Aprilia RS Zatarte 125cc-zmiana na Cylinder ITALKIT 140cc??
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Aprilia RS Zatarte 125cc-zmiana na Cylinder ITALKIT 140cc??
Witam !
Zakupiłem RS125 z zatartym silnikiem za śmieszne pieniądze, moto już trochę stoi zbierałem informacje jak się do tego zabrać, myślałem nad cylindrem z allegro Power Force ale dużo ludzi twierdzi, że tłoki są kiepskie więc pasowało by od razu zakupić kuty, ale to się już robią koszty i ostatnio znalazłem coś takiego jak Cylinder Italkit 140cc z Kutym tłokiem Vertex, który nie dużo więcej by mnie kosztował. Mógłby mi ktoś doradzić czy zda to egzamin ? Ile na tym mógłbym pojeździć? Od znajomego mechanika co robi przy motorach usłyszałem, że korbowód może mi nie wytrzymać i lepiej zmienić na kuty, ktoś coś ?
Jeśli chodzi o finanse to stać mnie na ten zestaw, moto kupiłem okazyjnie więc też wiem, że jak dołożę to nie stracę
I jeszcze jedna rzecz, jak wygląda sprawa z zaworem wydechowym? Aprilie dostałem już z rozebranym silnikiem, w cylindrze nie ma zaworu, kolega mechanik twierdzi, że nie w każdym takim silniku ten zawór był, nie znalazłem takiej informacji w internecie więc fajnie by było jakby ktoś podpowiedział co i jak, proszę o wyrozumiałość, dużo przeczytałem, dużo wiem ale każda pomoc się liczy
Jestem mechanikiem ale moto rozbieram pierwszy raz 
Zakupiłem RS125 z zatartym silnikiem za śmieszne pieniądze, moto już trochę stoi zbierałem informacje jak się do tego zabrać, myślałem nad cylindrem z allegro Power Force ale dużo ludzi twierdzi, że tłoki są kiepskie więc pasowało by od razu zakupić kuty, ale to się już robią koszty i ostatnio znalazłem coś takiego jak Cylinder Italkit 140cc z Kutym tłokiem Vertex, który nie dużo więcej by mnie kosztował. Mógłby mi ktoś doradzić czy zda to egzamin ? Ile na tym mógłbym pojeździć? Od znajomego mechanika co robi przy motorach usłyszałem, że korbowód może mi nie wytrzymać i lepiej zmienić na kuty, ktoś coś ?




- dawidos266
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/4/2016, 19:20
cylek wiekszy wsadzasz przydało by sie za tym korbe i wał bo mogą nie wytrzymać za długo zdarza się tak bardzo często przy 160 cc zawor raczej powinien być oczywiście nie były w każdym bo były one na stałe jako blokada a ogólnie powinien chodzić aby prawidłowo działało moto bez zaworu jest bardzo słaby z dołu z zaworem jest i dół i góra dobra tak że lepiej zeby był , tłok najlepiej kuty nwm jak vertex niby podobno są dobre ja osobiście polecam wossnera a co do cylka kompletnie nie mam pojęcia co to moze być warte .
- Mp2011
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 15/1/2016, 14:32
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości