Zobacz wątek - Rejestracja 50/125 NIE 125/50
NAS Analytics TAG

Rejestracja 50/125 NIE 125/50

Przepisy, prawo
_________

Rejestracja 50/125 NIE 125/50

Postprzez quado500 » 28/6/2016, 17:51

witam da sie zarejestrować 125 zarejestrowaną na 50 z powrotem na 125 jesli tak to ile by to +- kosztowało?

jest to oryginalna 125-tka nie po swapach zmianach ramy itd. nr w dowodzie i na ramie zgadza sie marka, model itd. również, tylko nie pojemnosc :D
Avatar użytkownika
quado500
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20/12/2015, 11:03


Postprzez andy7 » 28/6/2016, 19:38

Zadzwon do urzedu komunikacji i zapytaj o koszta, mysle, ze bedzie nieoplacalne

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez SpeedyGonzales » 28/6/2016, 20:08

Lepiej sprzedać ramę i kupić normalną.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez traveler » 29/6/2016, 06:09

tak jak andy7 pisze - raczej będzie nieopłacalne i łatwiej wyjdzie kupić zwykłą 125kę ;)
FZ6N '09 98HP

brak podpisu.
Avatar użytkownika
traveler
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 29/6/2015, 17:27
Lokalizacja: BDG

Re: Rejestracja 50/125 NIE 125/50

Postprzez radzix27 » 29/6/2016, 14:11

quado500 napisał(a):125 zarejestrowaną na 50 z powrotem na 125


Hmm czegoś nie rozumiem, chyba większy problem był przy rejestracji 125 jako 50, po co więc rejestrować go ponownie? Żeby płacić większe OC?
Avatar użytkownika
radzix27
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/6/2016, 13:53
Lokalizacja: Brzóza/Kielce

Re: Rejestracja 50/125 NIE 125/50

Postprzez Glenroy » 29/6/2016, 15:04

radzix27 napisał(a):
quado500 napisał(a):125 zarejestrowaną na 50 z powrotem na 125


Hmm czegoś nie rozumiem, chyba większy problem był przy rejestracji 125 jako 50, po co więc rejestrować go ponownie? Żeby płacić większe OC?


Np. po to, żeby nie wpaść w ubezpieczeniowe szambo w razie jakiejś kolizji. Nawet najbardziej tępy rzeczoznawca nie łyknie, że to 50ccm ;).

Co do przywrócenia stanu faktycznego, sprawa będzie się miała tak samo jak z blokadami motocykli pod wymogi A2, czy wbijaniem wszelakich modyfikacji mechanicznych -nie wiem czy ktokolwiek to czyni :P. Czyli ogólnie, hamownia, rzeczoznawca, przegląd cząstkowy, wydział komunikacji i dokładnie nie jestem w stanie określić ile to będzie kosztować, bo różnie biorą hamownie i rzeczoznawcy, ale można tu rozmawiać o sumie co najmniej 1000zł.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez quado500 » 1/7/2016, 23:14

to chyba jednak lepiej jak kupie rame albo wogóle ten sprzedam i kupie inny motcykl dzieki za pomoc ;)
Avatar użytkownika
quado500
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20/12/2015, 11:03



Powrót do Prawo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr