Pierwsze moto
• Strona 1 z 1
Pierwsze moto
Witam,
Na motorowerach jeżdżę od 6 lat, poza tym zrobiłem kat. A2. Na kursie jeździłem niezduszoną 600-tą. Zakochałem się w przyspieszeniu tych maszyn i zacząłem zbierać pieniądze na taką maszynę. Za rok mogę zrobić kat. A i wiem ze to w sumie niedużo, ale ja jestem niecierpliwy i ostatnio zacząłem rozważać zakup jakiejś półlitrowej maszyny. I tu pojawia się pytanie, czy te 100 ccm robi jakąś różnice w żwawości motocykla, jeśli tak to jak dużą?
Od razu zaznaczam ze v max aż tak dużo mnie nie obchodzi bo na torze jeździł nie będę, a chce się jedynie dowiedzieć jak te motocykle reagują na gaz do 140 km/h.
Dziękuje za rzetelne info.
Na motorowerach jeżdżę od 6 lat, poza tym zrobiłem kat. A2. Na kursie jeździłem niezduszoną 600-tą. Zakochałem się w przyspieszeniu tych maszyn i zacząłem zbierać pieniądze na taką maszynę. Za rok mogę zrobić kat. A i wiem ze to w sumie niedużo, ale ja jestem niecierpliwy i ostatnio zacząłem rozważać zakup jakiejś półlitrowej maszyny. I tu pojawia się pytanie, czy te 100 ccm robi jakąś różnice w żwawości motocykla, jeśli tak to jak dużą?
Od razu zaznaczam ze v max aż tak dużo mnie nie obchodzi bo na torze jeździł nie będę, a chce się jedynie dowiedzieć jak te motocykle reagują na gaz do 140 km/h.
Dziękuje za rzetelne info.
- panzervi
- Świeżak
Różnica może być znaczna. Głownie zależy od dostępnego momentu obrotowego w średnim i niskim przedziale obrotów w porównywanych maszynach. Jeśli nie masz możliwości przejechać się i samemu sprawdzić, najbardziej pomocny może okazać się wykres z hamowni porównywanych motocykli. Im większe pole powierzchni pod wykresem momentu, tym bardziej elastyczny będzie motocykl.
- Toka_torq
- Świeżak
czuć w nich reakcje na gaz, spokojnie
ale z tym 140 km/h to w większości przypadków racja, potem niewiele się dzieje.