Honda cr 125 stuki w silniku, wymiana tłoka
• Strona 1 z 1
Honda cr 125 stuki w silniku, wymiana tłoka
Witam stałem się posiadaczem hondy cr 125, to jest mój pierwszy motocykl, ostatnio zaniepokoiły mnie stuki dochodzące z cylindra po rozebraniu wychodzi na to że przyczyną hałasu jest zawór wydechowy, pyt jak go ustawić żeby nie hałasował?
https://youtu.be/WuDnIpRhsvE (otwórz link)
dodam że honda przerywała na ciepłym silniku na biegach 1/2/3 na wysokich obrotach
druga sprawa tłok, moim zdaniem nadaje się do wymiany ponieważ są małe rysy, nicasil wydaję się być w porządku ocencie sami,
nie znam się na crossach i proszę mi doradzić jakiej firmy tłok wybrać gdzie zmierzyć cylinder,
cylinder jest nowy tłok sel. a 30 mth po remoncie kapitalnym został kupiony motocykl ja przejezdziłem może 4 mth i zaczeło coś stukać rozebrałem i decyduje się na wymianę.
kilka pytań
jakiej firmy uszczelki polecacie top end?
jakiej firmy kupić tłoka?
łożyska do koła tył kupić dedykowane czy można w sklepie z łożyskami kupić ?
[url][/url]
https://youtu.be/WuDnIpRhsvE (otwórz link)
dodam że honda przerywała na ciepłym silniku na biegach 1/2/3 na wysokich obrotach
druga sprawa tłok, moim zdaniem nadaje się do wymiany ponieważ są małe rysy, nicasil wydaję się być w porządku ocencie sami,

nie znam się na crossach i proszę mi doradzić jakiej firmy tłok wybrać gdzie zmierzyć cylinder,
cylinder jest nowy tłok sel. a 30 mth po remoncie kapitalnym został kupiony motocykl ja przejezdziłem może 4 mth i zaczeło coś stukać rozebrałem i decyduje się na wymianę.
kilka pytań
jakiej firmy uszczelki polecacie top end?
jakiej firmy kupić tłoka?
łożyska do koła tył kupić dedykowane czy można w sklepie z łożyskami kupić ?
[url][/url]
- Przemek7802
- Świeżak
słabo wygląda ten cylinder jak na 30 godzin ;P