Zobacz wątek - <i>[Husqvarna 701 Enduro]</i> Dual sportem daleko od domu
NAS Analytics TAG

[Husqvarna 701 Enduro] Dual sportem daleko od domu

Komentarze użytkowników
_________

[Husqvarna 701 Enduro] Dual sportem daleko od domu

Postprzez Ścigacz » 4/6/2016, 12:30

Dyskusja na temat: Dual sportem daleko od domu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Dual sportem daleko od domu
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/6/2016, 12:30

Huska, czyli KTM 690... ;) są jakieś różnice ??
a Gajowy Marucha Was nie złapał w Parku Narodowym?
nie mam wątpliwości, że kozaków na full crossach orających lasy i wzgórza nikt nie złapie ale taki turysta jadący w miarę spokojne leśnymi duktami jest łatwym celem... wszak w Polsce Nigdzie legalnie nie można... :/<br><hr>DRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/6/2016, 17:06

Czy można coś więcej o powiększonym baku i wysokim przodzie? Jakiś link do źródła informacji? Bardzo mnie ciekawi ta kwestia, bo na rynku ciężko o lekki, fajny adventure bike, a tak doposażona Huska to by była miła alternatywa.<br><hr>pawel201
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2016, 11:14

Komentatorzy napisał(a):Huska, czyli KTM 690... ;) są jakieś różnice ??
a Gajowy Marucha Was nie złapał w Parku Narodowym?
nie mam wątpliwości, że kozaków na full crossach orających lasy i wzgórza nikt nie złapie ale taki turysta jadący w miarę spokojne leśnymi duktami jest łatwym celem... wszak w Polsce Nigdzie legalnie nie można... :/<br><hr>DRZ<br>
W stosunku do KTMa - przede wszystkim lepsze zawieszenia, jak dla mnie wyczuwalnie bardziej stabilne. Ale to pewnie kwestia preferencji. Gajowy Marucha nie musiał nas łapać, bo nie jeździliśmy tam gdzie nie wolno. W MPN poruszaliśmy się oficjalnymi drogami, a te fajne koryta rzek i wąwozy które widać na zdjęciach to miejsca to miejsca, gdzie mozna jeździć 100% legalnie ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/6/2016, 11:19

Komentatorzy napisał(a):Czy można coś więcej o powiększonym baku i wysokim przodzie? Jakiś link do źródła informacji? Bardzo mnie ciekawi ta kwestia, bo na rynku ciężko o lekki, fajny adventure bike, a tak doposażona Huska to by była miła alternatywa.<br><hr>pawel201<br>
O takich udogodnieniach dowiedziałem sie na prezentacji tej Huski jesienią ubiegłego roku. Myślę, że pasowały będa tutaj rozwiazania z KTMa 690, a najlepiej popytać u dealerów KTM i Huski. A taka maszyna jest znakomita bazą na adventure bika, i to takiego którym można jechać na koniec świata ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/6/2016, 21:06

Stare jak wegiel kamienny, tyle ze robione na 690 Enduro. Nie wiem w czym Husqvarna jest lepsza poza tym ze jest drozsza. KTM spisuje sie rewelacyjnie, ale mała uwaga użytkownika - jeśli chcesz jechac gdzieś dalej od domu warto pilnować stanu instalacji elektrycznej. Jazda w ulewach czy nie daj Boze utopienie moto i z elektryką zaczynaja dziać sie dziwne rzeczy. A tak poza tym fury nie do zdarcia i wszędzie wjadą. <br><hr>Zbych
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/6/2016, 12:09

Komentatorzy napisał(a):Czy można coś więcej o powiększonym baku i wysokim przodzie? Jakiś link do źródła informacji? Bardzo mnie ciekawi ta kwestia, bo na rynku ciężko o lekki, fajny adventure bike, a tak doposażona Huska to by była miła alternatywa.<br><hr>pawel201<br>
Komentatorzy napisał(a):O takich udogodnieniach dowiedziałem sie na prezentacji tej Huski jesienią ubiegłego roku. Myślę, że pasowały będa tutaj rozwiazania z KTMa 690, a najlepiej popytać u dealerów KTM i Huski. A taka maszyna jest znakomita bazą na adventure bika, i to takiego którym można jechać na koniec świata ;)<br><hr>Lovtza<br>
Podobnie jak LC4 690 Huska 701 zamiast klasycznego metaloweog subframe'u (ramy pod siedzeniem) ma zbiornik paliwa, który pełni rolę "ramy" vel stelaża. To rozwiązanie w zasadzie uniemożliwia przerobienie go na enrudo turystyka. Nie można tego obciążać bagażem bo jest zbyt wiotkie.
A skoki zawieszeń po 250mm to ciągle sporo mniej niż w starych LC4 625ccm. 315 przód i 295 tył.
Brakuje na rynku dużego singla 650ccm, w ramie enduro z subframem stalowym i skokami zawieszeń po min. 280-300mm, oraz możliwością instalacji "wycieczkowego" siedzenia.<br><hr>gość
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr