Zobacz wÄ…tek - Swap
NAS Analytics TAG

Swap

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Swap

Postprzez HondaCBRpolkm » 30/3/2016, 13:53

Witam. Posiadam Honde CBR 125 z 2007 (Wersja na wtrysku). Rozwalił mi się silnik, tzn prawdopodobnie pierścionki zablokowały i rozpadł się tłok a korbowód wybił dziurę w karterach i uszczerbał cylider. Kartery i cylek do się nie nadają. Więc pomyślałem żeby wsadzić silnik 2T. Mógł bym kupić silnik bez osprzętu za 1200-1500 zł. Zawsze sprzedam wtrysk kupie gaźnik. Ale wiem że chyba nie tylko to potrzeba, Silnik to ta sama cena co oryginalny do CBR 125.

Chciał bym się dowiedzieć. CO muszę przerabiać, dokupić, co jest nie potrzebne w CBR. Wiadomo rama do przerabiania. To nie problem.
HondaCBRpolkm
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/3/2016, 13:38


Postprzez Devil 125 » 30/3/2016, 15:20

Będzie problem przy sprzedaży takiego ulepa.
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL


Postprzez HondaCBRpolkm » 30/3/2016, 19:48

Ona już raczej zostanie do końca mam młodszego brata :)
HondaCBRpolkm
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/3/2016, 13:38

Postprzez kravter » 31/3/2016, 17:32

Rama, tlumik, gaznik, pewnie elektryka, najgorsze bedzie ustawienie silnika w lini z napedem, ale nie wiem czy to wgl przejdzie przeglad, pewnie nie
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na górê