Zobacz wątek - piasek w filtrze ktm sxf 450
NAS Analytics TAG

piasek w filtrze ktm sxf 450

Enduro, Cross
_________

piasek w filtrze ktm sxf 450

Postprzez kili1991 » 14/4/2016, 21:49

Witam witam ku..................... niestety po ostatnim czyszczeniu filtra zle go zalozylem nie przesmarowalem smarem obwódki od filtra powietrza no i po zdjeciu filtra bardzo niemiła niespodzianka piach w komorze przed gaznikiem .... wyczyscilem to zamontowałem nowy filtr tym razem dobre przepalilem moto rozgrzałem i na zimnym orzydymia na jasno niebiesko ale to wiadomo ze zawsze jak na zimnym sie przygazuje to troche przydymi po rozgrzaniu niby nie dymi ale jak gazem pare razy przygazuje i puszcze to zadymi na czarno i teraz pytanie czy od tego moglo sie cos stac i czy dym na czarno to jest olej czy zla dawka paliwa??( czesto mi sie zalewa na starcie po czym nie moge go odpalic strzela z tlumika itp) dzisiaj zawiozlem moto do regulacji gaznika i mam nadzieje ze pomoze ale jak myslicie czy ten piach mogl mi cos rozwalic np zawory tlok cylek czy raczej przelecial i tyle ( tona piachu to tam nie byla troche na sciankach przyklejone)

czekam na sensowne odpowiedzi ludzi ktorzy sie na tym znaja lub mieli podobna sytuacje ;)

pozdro ;)
KTM Sx-F 450
kili1991
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/3/2016, 20:30


Postprzez henio12323 » 15/4/2016, 07:47

czarno to dawka paliwa i to norma ze sobie zadymi

jezeli miałem piach w filtrze - to na pewno zdrowo dla silnika nie było ;P i na pewno po tyłku dostał - pytanie jak bardzo. generalnie nie powinien w ogóle na niebieskawo kopcic wiec pierscienie dostały troche. wykreć swiece zobacz jak na niej bedzie osadzone sporo warstwy syfu - to słabo jest, i taki silnik długo moze nie pozyć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kili1991 » 15/4/2016, 08:38

Henio nie zalamuj mnie a cylek moglo porysac??
KTM Sx-F 450
kili1991
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/3/2016, 20:30

Postprzez henio12323 » 15/4/2016, 22:17

no oczywiscie ze mogło. syf to najgorsza rzecz dla silnika. pałowanie na prostej do odciny nie zuzyje tak silnika jak odrobina piachi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jankes320 » 17/4/2016, 09:16

na niebiesko to pierścienie i olej pali heh
jankes320
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 16/4/2016, 11:38



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr