Barton Sprint 2012 72ccm
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Barton Sprint 2012 72ccm
Witam,
posiadam od nowości motorower Barton sprint. Początkowo posiadał 50 cm3 na chwilę obecną zamontowany ma nowy tłok, głowica, cylinder (72ccm). Otrzymałem w gratisie. Przejechałem na nim około 1000 km i mam wrażenie, że to dalej 50. Nie jest silniejszy, ani szybszy, mało tego powiedziałbym, że na 50ccm jechałem około 80 km a teraz na nowym hymmm 75 max i to 8 tyś obr. Średnia jego prędkość to około 50 km/h pod górkę zwalnia z 60 do 40km/h to tragedia. Nie wiem od czego to zależy. czemu on jest taki słaby? może wymiana gaźnika coś pomoże, Może za wąskie dysze są. Naprawdę nie wiem. Mało tego po przełamaniu 8 tyś obr tak jakby silnik się odcina. Nie katuje tego pojazdu ale w trasie wychodzą takie okoliczności, że trzeba wejść na 8 tys obr.
Troszeczkę zagmatwałem to. Wiem, że jest wiele postów na ten temat, ale po dłuższym czytaniu stwiardzam, że żaden nie dotyczy mnie. Moje pytanie brzmi, czy to normalne, że 72 ccm jest słabsze bądź równe do 50? czy wymiana gaźnika pomoże? czemu po przekroczeniu 8 tyś więcej nie wejdzie, silnik się odcina, na 50 ccm normalnie 8-9 tys jechałem. Może wspomnę o dziwnym stukaniu w okolicy skrzyni biegów, dokładnie ciężko określić miejsce. Coś stuka, myślałem ze to zawory, później, że może łańcuszek rozrządu.
Z góry dziękuję za odpowiedz.
posiadam od nowości motorower Barton sprint. Początkowo posiadał 50 cm3 na chwilę obecną zamontowany ma nowy tłok, głowica, cylinder (72ccm). Otrzymałem w gratisie. Przejechałem na nim około 1000 km i mam wrażenie, że to dalej 50. Nie jest silniejszy, ani szybszy, mało tego powiedziałbym, że na 50ccm jechałem około 80 km a teraz na nowym hymmm 75 max i to 8 tyś obr. Średnia jego prędkość to około 50 km/h pod górkę zwalnia z 60 do 40km/h to tragedia. Nie wiem od czego to zależy. czemu on jest taki słaby? może wymiana gaźnika coś pomoże, Może za wąskie dysze są. Naprawdę nie wiem. Mało tego po przełamaniu 8 tyś obr tak jakby silnik się odcina. Nie katuje tego pojazdu ale w trasie wychodzą takie okoliczności, że trzeba wejść na 8 tys obr.
Troszeczkę zagmatwałem to. Wiem, że jest wiele postów na ten temat, ale po dłuższym czytaniu stwiardzam, że żaden nie dotyczy mnie. Moje pytanie brzmi, czy to normalne, że 72 ccm jest słabsze bądź równe do 50? czy wymiana gaźnika pomoże? czemu po przekroczeniu 8 tyś więcej nie wejdzie, silnik się odcina, na 50 ccm normalnie 8-9 tys jechałem. Może wspomnę o dziwnym stukaniu w okolicy skrzyni biegów, dokładnie ciężko określić miejsce. Coś stuka, myślałem ze to zawory, później, że może łańcuszek rozrządu.
Z góry dziękuję za odpowiedz.
- Hermitage
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/8/2015, 14:26
- Lokalizacja: Olsztyn
Obecnie jest zarejestrowany jako motorower lecz będę zgłaszać fakt o zmianie i zostanie zarejestrowany jako motocykl. Posiadam prawo jazdy kat A1. A jakie dysze do takiej pojemności. Jeżeli chodzi o takie zmiany to naprawdę mało wiem.
dziękuję za szybką odpowiedź
dziękuję za szybką odpowiedź

- Hermitage
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/8/2015, 14:26
- Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości