Zobacz wątek - Prawidłowa regulacja gaznika 2t`

Prawidłowa regulacja gaznika 2t`

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Prawidłowa regulacja gaznika 2t`

Postprzez BORKOSKII » 19/4/2016, 12:45

witam mam problem z regulacją gaźnika w moim rexie, próbowałem już regulować z poradnikiem z tego forum ale dalej nie jest dobrze ustawiony. Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć zwięzłe? poniżej zdj gaziora
http://vlep.pl/hckz9t.jpg
BORKOSKII
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18/4/2016, 17:07
Lokalizacja: Siedlce


Postprzez Raf028 » 19/4/2016, 14:24

Jaki kolor ma świeca ??
Raf028
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/4/2016, 15:52
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez BORKOSKII » 19/4/2016, 16:30

czarna ciemna
BORKOSKII
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18/4/2016, 17:07
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Raf028 » 19/4/2016, 16:36

To nie prawidłowy kolor, masz tu poradnik:
http://www.jednoslad.pl/gaznik-jak-opty ... regulowac/
Raf028
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/4/2016, 15:52
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Podpalacz » 20/4/2016, 19:01

Zakręć śrubkę regulacji. (Wyzeruj)
I odkręć ja o 1 obrót i 1/4 obrotu. Powinien odpalić bez problemu, nagrzej silnik.
Postaw na centralce i na nagrzanym silniku wyreguluj sobie drobnymi ruchami, żeby na luzie kręcił 1400-1800 obrotów.
Później daj gazu, nasłuchuj jak chodzi i reguluj dalej jak coś nie gra jak powinno.

Jak nie masz obrotomierza, to wiadomo... Na słuch :D
Jeżeli regulujesz pierwszy raz gaźnik, może Ci trochę zejdzie na tym, ale lepiej się nauczyć i umieć, niż biegać po mechanikach :p
Podpalacz
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/6/2015, 10:41

Postprzez MarSen » 22/4/2016, 18:42

Podpalacz podałeś dobry sposób, ale nie nazwałbym tego regulacją a raczej sposobem na "byleby jeździło". Aby regulacja była prawidłowa dodałbym jeszcze sprawdzenie koloru świecy po regulacji i krótkiej przejażdżce, ma być kawa z mlekiem. Ponadto po zrobieniu tego co piszesz należy odkręcić minimalnie śrubkę mieszanki (ilości paliwa), zagazować, jeżeli obroty będą wyższe niż przedtem to znów zmniejszyć i tak w kółko aż przestaną rosnąć po przegazowaniu. Wtedy dopiero gaźnik powinien być dobrze wyregulowany. Na końcu zweryfikować świecę. Jeśli będzie sucha i okopcona - nadal za mało paliwa, jeśli mokra - należy przykręcić troszkę śrubkę, pojeździć i jeszcze raz sprawdzić kolor świecy. I tak w kółko aż do uzyskania porządanego efektu.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez BORKOSKII » 22/4/2016, 21:14

ok dzięki, teraz dopiero sie kapnełem za plywak jest peknienty, znaczy jeden uchwyt z dwuch.
BORKOSKII
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18/4/2016, 17:07
Lokalizacja: Siedlce



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr