Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Koniec produkcji Hondy CBR600RR
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Koniec produkcji Hondy CBR600RR

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 3/7/2016, 09:07

Komentatorzy napisał(a):A, może skośne łepki zastanowią się dlaczego europejczycy wolą większe motory, dlaczego tak wiele na torach innych motorów od ścigaczy :) Bo te zabrnęły w ślepy zaułek mody wręcz manii małych rozmiarów i ciężarów .... Mocy w nich dostatek, ale zestopniowanie skrzyń jest tak dobrane i rozmiary, iż rosły europejczyk który ma do toru tyle co Japońce całą wyspę wzdłuż i w szerz do przejechania po prostu przeżywa fizyczne cierpienie jadąc na moto które jest za małe ;) nie mówiąc o plecaczku który jadąc na tor ma przerypane ;) Dlatego jeżdżę 19 letnim ACE'm i jedyny motor na jaki widzę, iż mógłbym się przesiąść z nowych, to Haya bo nie lubię jeździć choć trochę za długa wolałbym wymiary ACE'a bo są dla mnie idealne plus waga która daje większą stabilność w codzienności drug publicznych, dlaczego te cwaniaki na siłę tego nie rozumieją, że robiąc filigrany zabijają sami zbyt bo na tych kotach coraz więcej ludzi nie chce jeździć ... Tak jak wielu nie widzę się na typowym turystyku czy innej krzyżówce "wysokiego, chybotliwego krzesła z huśtawką" ;) bez uraz ale taki jest mój ideał motoru i z tego co wiem jest nas WIELU ... Pozdrawiam wszystkich co lubią sporty i mają więcej niż 140 cm wzrostu i ważą więcej niż 40 kg ;) czyli większość Europejczyków ;)<br><hr>Robert<br>
Masz na myśli tłustych wieprzy z Rzeszy?<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/7/2016, 09:11

Komentatorzy napisał(a):No pewnie. Winna jest prasa i winni sa marketingowcy. A ja do tej pory myślałem, że jazda motocyklem wymaga myślenia. Jak widze - nie wymaga. Bo przeciez za wielu mysla tworcy katalogor reklamowych. <br><hr>Uzi<br>
jazda wymaga myslenia, a kupowanie pragnienia. umiejetny marketing wplywa w sposob istotny na wybory konsumencke- szczegolnie te najmniej racjonalne. Jak mozna dzieciakom zryc lby- nawet niechcaco, niech bedzie przykladem stado apologetow 2T na scigaczu, ktore pod kazdym artykulem o offroadzie przypominaa za redaktorem naczelnym, ze oni maja jaja a wlasciciele 4T to dziewczynki i pedaly. Oni raczej nie beda nawet otwardci na inna opcje.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/7/2016, 09:17

Komentatorzy napisał(a):No to klasa Moto2 stanie sie jeszcze bardziej oderwana od wspolczesnego rynku cywilnego, a to nie jest dobry prognostyk. Zwykly widz nie mogac sie identyfikowac z Kalexem, czy Suterem (bo ich mie ma i niemoze kupic ich zadnego cywilnego sprzetu) mogl chociac powiedziec, ze ma w swojej nowej cebrze "taki sam" silnik. Zainteresowanie widzow, a co za tym idzie i reklamodawcow moze spasc po oslabieniu tego jedynego ogniwa.<br><hr>KenLee<br>
Komentatorzy napisał(a):Klasa Moto2 nigdy nie była i nie miała być nawiazaniem do rynku cywilnego. Zarówno Moto2, jak Moto3 i MotoGP to klasy PROTOTYPÓW, a stosowanie silników z Cbr600 w Moto2 miało na celu jedynie obniżenie kosztów serii i jej ujednolicenie.

Większy problem bedzie w Mistrzostwach Świata i Europy w klasach Supersport i Stock600.<br><hr>goostav234<br>
Komentatorzy napisał(a):Zdaje sobie sprawe, ze to klasy prototypow, ale w kazdym siedzi odrobina "wannabe" ktory chce sie identyfikowac z jakas marka. Wlasciciele Hond dopinguja Repsola, wlasciciele Ducati, swoich, itd. w tym kontekscie Moto3 i MotoGP jest w stanie sciagnac wieksze zainteresowanie, tym bardziej ze Moto2 nie ma statusu klasy"krolewskiej" i trudno przykladac do niej analogie prototypow np F1.<br><hr>KenLee<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak można dopingować przedsiębiorstwo naftowe?<br><hr>.<br>
To byl skrot myslowy, nazwy teamu Hondy , ale jesli chcesz kontynuowac forumowe czepianie sie, to spytaj te tysiace ludzi, ktore za wlasne pieniadze kupuja koszulki, czapeczki a nawet motocykle z tym niedorzecznym logo. <br><hr>Kenlee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/7/2016, 14:50

Komentatorzy napisał(a):Nie jest winą konsumentów to że kierują się tym co przeczytają w mediach branżowych.
Poczytne portale kreują nieświadomie lub świadomie to co ma być poczytne...paradoks,bo tylko mocne i krzykliwe zwraca na siebie uwagę.
Artyk. powyższy to efekt kilkuletniej promocji litrów .
<br><hr>Moped<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się. Tylko litry, litry, litry. Naqwet świadomemu motocykliście po jakimś czasie wydaje się, że w tych litrach wszystko jest lepsze i nie ma nawet po co rozglądać się za 600. Wystarczy jednak przejechać się nawet zastygłą od 10 lat w rozwoju 600-tka i nowym litrem, a od razu otwierają się oczy na oczywiste różnice. W tym kilka na korzyść 600.
Szkoda...<br><hr>bzik<br>
Komentatorzy napisał(a):Spróbuj w litrze odłąćzyć trakcję i inne ograniczenia mocy i zobaczysz jak gęsto trup będzie się słał po drogach publicznych.
Litr to wymysł marketingu ,a nie naturalna potrzeba rynku.
Za dwa lata w sporcie będzie wprowadzony zakaz elektroniki z trakcją.<br><hr>Moped<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja kilka lat śmigam na FZS 1000 be żadnych elektronicznych wynalazków i ograniczeń mocy i jestem z tego powodu szczęśliwy więc nie mów że elektronika jest niezbędna do jazdy że bez niej "gęsto trup będzie się słał po drogach publicznych" i że "litr to potrzeba marketingu" bo mi się śmiać chce.<br><hr>FZS 1000<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciętnemu motocykliście wystarczy coś o dwóch cylindrach i mocy ok 80 koni.Cała sztuczka polega na tym że bombarduje sie konsumentów informacją o tym że jak to kupi litra to zostanie wyjątkowym supermenem....
Jedyną korzyścią z większej pojemności jest większy moment obr.co pozwala zmniejszyć liczbę obr/max co z przekłada się na trwałość .Wyścigi to inna bajka<br><hr>Moped<br>
Przecietny motocyklista bardzo czesto kupuje motocykl, po to aby jezdzic czyms nieprzecietnym. I dzieki Bogu, bo inaczej po ulicach jezdzilyby same Hondy Cub i pare maksiskuterow na trasach...<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê