Yamaha fazer 600 zakładanie blokad
• Strona 1 z 1
Yamaha fazer 600 zakładanie blokad
Witam, od kilku dni jestem posiadaczem Yamahy Fazer 600 z 2000r. Mam 19 lat i prawo jazdy na kat. A2. Motocykl w dowodzie ma 25kW, jednak jest odblokowany (już takiego go nabyłem). Jednak jestem zdania, że 95km, jak na pierwszy motocykl to zdecydowanie za dużo i chciałbym na początek założyć blokady. Wie ktoś może, gdzie owe blokady można nabyć i jak założyć, bo jestem zielony w tym temacie. Pozdrawiam!
przenoszę do działu mechanika
lagiboy

przenoszę do działu mechanika
lagiboy
- kondziola
- Świeżak
Najprościej blokowany rolgaz - tanio, szybko, bezinwazyjnie...
Przygotuj siÄ™ ta pouczenia o skutkach wypadku bo ktoÅ› zaraz zacznie hihi.
Przygotuj siÄ™ ta pouczenia o skutkach wypadku bo ktoÅ› zaraz zacznie hihi.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
Wsadza się dławiki w dolocie, chyba w króćce ssące przed gaźnikami.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
Devil 125 napisał(a):Swoją drogą mało jest takich co kupili z wbitym 35kw a jest odblokowany i ty blokujesz by był legal inni by to olali ważne że wbite w dowód
Wnioskuję, że nie chodzi tyle o samą legalność, co po prostu o zdrowy rozsądek, co się oczywiście chwali

Ale na prawdę najrozsądniejszym, najprostszym i najtańszym rozwiązaniem będzie blokada na rollgaz, żebyś nie mógł go do końca odkręcić, w taki sposób blokowane są m.in nowsze FZ6.