Drugie moto cross/enduro
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Drugie moto cross/enduro
Witam
Mam dylemat... Jakiego crossa/enduro polecacie dla mnie?
Mam 178cm wzrostu, 60kg, 15lat. Zastanawiam się czy wybrać 2t czy 4t
Z 2t interesuje mnie sx/exc 125ccm lub 200ccm, a z 4t yamaha yzf/wrf 250ccm. Dodam że dwa lata jeździłem na yz 85 i mam ją opanowaną. Będę jeździł po lesie, łąki i jakieś podjazdy; zero toru.
Czy koszty utrzymania są inne w yzf 250, a w wrf 250. Co ile tłok itp.
Z góry dzięki za odpowiedź
15 lat i dalej problemy z czytaniem ze zrozumieniem. dział offroad się kłania. przenoszę
suhy-19
Mam dylemat... Jakiego crossa/enduro polecacie dla mnie?
Mam 178cm wzrostu, 60kg, 15lat. Zastanawiam się czy wybrać 2t czy 4t
Z 2t interesuje mnie sx/exc 125ccm lub 200ccm, a z 4t yamaha yzf/wrf 250ccm. Dodam że dwa lata jeździłem na yz 85 i mam ją opanowaną. Będę jeździł po lesie, łąki i jakieś podjazdy; zero toru.
Czy koszty utrzymania są inne w yzf 250, a w wrf 250. Co ile tłok itp.
Z góry dzięki za odpowiedź

15 lat i dalej problemy z czytaniem ze zrozumieniem. dział offroad się kłania. przenoszę
suhy-19
- Bobcur_YZ
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/5/2016, 14:37
YZF to cross a WRf to enduro. Enduro jest lekko tańsze w utrzymaniu. Silnik jest mniej wysilony ,zawieszenie jest inne.. 2t czy 4t to już powinno zależeć od ciebie. W 4t remont robi się rzadziej ale drożej w 2T jest on częsciej ale taniej. W 2t też masz większe spalanie + olej do mieszanki 

- bobbers
- Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07
Sam kiedyś zadawałem to pytanie i Henio mi wszystko dobrze objaśnił itd. Polecam przeczytaj ten temat: viewtopic.php?p=1017894#1017894
Kolejna sprawa. Podaj budżet. Ale nie licz, że wyczynówke utrzymasz za 500zł rocznie... Jak (w 4t) zaczyna brać olej to wiadomo tłok, jak cylinder się kończy to i cylinder musisz wrzucić a jak korba ma luzy to i korbe też musisz robić i za to już ogółem wyjdzie z 2/3tyś... A gdzie uszczelki, łożyska i inne takie. To naprawdę droga sprawa a jak kupisz na dodatek dobity sprzęt to możesz na maszynę wydać i jeszcze musisz wrzucić ze dwa razy tyle, żeby to sensownie się toczyło...
A i w Twoim przypadku tylko Enduro. Yz itp za wolna, zbyt narwana (agresywna) i zawias nieodpowiedni... Nie nadaje się do enduro bo nie dość, że moto się męczy to i kierowca...
Kolejna sprawa. Podaj budżet. Ale nie licz, że wyczynówke utrzymasz za 500zł rocznie... Jak (w 4t) zaczyna brać olej to wiadomo tłok, jak cylinder się kończy to i cylinder musisz wrzucić a jak korba ma luzy to i korbe też musisz robić i za to już ogółem wyjdzie z 2/3tyś... A gdzie uszczelki, łożyska i inne takie. To naprawdę droga sprawa a jak kupisz na dodatek dobity sprzęt to możesz na maszynę wydać i jeszcze musisz wrzucić ze dwa razy tyle, żeby to sensownie się toczyło...
A i w Twoim przypadku tylko Enduro. Yz itp za wolna, zbyt narwana (agresywna) i zawias nieodpowiedni... Nie nadaje się do enduro bo nie dość, że moto się męczy to i kierowca...
Ostatnio edytowano 30/5/2016, 15:27 przez kotlet9696, łącznie edytowano 1 raz
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
potwiedzam słowa chłopaków z góry. crossówka do lasu to nietrafiony pomysł. enduro jest przystosowane. czy 2T cyz 4T - to zalezy juz od ciebie, od terenu konkretniej, od kasy itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości