Prawidłowa regulacja gaznika 2t`
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Prawidłowa regulacja gaznika 2t`
witam mam problem z regulacją gaźnika w moim rexie, próbowałem już regulować z poradnikiem z tego forum ale dalej nie jest dobrze ustawiony. Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć zwięzłe? poniżej zdj gaziora
http://vlep.pl/hckz9t.jpg
http://vlep.pl/hckz9t.jpg
- BORKOSKII
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 18/4/2016, 17:07
- Lokalizacja: Siedlce
To nie prawidłowy kolor, masz tu poradnik:
http://www.jednoslad.pl/gaznik-jak-opty ... regulowac/
http://www.jednoslad.pl/gaznik-jak-opty ... regulowac/
- Raf028
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 1/4/2016, 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
Zakręć śrubkę regulacji. (Wyzeruj)
I odkręć ja o 1 obrót i 1/4 obrotu. Powinien odpalić bez problemu, nagrzej silnik.
Postaw na centralce i na nagrzanym silniku wyreguluj sobie drobnymi ruchami, żeby na luzie kręcił 1400-1800 obrotów.
Później daj gazu, nasłuchuj jak chodzi i reguluj dalej jak coś nie gra jak powinno.
Jak nie masz obrotomierza, to wiadomo... Na słuch
Jeżeli regulujesz pierwszy raz gaźnik, może Ci trochę zejdzie na tym, ale lepiej się nauczyć i umieć, niż biegać po mechanikach :p
I odkręć ja o 1 obrót i 1/4 obrotu. Powinien odpalić bez problemu, nagrzej silnik.
Postaw na centralce i na nagrzanym silniku wyreguluj sobie drobnymi ruchami, żeby na luzie kręcił 1400-1800 obrotów.
Później daj gazu, nasłuchuj jak chodzi i reguluj dalej jak coś nie gra jak powinno.
Jak nie masz obrotomierza, to wiadomo... Na słuch

Jeżeli regulujesz pierwszy raz gaźnik, może Ci trochę zejdzie na tym, ale lepiej się nauczyć i umieć, niż biegać po mechanikach :p
- Podpalacz
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/6/2015, 10:41
Podpalacz podałeś dobry sposób, ale nie nazwałbym tego regulacją a raczej sposobem na "byleby jeździło". Aby regulacja była prawidłowa dodałbym jeszcze sprawdzenie koloru świecy po regulacji i krótkiej przejażdżce, ma być kawa z mlekiem. Ponadto po zrobieniu tego co piszesz należy odkręcić minimalnie śrubkę mieszanki (ilości paliwa), zagazować, jeżeli obroty będą wyższe niż przedtem to znów zmniejszyć i tak w kółko aż przestaną rosnąć po przegazowaniu. Wtedy dopiero gaźnik powinien być dobrze wyregulowany. Na końcu zweryfikować świecę. Jeśli będzie sucha i okopcona - nadal za mało paliwa, jeśli mokra - należy przykręcić troszkę śrubkę, pojeździć i jeszcze raz sprawdzić kolor świecy. I tak w kółko aż do uzyskania porządanego efektu.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości