Honda NX 650 i mały duży problem..
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Honda NX 650 i mały duży problem..
Witam, dziś stałem się szczęśliwym (do czasu) posiadaczem Hondy nx 650 z zawiasami i plastikami KTM'a, ładnie wygląda i robi fajne wrażenie. Wszystko fajnie smigało (przejechałem jakieś 40 km) poczym zauważyłem że z gaźnika leci paliwo. Uznałem że pływak się zawiesił, rozebrałem moto, wyciągnąłem gaźnik przeczyściłem, poskładałem...
Moto pali na dotyk, po chwili coś buchło i zgasł, zacząłem go kręcic jeszcze raz tym razem już ok. 30 sekund i moto nie chce palić, miałem mega słaby aku, w sumie to on już jest martwy, odpalałem po kablach z auta.. W końcu przestał całkowicie kręcić tylko zółta "kostka" obok akumulatora pstryka i raz na jakiś czas moto ledwo zakręci, jak trzymam start ciągle pstryka. Moto cały czas podpięte na kablach do auta (wecześniej tak palił)
Przestraszyłem się że to buchnięcie mogło oznaczać że coś wpadło do cylinda ale nie było to możliwe.. okazało się że za słabo osadziłem gażnik na króćcu ssącym i po prostu wystrzlił, nie chciał odpalić bo łapał powietrze.
Teraz problem co z tym rozrusznikiem? Poprzednie moto miałem na kopniaka, tutaj go nie ma.. 650 na pych nie odpalę, nawet kołem nie zakręcę.
Proszę o pilną pomoc bo moto stoi na parkingu, nawet do garażu nie dojadę :/
Moto pali na dotyk, po chwili coś buchło i zgasł, zacząłem go kręcic jeszcze raz tym razem już ok. 30 sekund i moto nie chce palić, miałem mega słaby aku, w sumie to on już jest martwy, odpalałem po kablach z auta.. W końcu przestał całkowicie kręcić tylko zółta "kostka" obok akumulatora pstryka i raz na jakiś czas moto ledwo zakręci, jak trzymam start ciągle pstryka. Moto cały czas podpięte na kablach do auta (wecześniej tak palił)
Przestraszyłem się że to buchnięcie mogło oznaczać że coś wpadło do cylinda ale nie było to możliwe.. okazało się że za słabo osadziłem gażnik na króćcu ssącym i po prostu wystrzlił, nie chciał odpalić bo łapał powietrze.
Teraz problem co z tym rozrusznikiem? Poprzednie moto miałem na kopniaka, tutaj go nie ma.. 650 na pych nie odpalę, nawet kołem nie zakręcę.
Proszę o pilną pomoc bo moto stoi na parkingu, nawet do garażu nie dojadę :/
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
Ta zółto kostka to pewnie przekażnik rozrusznik. Przychodzą do niego dwa kable. Zewżyj je np wkrętakiem jak zacznie kręcić to znaczy że przekaźnik jest zepsuty. 650 na pycha... Kawasaki vulcan 700 na widlastym odpalałem na pycha ,choć łątwo nie było 

- bobbers
- Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07
zwerzyj dwa grube przewody na tym przekaźniku, powinno wtedy kręcić. ( oczywiscie o ile aku da rade) moze byc ze przekaźnik padł, i nie zwiera odpowiednio
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok, dzięki będę próbował i dam znać, ale dopiero w środę bo teraz praca. Dodam jeszcze że jak go kręciłem to on tak powoli słabł, jakby aku padał aż w końcu zaczął tylko pyrkać ten przekaźnik i raz na jakiś czas leeedwo zakręci. A podłączony cały czas kablami do aku z samochodu.
Może być że ten aku z motocykla jest padnięty do zera bo on w ogóle prądu nie trzyma i nawet po kablach nie odpali? Zauważyłem że jak podlącze klemę minus to on i tak sobie pyrką ten przekaźnik, a czy dam kleme plus to żadnej róznicy to nie robi, podłączona dobrze bo iskrzy
Wczoraj jeszcze rozbiegłem się z nim może z 10 metrów, miałem wrzuconą dwójkę puściłem sprzęgło i koło nawet się nie obróciło, tylko zablokowane, było mokro na asfalcie.. ale czy to może oznaczać że mogło mi coś jakimś cudem wpaść do króćca ssącego do którego podłączony jest gaźnik i zablokowało tłok?!
Może być że ten aku z motocykla jest padnięty do zera bo on w ogóle prądu nie trzyma i nawet po kablach nie odpali? Zauważyłem że jak podlącze klemę minus to on i tak sobie pyrką ten przekaźnik, a czy dam kleme plus to żadnej róznicy to nie robi, podłączona dobrze bo iskrzy
Wczoraj jeszcze rozbiegłem się z nim może z 10 metrów, miałem wrzuconą dwójkę puściłem sprzęgło i koło nawet się nie obróciło, tylko zablokowane, było mokro na asfalcie.. ale czy to może oznaczać że mogło mi coś jakimś cudem wpaść do króćca ssącego do którego podłączony jest gaźnik i zablokowało tłok?!
-
Qcyq - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 29/6/2014, 14:54
mozliwe, jak słabe kable to z nich tez ciezko odpalić. wiec to zapewne problem aku.
nie ma co sie martwic na zapas.. z 2jki na pewno go nie obrócisz.. jeszcze na asfalcie morkym i samemu
nie ma co sie martwic na zapas.. z 2jki na pewno go nie obrócisz.. jeszcze na asfalcie morkym i samemu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości