Suzuki GSXR 750 K1,/2/3/4/5/6/7 (która wersja najlepsza)
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Suzuki GSXR 750 K1,/2/3/4/5/6/7 (która wersja najlepsza)
Witajcie
Przymierzam się albo raczej zamierzam nabyć na przyszły sezon gixa 750 i tutaj rodzi się pewien problem.
Mamy zasadniczo wizualnie te 3 wersje:
k1,k2,k3 z trójkątną lampą
k4,k5 po lifcie ze złotym zawieszeniem chyba ohlinsa
k6,k7 z przezaj***stym zadupkiem
teraz do właściwych pytań żeby nie było że zajmuje cenne kilobajty pitoleniem farmazonów
-która wersja jest według was najlepsza do ruchu po drogach ze względu na pozycje i elastyczność (tor na razie wykluczam i wiem że sport jest niewygodny do latania po mieście ale pozycja na tych moto mi po prostu odpowiada...)
-jak z awaryjnością? (która wersja najbardziej/najmniej udana, typowe awarie/usterki/upierdliwości)
-jakie znacie z doświadczenia spalanie? (widełki od eco do pałowania w mieście)
-jak wychodzi jego porównanie z litrowymi moto?
-na co patrzeć przy zakupie (poza typowymi sprawami jakieś duperele, które się w nim psują/zużywają)
-o ile ktoś miał styczność z więcej niż jedną z tych wersji jakie są różnice poza wyglądem?

Przymierzam się albo raczej zamierzam nabyć na przyszły sezon gixa 750 i tutaj rodzi się pewien problem.
Mamy zasadniczo wizualnie te 3 wersje:
k1,k2,k3 z trójkątną lampą
k4,k5 po lifcie ze złotym zawieszeniem chyba ohlinsa
k6,k7 z przezaj***stym zadupkiem

teraz do właściwych pytań żeby nie było że zajmuje cenne kilobajty pitoleniem farmazonów

-która wersja jest według was najlepsza do ruchu po drogach ze względu na pozycje i elastyczność (tor na razie wykluczam i wiem że sport jest niewygodny do latania po mieście ale pozycja na tych moto mi po prostu odpowiada...)
-jak z awaryjnością? (która wersja najbardziej/najmniej udana, typowe awarie/usterki/upierdliwości)
-jakie znacie z doświadczenia spalanie? (widełki od eco do pałowania w mieście)
-jak wychodzi jego porównanie z litrowymi moto?
-na co patrzeć przy zakupie (poza typowymi sprawami jakieś duperele, które się w nim psują/zużywają)
-o ile ktoś miał styczność z więcej niż jedną z tych wersji jakie są różnice poza wyglądem?
-
stolaris - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
- Lokalizacja: ŁwC
Ten model generalnie kiepsko sie prowadzi.


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Zdecydowanie K7 w mojej subiektywnej opinii.
-buda ta sama co w 600,a piec wiekszy.750 na winklach zdecydowanie wciąga litry nosem
-mapy wtrysku ,przydatne chociazby jak nie chcesz.miec maksymalnego agresora jadąc po mokrym asfalcie
-pozycja jest "optymalna",nie jest polamana do tego stopnia jak w R6
-spalanie max zazwyczaj w okolicach 7.5 litra
-wielu uzytkownikow chwali GIXXA za to ,że można nim spokojnie jeździć w mieście bez zaciskania zębów
-K7 w litrze to prawdziwy dzikus więc tutaj nie masz co porównywać.
-z częstych usterek to kontrolka wtrysku,nie pamiętam dokładnie czym spowodowany był ten błąd,ale warto poszukac
Największym minusem tego moto jest fakt,że w Polsce 90% to same ulepy.Przeglądałem ogloszenia dzień w dzień przez pół roku i nie znalazłem nic ciekawego.Jak ewentualnie mógłbym coś obejrzeć to drugi koniec Polski.
Gdybym miał pewniaka to bralbym tę wersję Gixxa z miejsa.Prawdziwe All in one.
W kwestii pozycji musisz sam się przysiasc.Mi pasują pozycje poskladane,im bardziej pochylona pozycja tym jest mi wygodniej co rzadko się zdarza.Dlatego tym bym się nie sugerowal czytając opinie po forach.
-buda ta sama co w 600,a piec wiekszy.750 na winklach zdecydowanie wciąga litry nosem
-mapy wtrysku ,przydatne chociazby jak nie chcesz.miec maksymalnego agresora jadąc po mokrym asfalcie
-pozycja jest "optymalna",nie jest polamana do tego stopnia jak w R6
-spalanie max zazwyczaj w okolicach 7.5 litra
-wielu uzytkownikow chwali GIXXA za to ,że można nim spokojnie jeździć w mieście bez zaciskania zębów
-K7 w litrze to prawdziwy dzikus więc tutaj nie masz co porównywać.
-z częstych usterek to kontrolka wtrysku,nie pamiętam dokładnie czym spowodowany był ten błąd,ale warto poszukac
Największym minusem tego moto jest fakt,że w Polsce 90% to same ulepy.Przeglądałem ogloszenia dzień w dzień przez pół roku i nie znalazłem nic ciekawego.Jak ewentualnie mógłbym coś obejrzeć to drugi koniec Polski.
Gdybym miał pewniaka to bralbym tę wersję Gixxa z miejsa.Prawdziwe All in one.
W kwestii pozycji musisz sam się przysiasc.Mi pasują pozycje poskladane,im bardziej pochylona pozycja tym jest mi wygodniej co rzadko się zdarza.Dlatego tym bym się nie sugerowal czytając opinie po forach.
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
ja bym szukał k4.k5 - chyba najmocniejsza w historii 750 przed euro 3 jeszcze, niewygodne to to jak jasna cholera
ale prowadzi się bardzo dobrze w porównaniu to większych moto
na 600 złapałem 286 km/h z górki a na prostych dobijałem regularnie ponad 270 km/h przy 600 wiec 750 mocy nie braknie na pewno
litra ma zdecydowana przewagę jeśli chodzi o moment w dole i środku obrotów i to jest ich zaleta
ogólnie to ja wyznaje jedna zasadę kup co znajdziesz w lepszym stanie a patrzeć aby kupić jak najtaniej u nas się źle kończy


litra ma zdecydowana przewagę jeśli chodzi o moment w dole i środku obrotów i to jest ich zaleta
ogólnie to ja wyznaje jedna zasadę kup co znajdziesz w lepszym stanie a patrzeć aby kupić jak najtaniej u nas się źle kończy

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości