Z750 hamulce
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Z750 hamulce
Witam.
Dla większości pewnie będzie to głupie pytanie, ale dla mnie nie jest zbyt oczywiste.
Czy w Kawasaki Z750S z roku 2005 są pływające tarcze i zaciski z przodu? Czy tylko zaciski? Zastanawia mnie poprawność moich hamulcy, gdyż jak zaciskam klamke to czuć delikatne pulsacje. Tarcza jest na nitach na sztywno, nitami nie dam rady poruszać. Natomiast znowu jak stoję i zacisnę hamulce to jest wyczuwalny ruch zacisków na prowadnicach (siedząc i bujając motocyklem przód tył), nie wiem czy to normalne.
Z góry dzięki za informacje.
Dla większości pewnie będzie to głupie pytanie, ale dla mnie nie jest zbyt oczywiste.
Czy w Kawasaki Z750S z roku 2005 są pływające tarcze i zaciski z przodu? Czy tylko zaciski? Zastanawia mnie poprawność moich hamulcy, gdyż jak zaciskam klamke to czuć delikatne pulsacje. Tarcza jest na nitach na sztywno, nitami nie dam rady poruszać. Natomiast znowu jak stoję i zacisnę hamulce to jest wyczuwalny ruch zacisków na prowadnicach (siedząc i bujając motocyklem przód tył), nie wiem czy to normalne.
Z góry dzięki za informacje.
- tomkaj
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 4/12/2015, 13:44
- Lokalizacja: Stryszawa
to że wciskasz i lekko pchajac moto przód tył jest lekki luz to norma.
to że jadąc hamujesz i masz pulsowanie to normą nie jest - i to raczej kwestia krzywej tarczy hamulcowej.
to że jadąc hamujesz i masz pulsowanie to normą nie jest - i to raczej kwestia krzywej tarczy hamulcowej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Właśnie chciałem wyeliminować poboczne czynniki, żeby się nie pakować w koszta. A to że na nitach nie ma żadnego luzu to norma? Dodam że jak zaczynam jazde pulsowanie jest praktycznie nie wyczuwalne, jak kilka razy przyhamuje pulsacja jest mocniejsza. Pytam bo nawet wczoraj oglądałem film na znanym portalu internetowy na litere Y (żeby reklamy nie robić) jak gość czyścił nity ( bo też miał mocno zastane ) i po takim zabiegu pulsacja ustała. Wiem że jak jest pływająca tarcza to luzy musi mieć z racji tego aby przy hamowaniu się "ustawić" natomiast nie wiem jak to jest w Zetkach. Poprawcie jeśli źle mówie.
- tomkaj
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 4/12/2015, 13:44
- Lokalizacja: Stryszawa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości