[Aktualności] Kawasaki ZX-10R vs 1000-konny Nissan...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki ZX-10R vs 1000-konny Nissan...
Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-10R vs 1000-konny Nissan - mistrzowie prostej
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R vs 1000-konny Nissan - mistrzowie prostej
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R vs 1000-konny Nissan - mistrzowie prostej
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No nie bardzo rozumiem - jaka przeróbka w tym 10R umożliwia tylko jazdę na wprost ?<br><hr>Shiefo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Stary Nissan - dobry dowcip Fakt faktem, że jest to stara buda Silvii S14, jednakże silnik jest opisany elegancko - 1000 konne 2JZ. Sam fakt, że silnik pochodzi z Supry, ma 1000 kunia mocy i pojedynczą turbinę zamiast standardowych dwóch musi stanowić o tym, że technicznie jest to nówka sztuka, bo stare elementy by takiej mocy nie zniosły Ach, ten cudowny potencjał starych japońskich silników... :v OLEJAK 4LAJF!<br><hr>Juno
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No wiem, wiem. Ostatnio oglądałem odcinek The Smoking Tire, gdzie gościu wrzucił 2JZ do starego Lexusa IS200. Odcinek programu nazywa się "Perfect Sleeper" z tego co pamiętam <br><hr>BeavisKomentatorzy napisał(a):Stary Nissan - dobry dowcip Fakt faktem, że jest to stara buda Silvii S14, jednakże silnik jest opisany elegancko - 1000 konne 2JZ. Sam fakt, że silnik pochodzi z Supry, ma 1000 kunia mocy i pojedynczą turbinę zamiast standardowych dwóch musi stanowić o tym, że technicznie jest to nówka sztuka, bo stare elementy by takiej mocy nie zniosły Ach, ten cudowny potencjał starych japońskich silników... :v OLEJAK 4LAJF!<br><hr>Juno<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Żadna, autor tego artykułu zrobił jakieś kosmiczne tłumaczenie. Zielona kawa ma po prostu zrobiony typowy power commander tune, bo to USA, a czarna, nowa kawa jest seryjna. Wspomniałem o USA, bo tam sprzęty są dosyć zblokowane na komputerach i po prostu ta zielona kawa po tunie ma moc mniej więcej naszej europejskiej serii + ~5 km.<br><hr>LelKomentatorzy napisał(a):No nie bardzo rozumiem - jaka przeróbka w tym 10R umożliwia tylko jazdę na wprost ?<br><hr>Shiefo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
autorowi chodziło o to ze kawa po takich przzerobkach niema szans na zzakretaach z seryjna bo chociażby mamy poważne obniżenie co znaczący zmniejsza prześwit a co atym idzie kat pochylenia i predkosc w zakrecie ....<br><hr>m12Komentatorzy napisał(a):No nie bardzo rozumiem - jaka przeróbka w tym 10R umożliwia tylko jazdę na wprost ?<br><hr>Shiefo<br>Komentatorzy napisał(a):Żadna, autor tego artykułu zrobił jakieś kosmiczne tłumaczenie. Zielona kawa ma po prostu zrobiony typowy power commander tune, bo to USA, a czarna, nowa kawa jest seryjna. Wspomniałem o USA, bo tam sprzęty są dosyć zblokowane na komputerach i po prostu ta zielona kawa po tunie ma moc mniej więcej naszej europejskiej serii + ~5 km.<br><hr>Lel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co za roznica z czego silnik i czy nissan jest stary czy nowy ? 100 koni to 1000 koni nieważne czy w wartburgu czy veyronie w sumie ważne wartburg z 1000 konmi i niewlee wieksza amsa niż seria nie dalby szans veyropnowi na 1/4 mili gdyby miał trakcje bo jest 2 razy lżejszy .<br><hr>m12Komentatorzy napisał(a):Stary Nissan - dobry dowcip Fakt faktem, że jest to stara buda Silvii S14, jednakże silnik jest opisany elegancko - 1000 konne 2JZ. Sam fakt, że silnik pochodzi z Supry, ma 1000 kunia mocy i pojedynczą turbinę zamiast standardowych dwóch musi stanowić o tym, że technicznie jest to nówka sztuka, bo stare elementy by takiej mocy nie zniosły Ach, ten cudowny potencjał starych japońskich silników... :v OLEJAK 4LAJF!<br><hr>Juno<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
generalnie jak dla mnie to mi to wszystko jedno każdy ma motocykl czy cokowliek innego po to co sam uważa za słsuszne i tyle w temacie ja bym sportowego motocykla do jazdy na wprost nigdy nieprzeorbil ale jak komus to pasuje jestem za do 220 gdzies kawa daje rade .<br><hr>m12Komentatorzy napisał(a):No nie bardzo rozumiem - jaka przeróbka w tym 10R umożliwia tylko jazdę na wprost ?<br><hr>Shiefo<br>Komentatorzy napisał(a):Żadna, autor tego artykułu zrobił jakieś kosmiczne tłumaczenie. Zielona kawa ma po prostu zrobiony typowy power commander tune, bo to USA, a czarna, nowa kawa jest seryjna. Wspomniałem o USA, bo tam sprzęty są dosyć zblokowane na komputerach i po prostu ta zielona kawa po tunie ma moc mniej więcej naszej europejskiej serii + ~5 km.<br><hr>Lel<br>Komentatorzy napisał(a):autorowi chodziło o to ze kawa po takich przzerobkach niema szans na zzakretaach z seryjna bo chociażby mamy poważne obniżenie co znaczący zmniejsza prześwit a co atym idzie kat pochylenia i predkosc w zakrecie ....<br><hr>m12 <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak jak Lel napisal wczesniej, motocykle tak samo jak samochody w USA sa slabsze (czesto dosyc sporo) niz ich europejskie odpowiedniki. I to chodzi nie tylko o sama moc maksymalna, ale takze kreca sie na nizsze obroty - motocykle sportowe w wersji USA potrafia miec limiter nawet 2000 obr/min nizej niz wersja Europejska.Komentatorzy napisał(a):No nie bardzo rozumiem - jaka przeróbka w tym 10R umożliwia tylko jazdę na wprost ?<br><hr>Shiefo<br>Komentatorzy napisał(a):Żadna, autor tego artykułu zrobił jakieś kosmiczne tłumaczenie. Zielona kawa ma po prostu zrobiony typowy power commander tune, bo to USA, a czarna, nowa kawa jest seryjna. Wspomniałem o USA, bo tam sprzęty są dosyć zblokowane na komputerach i po prostu ta zielona kawa po tunie ma moc mniej więcej naszej europejskiej serii + ~5 km.<br><hr>Lel<br>Komentatorzy napisał(a):autorowi chodziło o to ze kawa po takich przzerobkach niema szans na zzakretaach z seryjna bo chociażby mamy poważne obniżenie co znaczący zmniejsza prześwit a co atym idzie kat pochylenia i predkosc w zakrecie ....<br><hr>m12 <br>Komentatorzy napisał(a):generalnie jak dla mnie to mi to wszystko jedno każdy ma motocykl czy cokowliek innego po to co sam uważa za słsuszne i tyle w temacie ja bym sportowego motocykla do jazdy na wprost nigdy nieprzeorbil ale jak komus to pasuje jestem za do 220 gdzies kawa daje rade .<br><hr>m12 <br>
Rozwiazaniem jest Power Commander, ktory wlasnie pomaga osiagnac moc zblizona do wersji europejskiej.
Takze fabryczne wydechy amerykanskie sa czesto inne (bardziej restrykcyjne) niz europejskie - powtorny obieg spalin (to nie wystepuje w ukladach europejskich), i jeszcze do tego system lapania oparow (tez tego nie ma w europie), ktory tez swoje doklada.
Wynika to z tego, ze kontrola emisji spalin w USA skupia sie na NOx i czastkach stalych, a kontrola emisji w Europie skupia sie na CO i CO2. Innymi slowy w uproszczeniu Europa skupia sie na oszczednosci paliwa i wydajnosci silnika a USA na zminimalizowaniu smogu.
Dlatego tez praktycznie zaden diesel nie jest w stanie sprostac amerykanskim wymogom.
A swoja droga, jak wyszlo niedawno w zwiazku z afera VW, diesle nie sa w stanie w realnym swiecie sprostac nawet wymogom europejskim.<br><hr>zdzih
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości