Zobacz wątek - wybó
NAS Analytics TAG

wybó

Enduro, Cross
_________

Postprzez bobbers » 13/6/2016, 20:15

stara 660 jest nie do zajechania. Silnik do góry nogami nawet będzie działał :P Ciężko to popsuć a no i mocy też ma
bobbers
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07


Postprzez henio12323 » 13/6/2016, 21:51

to xle słyszałes i zwykle mniejsza pojemnosc to wieksze koszta to po 1
po 2 moto powyzej 600 ccm zwykle sa pancerne o ile w miare zadbane, to tam sie praktycznie remontów nie robi. silniki wieczne.
po 3 motocykle powyzej 500 to nie są motocykle do offroadu tylko do turystyki, oczywiscie jak ktoś nazywa topieniem w błocie 600tki offroadem to powodzenia i wspólczucia mu zyczę. miałem exc 525 - wyczynowe moto, dla mnie to był max co mozna było latać ostrzej, kazde wieksze/ciezsze moto to juz tylko turystyka. oczywiscie nie chodzi o pakowanie kufrów i latanie asfaltem, mówie o leśnej turystyce - tyczysz sciezke, albo na pałe, i cisniesz sobie lasami zwijajac kilometry pod koła. ale "endurzeniem" cięzko to nazwać.

a co do nx - to rzadsze moto niz DR, i DR lepiej sie sprawdzi.

zdecyduj bardziej jaki teren chcesz upalać. co to ma byc, podjazdy, czy własnie traski po lesie lajtowne po 100 km.

co do jeszcze siły - ona nie ma aż takiego znaczenia, jak masz 600tką na tor np superenduro wjechac ( co juz sie mija z celem zakupu takiego moto :P ) to nawet jak jesteś wysportowany to kondycyjnie nie dasz rady. a tam gdzie takie moto powinno byc eksploatowane, to siła nie ma znaczenia, bo podeprzeć sie na lesnej sciezce to nawet baba da rade :P a sama jazda to juz tylko technika i kondycja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez leÅ›ny.00 » 13/6/2016, 23:36

Dziękuje ,mi chodzi własnie o turystyke leśną, głownie teren płaski, taplanie motocykla w blocie to nie dla mnie, od czasu do czasu po plaży pojeździć. Własnie sie mierzyłem i mój wzrost wynosi 186 cm , wydaje mnie sie że taka yamaha 600 nie bedzie za duża ,albo np kawasaki kle500.
leśny.00
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 14/6/2016, 08:35

z tym wzrostem na kazde moto bedzie spoko, nawet mozesz byc za wysoki..

600tka nie bedzie za duza, ale bedzie klocowata w teren. zadnej przyjemnosci z jazdy nie da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez leÅ›ny.00 » 14/6/2016, 09:02

Napaliłem sie na pegaso 650. Zdaje sobie sprawę że to klocowate mże być.Moto bedzie mało używane co 2 tygodnie w weekend ( szkoła) i dni wolne ,wakacje itp. Specjalnie katem też nie jestem , a teraz zrodziło sie następne pytanie, czy jeśli bym już miał motocykl to rejestrować go ? Czy bez tablic jeździć? Wydaje mi się że jesli policja zobaczy kogos bez tablic( w terenie) to z automatu go zatrzymują.
leśny.00
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 14/6/2016, 15:23

a widziałes kiedys policje w terenie ? :P

zawsze blachy warto mieć, nawet jak sie nie ma prawka itp itd. to z ubezpieczeniem i zarejestrowanym moto, przeciąć droge publiczną to duzo mniejsze ryzyko. ale to tez wiadomo wieksze koszta - czasem zbędne jak sie lata tylko w terenie

a pegaso to podręcnzikowy przykład motocykla turystycznego, który z terenem ma w sumie niewiele wspólnego ;P bo jak pisałem leśna ubita sciezka w lesie to dla mnie nie do konca " teren "
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez leÅ›ny.00 » 14/6/2016, 18:22

Tylko w teren, przez ulice to sobie przeprowadze do drugiego lasku.dla mnie ubita sciezka to już off road :) .
leśny.00
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 14/6/2016, 20:26

no to kupuj i jeździj ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez leÅ›ny.00 » 14/6/2016, 21:19

Dzięki wszystkim za pomoc,skierowaliscie mnie w dobra strone ;) I tak cos pewnie kupie pod koniec wakacji. Naprawde dzękuje i jak coś kupie to się pochwale ;) .

Pozdrawiam
leśny.00
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez bobbers » 15/6/2016, 10:24

O Xt w XL głowice padają. Wałki rozrządu się przecierają
bobbers
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07

Postprzez leÅ›ny.00 » 15/6/2016, 12:53

Zrobiłem sobie liste ( od tego co mi najbardziej pasuje , ceny czesci , wytrzymalosc, wyglad zewnetrzny)

1 Aprilia pegaso 650
2 Yamaha 660 tenre ( ta stara)
3 Suzuki dr 650
{Kawasaki klx 650c,650r
4 { Kawasaki kle 500

Czytam , ze te kawasaki to z glowicami maja problemy
Bobbers rozwiniesz?
leśny.00
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 15/6/2016, 20:31

kazde 4T ma wadliwą głowice
bo wystarczy na chwile ze osłabnie smarowanie - i mamy przycierke

a wystarczy ze np pompy sa słabe juz, albo sie leje olej raz na kilka lat i to jakiś kiepski.

w dobrym moto nie ma prawa sie nic zatrzec, jak sie uzytkuje moto normalnie, regularnie zmienia olej, itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bobbers » 15/6/2016, 20:38

Masz racje ale jest to ich pięta achillesowa. O dziwo ludzie dużo jeszcze tego mają po stodołach... jak wystawiłem sprawną głowice to się zabijali o nią
bobbers
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 23/9/2014, 18:07

Postprzez leÅ›ny.00 » 15/6/2016, 20:49

Ale procedura zmieniania biegòw jest taka jak w 2t , czytaÅ‚em w tym temacie o suzuki rm125 (18 stron tematu), też jak sie hamuje to ze sprzÄ™glem ?
leśny.00
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 15/6/2016, 21:47

z tym tez sie zgodze - im starsze moto tym zwykle ma mniej sprawne pompy, przezył nie jedną " przycierke"

ostatnio robiłem honde xl 500 - zabytek dobry, ale katowany w terenie dosyc porządnie, tam juz głowica to sie kupy w zaden sposób nie trzymała :P wałek trzeba dystansować bo wszystko pozacierane było po kilka razy, wałek musiał byc juz grubszy, łoża szlifowane i polerowane..... co ostatecznie daje średnie spasowanie
po prostu stare moto, dorzniete i w kazdym tak to juz jest.

w 4T nie, w 4T hamujesz silnikiem, wiec hamulców sie prawie nie uzywa;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê