Zobacz wątek - Yamaha Fzr 1000 wzrost spalania po serwisie???
NAS Analytics TAG

Yamaha Fzr 1000 wzrost spalania po serwisie???

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha Fzr 1000 wzrost spalania po serwisie???

Postprzez arekmoto2 » 5/6/2016, 12:50

Witam! Posiadam Yamahe Fzr 1000 z 1992 r Exup. Zeszłej zimy robilem remoncik, tz. Świece NGK, filtr paliwa, czyszczenie i naolejenie filtra K&N, płyn chłodniczy i przelotowy wydech z org. Problem jest taki że po tym wszystkim spalanie miałem nawet 11/100!!! Przed sezonem (sprawdzone moje max spalanie na pełnym ogniu 7/100) ok że zamienię spowrotem na org wydech, plus wymiana uszczelek w gaznikach. Spalanie spadło przy BARDZO spokojnej jeździe na 9/100. Co może jeszcze być? Za dużo oleju na filtrze K&N? Dobija mnie to spalanie 180 km na 19 litrów benzyny...
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie


Postprzez arekmoto2 » 5/6/2016, 17:23

Właśnie rozebralem filtr powietrza, jest dalej czysty ale, śmierdzi benzyna i to intensywnie... czy to może tego wina?
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez DedeRR » 5/6/2016, 17:43

A zerknij, czy chodzą wszystkie cylindry?
Miałem podobnie z moim GSem, palił dużo za dużo i się okazało, że jeździłem właśnie na jednym cylindrze (brawo ja).
Suzuki GS 500 E
Avatar użytkownika
DedeRR
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 2/5/2015, 00:19
Lokalizacja: Północ

Postprzez arekmoto2 » 5/6/2016, 17:46

Tak tak chodzi równo :) i bez problemu osiągam 270 km/h czyli na 3 garach bym tego nie osiągnął. Zauważyłem też lekko ciemno szary dym gdy na luzie mu otworze mocno gaz. Wygląda na bogatą mieszankę ale 1000km temu było wszystko ok. Może użyłem zły olej do filtra powietrza? Jakiś castrol do airfilter.
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez DedeRR » 5/6/2016, 21:31

A do K&N nie jest jakiś specjalnie dedykowany olej K&N?
Suzuki GS 500 E
Avatar użytkownika
DedeRR
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 2/5/2015, 00:19
Lokalizacja: Północ

Postprzez arekmoto2 » 7/6/2016, 18:01

A to musi być specjalny? Olej to olej, przecież nie zatkał filtra...
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez LysyLub » 8/6/2016, 18:38

Lepiej do takiego filtra stosować oryginalny olejek. Gaźniki regulowane po zmianie wydechu?
LysyLub
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16/3/2014, 16:04
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez RUTRA.RD » 14/6/2016, 10:44

jaki masz kolor swiec ? nie bawiles sie skladem mieszanki ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez arekmoto2 » 15/6/2016, 16:16

No witam po długiej przerwie. Wróciłem do wydechu oryginalnego i gaźniki będą w tym tygodniu już na stole do regulacji i czyszczenia. Niestety pogoda sprawia że od tygodnia nie mogę jeździć... ahh gdzie te lato... apropos regulacje mieszanki ustawić wszędzie na 2.5 obrotu?
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez arekmoto2 » 15/6/2016, 16:17

I na świece nie patrzyłem bo żeby się dostać to muszę i chłodnice wyciągać... mam stare świece mogę dać fotki....
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez Croowab » 15/6/2016, 17:01

Stare to mozesz sobie ... wkręcic..
PO wyglądzie świecy można poznać jaki masz skąłd mieszanki..

Cześto problemme sa sportowe filtry. nieumiejętne naoliwienie może skutkowac sporym wzrostem paliwa.
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51

Postprzez RUTRA.RD » 15/6/2016, 17:16

no ta przerabiałem temat świec w thunderace nagroda nobla za dostęp do nich
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez arekmoto2 » 15/6/2016, 17:54

No właśnie przed wymianą wszystkiego było spalanie około 6 litrów i dziwne jest że tak o nagle zaczął palić 10 i wydaje mi się to wina filtra może za dużo tego oleju? Jak mocno przyspieszam słyszę gwizd powietrza jak z turbiny heh... kiedyś tego nie było. Zamówię jeszcze zwykły filtr i na nim pojezdze zobaczymy. Dziwne by trzeba było regulować gaźniki po 800 km! A dostęp do świec no właśnie, sami wiecie jaki jest. Połowa motoru do rozebrania...
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postprzez RUTRA.RD » 15/6/2016, 20:52

bez mapowania silnikow kupowanie kn czy innych tego typu filtrow to glupota przy wtryskach tylko wybielaja swiece a z kominami pustymi ubogo na 100% i raczej spadek mocy a nie przyrost bez mapy :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez arekmoto2 » 4/7/2016, 21:09

Ja nie kupowalem tego filtra tylko kupiłem cały motor i jeździłem nim do zimy i spalanie było mega. Teraz gdy była pogoda, miałem okazję pośmigać filtr wyczyściłem z nadmiaru oleju. Dziwne bo dzisiaj było 290km/h na autostradzie. Zobaczymy jeszcze jak ze spalaniem. Dalej słyszę świst gdy dodaję gazu jak by turbo. Nie wiem co to za dźwięk...
YAMAHA R1 :)
arekmoto2
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/1/2013, 16:26
Lokalizacja: Strzelce Opolskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr