,
31lat, 90kg, 184cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
80% miasto (praca)
10% szosy
10% autostrady
nie jeżdżę w teren, najgorsze co mnie może spotkać, to ostatnia mila po nieutwardzonym
Raz na rok jadę gdzieś dalej - ostatnio zrobiłem 2100km w weekend.
90% sam
10% z plecaczkiem
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
8-10tys km
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
do 50k PLN
Ciuchy mam, różne na każdą okazję.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Moto ma być nowe, nieawaryje i bywać w warsztacie na przeglądy wg. książki serwisowej. Na opony - jedne na sezon - też starczy
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Nakedy/streetfightery. Max. z półowiewką.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Jeżdżę F800R i jest to świetne moto, z którego jestem bardzo zadowolony. Niestety, wersja poliftowa mi się optycznie mniej podoba i chcę zmienić na coś innego, podobnej klasy. Większe BMW nie wchodzi w grę, bo nie lubię skrzyni i też są trochę za drogie.
Z kolei żaden model Ducati mnie nie przekonuje - dla mnie to przerost narwania nad treścią.
Moje wymagania:
- naked lub półowiewka
- dwa lub trzy cylindry
- ABS i kontrola trakcji (więc siłą rzeczy - ride-by-wire)
- preferowany przynajmniej jeden zegar analogowy
- moto ma być w miarę dwuosobowe
- waga ok. 200kg
- "przeciętna" moc. Może nie aż tak, jak w Moto Guzzi, czy też H/D albo Triumph Bonneville, które są bardzo niewysilone. W zasadzie potrzebuję ok. 40kucy, mam ok. 90 i mi starcza, ale na pewno nie chcę sporta okrojonego z owiewek - za drogo, za dużo mocy, zbyt niepraktycznie na codzień
Modele, które aktualnie mi się podobają:
F800R
+ wiem, że mi bardzo dobrze pasuje pod względem ergonomii
+ wystarczajÄ…ca moc
+ ma ABS i kontrolÄ™ trakcji
- to samo
- gorszy design, niż poprzednio
MV Agusta Brutale
+ na papierze bardzo atrakcyjny
+ obłędny design
- cyfrowy wyświetlacz
- producent plajtuje
- trochÄ™ za drogie
- brak miejsca dla pasażera
MT-09
+ dość tani
+ niezły design
- mam wątpliwości co do jakości, w porównaniu do reszty
- cyfrowy wyświetlacz
StreetTriple
+ pamiętam, że 3,5 lata temu był zbyt zwariowany i była to jego jedyna wada
- dość drogi
- kiepskie miejsce dla pasażera
- brak kontroli trakcji
Aprilia Shiver
+ podoba mi siÄ™
- starszy model, ma "tylko" ABS
Jakieś dalsze pomysły? Czy czekać, jak wyjdzie następca Aprilii?
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Wybrałbym mt09 i od razu dołożył bym jej małą szybkę od Puiga, jakiś wydech + remap ECU ( http://mt-09.pl/ )
- grzec
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04
Nie myslales o jakims Monsterze;)?
Sa 2 cylindry, design mega, mozliwosc dokupienia szybki oslaniajacej no I to Ducati.
Sa 2 cylindry, design mega, mozliwosc dokupienia szybki oslaniajacej no I to Ducati.
- Brownstone
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 24/11/2015, 14:34
No wlasnie Ducati mi nie podchodzi. Troche dziwne, bo MV Agusta Brutale znow mi sie podoba.
Zamiast Monstera juz chyba wolalbym wciagnac ostatnie zaskorniaki i kupic R1200R. R1200R ma kanape, ktora przynajmniej probuje udawac, ze jest dla dwojga.
Z Monsterem jest jeszcze podobny problem, co z Aprilia Shiver - nie spelnia normy Euro 4, wiec w przyszlym sezonie musi pojawic sie update. Moze nie tak radykalny, jakiemu musi sie poddac Aprilia, ale zawsze...
EDIT: Co do "tuningu", np. MT-09: Z racji lokalnych przepisow i moich konserwatywnych pogladow/fetyszy, tuningu i akcesoryjnego wydechu nie bedzie.
Zamiast Monstera juz chyba wolalbym wciagnac ostatnie zaskorniaki i kupic R1200R. R1200R ma kanape, ktora przynajmniej probuje udawac, ze jest dla dwojga.
Z Monsterem jest jeszcze podobny problem, co z Aprilia Shiver - nie spelnia normy Euro 4, wiec w przyszlym sezonie musi pojawic sie update. Moze nie tak radykalny, jakiemu musi sie poddac Aprilia, ale zawsze...
EDIT: Co do "tuningu", np. MT-09: Z racji lokalnych przepisow i moich konserwatywnych pogladow/fetyszy, tuningu i akcesoryjnego wydechu nie bedzie.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Ja gdybym jezdzil 80% miasto bralbym wylacznie pod uwage sm a dokladniej hypermotard.
Monster tez fajna opcja ale jednam to hypek wygrywa w miescie.
Monster tez fajna opcja ale jednam to hypek wygrywa w miescie.
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Stria ze 110 kg ponad + ciuchy masz tutaj
https://m.youtube.com/watch?v=dhhWp_YY3 ... e=youtu.be
Od sibie Ci powiem że miałem mupić Spida ale na Stricie szczególnie R jest więcej zabawy. Trasy też nim robiłem po parę stów i daje radę. Na miasto lepsze jest tylko wypasione SM. Ale do jazdy w dwójkę brałbym Speeda albo odkładał kasę na nowego Thruxtona.
https://m.youtube.com/watch?v=dhhWp_YY3 ... e=youtu.be
Od sibie Ci powiem że miałem mupić Spida ale na Stricie szczególnie R jest więcej zabawy. Trasy też nim robiłem po parę stów i daje radę. Na miasto lepsze jest tylko wypasione SM. Ale do jazdy w dwójkę brałbym Speeda albo odkładał kasę na nowego Thruxtona.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości