YZF R-125 zatarty...
Posty: 3
• Strona 1 z 1
YZF R-125 zatarty...
Witam, niestety spotkała mnie przykra niespodzianka na początek sezonu, pęknięta uszczelka, olej uciekł, silnik zatarty... Ale działamy, po rozbiórce widać : cylinder, tłok, pierścienie, uszczelki do wymiany i tu nasuwa się moje pytanie, czy warto zainwestować w cylinder 150ccm? Czy lepiej zainwestować w Cylinder AIRSAL 125? nie znam firmy może ktoś coś podpowie.
Jeszcze takie pytanie, znalazłem dość dużą gamę cylindrów, od tajwańskich po hiszpańskie pytanie - Czym różnią się cylindry oznaczone YI-1 i YI-2 w oryginale miałem 2 a znajduję sporo YI-1 będzie jakaś różnica?
POZDRAWIAM!
Jeszcze takie pytanie, znalazłem dość dużą gamę cylindrów, od tajwańskich po hiszpańskie pytanie - Czym różnią się cylindry oznaczone YI-1 i YI-2 w oryginale miałem 2 a znajduję sporo YI-1 będzie jakaś różnica?
POZDRAWIAM!
- julek140
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 8/5/2016, 09:45
Kup cylinder 125 bo może być tak że jak wstawisz cylinder 150 i tłok 150 to wał może nie wytrzymać a z tym YI-1 i YI-2 to zdaje mi się że YI-2 to jest po prostu oryginalny. Bynajmniej podobnie było w tłoku z KTM exc. Ale mogę się mylić z tymi oznaczeniami 

- JumbO
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 10/3/2016, 22:30
- Lokalizacja: Paczków
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości