wybó
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
to xle słyszałes i zwykle mniejsza pojemnosc to wieksze koszta to po 1
po 2 moto powyzej 600 ccm zwykle sa pancerne o ile w miare zadbane, to tam sie praktycznie remontów nie robi. silniki wieczne.
po 3 motocykle powyzej 500 to nie są motocykle do offroadu tylko do turystyki, oczywiscie jak ktoś nazywa topieniem w błocie 600tki offroadem to powodzenia i wspólczucia mu zyczę. miałem exc 525 - wyczynowe moto, dla mnie to był max co mozna było latać ostrzej, kazde wieksze/ciezsze moto to juz tylko turystyka. oczywiscie nie chodzi o pakowanie kufrów i latanie asfaltem, mówie o leśnej turystyce - tyczysz sciezke, albo na pałe, i cisniesz sobie lasami zwijajac kilometry pod koła. ale "endurzeniem" cięzko to nazwać.
a co do nx - to rzadsze moto niz DR, i DR lepiej sie sprawdzi.
zdecyduj bardziej jaki teren chcesz upalać. co to ma byc, podjazdy, czy własnie traski po lesie lajtowne po 100 km.
co do jeszcze siły - ona nie ma aż takiego znaczenia, jak masz 600tką na tor np superenduro wjechac ( co juz sie mija z celem zakupu takiego moto
) to nawet jak jesteś wysportowany to kondycyjnie nie dasz rady. a tam gdzie takie moto powinno byc eksploatowane, to siła nie ma znaczenia, bo podeprzeć sie na lesnej sciezce to nawet baba da rade
a sama jazda to juz tylko technika i kondycja
po 2 moto powyzej 600 ccm zwykle sa pancerne o ile w miare zadbane, to tam sie praktycznie remontów nie robi. silniki wieczne.
po 3 motocykle powyzej 500 to nie są motocykle do offroadu tylko do turystyki, oczywiscie jak ktoś nazywa topieniem w błocie 600tki offroadem to powodzenia i wspólczucia mu zyczę. miałem exc 525 - wyczynowe moto, dla mnie to był max co mozna było latać ostrzej, kazde wieksze/ciezsze moto to juz tylko turystyka. oczywiscie nie chodzi o pakowanie kufrów i latanie asfaltem, mówie o leśnej turystyce - tyczysz sciezke, albo na pałe, i cisniesz sobie lasami zwijajac kilometry pod koła. ale "endurzeniem" cięzko to nazwać.
a co do nx - to rzadsze moto niz DR, i DR lepiej sie sprawdzi.
zdecyduj bardziej jaki teren chcesz upalać. co to ma byc, podjazdy, czy własnie traski po lesie lajtowne po 100 km.
co do jeszcze siły - ona nie ma aż takiego znaczenia, jak masz 600tką na tor np superenduro wjechac ( co juz sie mija z celem zakupu takiego moto


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dziękuje ,mi chodzi własnie o turystyke leśną, głownie teren płaski, taplanie motocykla w blocie to nie dla mnie, od czasu do czasu po plaży pojeździć. Własnie sie mierzyłem i mój wzrost wynosi 186 cm , wydaje mnie sie że taka yamaha 600 nie bedzie za duża ,albo np kawasaki kle500.
- leśny.00
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
z tym wzrostem na kazde moto bedzie spoko, nawet mozesz byc za wysoki..
600tka nie bedzie za duza, ale bedzie klocowata w teren. zadnej przyjemnosci z jazdy nie da
600tka nie bedzie za duza, ale bedzie klocowata w teren. zadnej przyjemnosci z jazdy nie da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Napaliłem sie na pegaso 650. Zdaje sobie sprawę że to klocowate mże być.Moto bedzie mało używane co 2 tygodnie w weekend ( szkoła) i dni wolne ,wakacje itp. Specjalnie katem też nie jestem , a teraz zrodziło sie następne pytanie, czy jeśli bym już miał motocykl to rejestrować go ? Czy bez tablic jeździć? Wydaje mi się że jesli policja zobaczy kogos bez tablic( w terenie) to z automatu go zatrzymują.
- leśny.00
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
a widziałes kiedys policje w terenie ?
zawsze blachy warto mieć, nawet jak sie nie ma prawka itp itd. to z ubezpieczeniem i zarejestrowanym moto, przeciąć droge publiczną to duzo mniejsze ryzyko. ale to tez wiadomo wieksze koszta - czasem zbędne jak sie lata tylko w terenie
a pegaso to podręcnzikowy przykład motocykla turystycznego, który z terenem ma w sumie niewiele wspólnego ;P bo jak pisałem leśna ubita sciezka w lesie to dla mnie nie do konca " teren "

zawsze blachy warto mieć, nawet jak sie nie ma prawka itp itd. to z ubezpieczeniem i zarejestrowanym moto, przeciąć droge publiczną to duzo mniejsze ryzyko. ale to tez wiadomo wieksze koszta - czasem zbędne jak sie lata tylko w terenie
a pegaso to podręcnzikowy przykład motocykla turystycznego, który z terenem ma w sumie niewiele wspólnego ;P bo jak pisałem leśna ubita sciezka w lesie to dla mnie nie do konca " teren "
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no to kupuj i jeździj 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zrobiłem sobie liste ( od tego co mi najbardziej pasuje , ceny czesci , wytrzymalosc, wyglad zewnetrzny)
1 Aprilia pegaso 650
2 Yamaha 660 tenre ( ta stara)
3 Suzuki dr 650
{Kawasaki klx 650c,650r
4 { Kawasaki kle 500
Czytam , ze te kawasaki to z glowicami maja problemy
Bobbers rozwiniesz?
1 Aprilia pegaso 650
2 Yamaha 660 tenre ( ta stara)
3 Suzuki dr 650
{Kawasaki klx 650c,650r
4 { Kawasaki kle 500
Czytam , ze te kawasaki to z glowicami maja problemy
Bobbers rozwiniesz?
- leśny.00
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/5/2016, 18:41
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
kazde 4T ma wadliwą głowice
bo wystarczy na chwile ze osłabnie smarowanie - i mamy przycierke
a wystarczy ze np pompy sa słabe juz, albo sie leje olej raz na kilka lat i to jakiś kiepski.
w dobrym moto nie ma prawa sie nic zatrzec, jak sie uzytkuje moto normalnie, regularnie zmienia olej, itp itd
bo wystarczy na chwile ze osłabnie smarowanie - i mamy przycierke
a wystarczy ze np pompy sa słabe juz, albo sie leje olej raz na kilka lat i to jakiś kiepski.
w dobrym moto nie ma prawa sie nic zatrzec, jak sie uzytkuje moto normalnie, regularnie zmienia olej, itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
z tym tez sie zgodze - im starsze moto tym zwykle ma mniej sprawne pompy, przezył nie jedną " przycierke"
ostatnio robiłem honde xl 500 - zabytek dobry, ale katowany w terenie dosyc porządnie, tam juz głowica to sie kupy w zaden sposób nie trzymała
wałek trzeba dystansować bo wszystko pozacierane było po kilka razy, wałek musiał byc juz grubszy, łoża szlifowane i polerowane..... co ostatecznie daje średnie spasowanie
po prostu stare moto, dorzniete i w kazdym tak to juz jest.
w 4T nie, w 4T hamujesz silnikiem, wiec hamulców sie prawie nie uzywa;P
ostatnio robiłem honde xl 500 - zabytek dobry, ale katowany w terenie dosyc porządnie, tam juz głowica to sie kupy w zaden sposób nie trzymała

po prostu stare moto, dorzniete i w kazdym tak to juz jest.
w 4T nie, w 4T hamujesz silnikiem, wiec hamulców sie prawie nie uzywa;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości