Zobacz wÄ…tek - RS- problem z odpaleniem
Advertisement
NAS Analytics TAG

RS- problem z odpaleniem

i inne małe pojemności
_________

RS- problem z odpaleniem

Postprzez RSmlody » 13/4/2016, 06:10

Witam. Kupiłem moja apke jakies 9 mscy temu z uszkodzonym uszczelniaczem pompy wody (prawdopodobnie) i niemialem czasu tego robić, więc troszkę sobie postała. 3dni temu wymieniłem uszczelniacz i uszczelkę pod głowicą, zalałem płynami i nieodpala. Gdy naciskam na starter to z fajki założonej na świece strzela prądem, iskra(podobnie to wyglada jak zapalniczka elektryczna kuchenna) silnik oczywiście 0 reakcji. Jestem amatorem, więc pytam was co jest nie tak. Z góry dzięki za odpowiedzi. :oops:
RSmlody
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13/4/2016, 05:55


Postprzez RSmlody » 15/4/2016, 05:58

Pomoże ktos ? Jakieś pomysły ???
RSmlody
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13/4/2016, 05:55


Postprzez JumbO » 26/4/2016, 17:27

A próbowałeś ją na pych odpalić? :)
JumbO
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 10/3/2016, 22:30
Lokalizacja: Paczków

Re: RS- problem z odpaleniem

Postprzez SpeedyGonzales » 26/4/2016, 18:37

RSmlody napisał(a):Witam. Kupiłem moja apke jakies 9 mscy temu z uszkodzonym uszczelniaczem pompy wody (prawdopodobnie) i niemialem czasu tego robić, więc troszkę sobie postała. 3dni temu wymieniłem uszczelniacz i uszczelkę pod głowicą, zalałem płynami i nieodpala. Gdy naciskam na starter to z fajki założonej na świece strzela prądem, iskra(podobnie to wyglada jak zapalniczka elektryczna kuchenna) silnik oczywiście 0 reakcji. Jestem amatorem, więc pytam was co jest nie tak. Z góry dzięki za odpowiedzi. :oops:


Sam sobie odpowiedziałeś. Primo, daj komuś kto się zna i zajrzy co z przewodem i fajką oraz świecą.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości