Zobacz wątek - Suzuki GSXR 750 K1,/2/3/4/5/6/7 (która wersja najlepsza)

Suzuki GSXR 750 K1,/2/3/4/5/6/7 (która wersja najlepsza)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Suzuki GSXR 750 K1,/2/3/4/5/6/7 (która wersja najlepsza)

Postprzez stolaris » 26/5/2016, 17:09

Witajcie :)
Przymierzam się albo raczej zamierzam nabyć na przyszły sezon gixa 750 i tutaj rodzi się pewien problem.
Mamy zasadniczo wizualnie te 3 wersje:
k1,k2,k3 z trójkątną lampą
k4,k5 po lifcie ze złotym zawieszeniem chyba ohlinsa
k6,k7 z przezaj***stym zadupkiem :)

teraz do właściwych pytań żeby nie było że zajmuje cenne kilobajty pitoleniem farmazonów ;)

-która wersja jest według was najlepsza do ruchu po drogach ze względu na pozycje i elastyczność (tor na razie wykluczam i wiem że sport jest niewygodny do latania po mieście ale pozycja na tych moto mi po prostu odpowiada...)

-jak z awaryjnością? (która wersja najbardziej/najmniej udana, typowe awarie/usterki/upierdliwości)

-jakie znacie z doświadczenia spalanie? (widełki od eco do pałowania w mieście)

-jak wychodzi jego porównanie z litrowymi moto?

-na co patrzeć przy zakupie (poza typowymi sprawami jakieś duperele, które się w nim psują/zużywają)

-o ile ktoś miał styczność z więcej niż jedną z tych wersji jakie są różnice poza wyglądem?
Avatar użytkownika
stolaris
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
Lokalizacja: ŁwC


Postprzez mennoc » 27/5/2016, 15:53

Sugeruję zajrzeć na forum gixxer i tam zadać to pytanie :-)
mennoc
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19/4/2016, 13:23

Postprzez andy7 » 27/5/2016, 21:00

Ten model generalnie kiepsko sie prowadzi.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Laminator » 28/5/2016, 16:12

Zdecydowanie K7 w mojej subiektywnej opinii.
-buda ta sama co w 600,a piec wiekszy.750 na winklach zdecydowanie wciąga litry nosem
-mapy wtrysku ,przydatne chociazby jak nie chcesz.miec maksymalnego agresora jadąc po mokrym asfalcie
-pozycja jest "optymalna",nie jest polamana do tego stopnia jak w R6
-spalanie max zazwyczaj w okolicach 7.5 litra
-wielu uzytkownikow chwali GIXXA za to ,że można nim spokojnie jeździć w mieście bez zaciskania zębów
-K7 w litrze to prawdziwy dzikus więc tutaj nie masz co porównywać.
-z częstych usterek to kontrolka wtrysku,nie pamiętam dokładnie czym spowodowany był ten błąd,ale warto poszukac
Największym minusem tego moto jest fakt,że w Polsce 90% to same ulepy.Przeglądałem ogloszenia dzień w dzień przez pół roku i nie znalazłem nic ciekawego.Jak ewentualnie mógłbym coś obejrzeć to drugi koniec Polski.
Gdybym miał pewniaka to bralbym tę wersję Gixxa z miejsa.Prawdziwe All in one.
W kwestii pozycji musisz sam się przysiasc.Mi pasują pozycje poskladane,im bardziej pochylona pozycja tym jest mi wygodniej co rzadko się zdarza.Dlatego tym bym się nie sugerowal czytając opinie po forach.
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58

Postprzez Croowab » 28/5/2016, 21:19

andy7 napisał(a):Ten model generalnie kiepsko sie prowadzi.

:wink:

Dlaczego???
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51

Postprzez RUTRA.RD » 14/6/2016, 10:01

ja bym szukał k4.k5 - chyba najmocniejsza w historii 750 przed euro 3 jeszcze, niewygodne to to jak jasna cholera :) ale prowadzi się bardzo dobrze w porównaniu to większych moto :) na 600 złapałem 286 km/h z górki a na prostych dobijałem regularnie ponad 270 km/h przy 600 wiec 750 mocy nie braknie na pewno

litra ma zdecydowana przewagę jeśli chodzi o moment w dole i środku obrotów i to jest ich zaleta

ogólnie to ja wyznaje jedna zasadę kup co znajdziesz w lepszym stanie a patrzeć aby kupić jak najtaniej u nas się źle kończy :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr