Zobacz wątek - zdławiony GSXR600k4 a zmiana wydechu

Reklama

NAS Analytics TAG

zdławiony GSXR600k4 a zmiana wydechu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

zdławiony GSXR600k4 a zmiana wydechu

Postprzez YouKeepMeBreathin » 20/4/2016, 22:29

Cześć,

ostatnimi czasy stałem się szczęśliwym posiadaczem GSXRa k4 o pojemności 600ccm, motocykl został w serwisie zdławiony, tak, żebym mógł poruszać się na kat a2. (jeszcze pół roku, grr) - a, i proszę bez komentarzy na temat blokady, że nie wolno, że coś tam, że coś tam, temat nie o tym. Piszę o tej blokadzie tylko po to, żebyście mieli mniej więcej rozeznanie w tym, co w środku w nim siedzi. Teraz ma 47km, blokada została założona na wtryskach.
Motocykl wizualnie jest cały w oryginale, i bardzo nie podoba mi się ten duży wydech, ba, powiem więcej, nie tylko, że mi się nie podoba, ale dosłownie mi zawadza w garażu (jest OGROMNY). Chciałbym zmienić go na coś krótszego, co nie będzie kosztowało majątku (bo po tym sezonie i tak się chcę pozbyć tego motocykla), znalazłem na ebayu wydech za 50 usd, nie jest to kompletny układ, sama końcówka, do której trzeba - z tego co zrozumiałem - uciąć środkową rurę układu wydechowego. Czy po takim zabiegu, patrząc na to, że motocykl już jest zdławiony, to jeszcze trzeba zrobić te, jak to się nazywa, mapowanie? Nie chcę stracić mocy, którą mam na niskich obrotach i która już jest zmniejszona. A jeżeli jest to mapowanie wymagane, to gdzie coś takiego się robi? W sensie czy każdy warsztat czy tylko kilka serwisów w polsce?
A, jeszcze, żeby w miarę legalnie było, to da się włożyć w to jeszcze dbkillera? Jakieś konkretne firmy tych dbkillerów są, czy byle co?
Sorry za takie pytania, ale nie znam się na mechanice totalnie, nie jest mi to do szczęścia potrzebne
YouKeepMeBreathin
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24/8/2015, 23:41



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr