Swap
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Swap
Witam. Posiadam Honde CBR 125 z 2007 (Wersja na wtrysku). Rozwalił mi się silnik, tzn prawdopodobnie pierścionki zablokowały i rozpadł się tłok a korbowód wybił dziurę w karterach i uszczerbał cylider. Kartery i cylek do się nie nadają. Więc pomyślałem żeby wsadzić silnik 2T. Mógł bym kupić silnik bez osprzętu za 1200-1500 zł. Zawsze sprzedam wtrysk kupie gaźnik. Ale wiem że chyba nie tylko to potrzeba, Silnik to ta sama cena co oryginalny do CBR 125.
Chciał bym się dowiedzieć. CO muszę przerabiać, dokupić, co jest nie potrzebne w CBR. Wiadomo rama do przerabiania. To nie problem.
Chciał bym się dowiedzieć. CO muszę przerabiać, dokupić, co jest nie potrzebne w CBR. Wiadomo rama do przerabiania. To nie problem.
- HondaCBRpolkm
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/3/2016, 13:38
- HondaCBRpolkm
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/3/2016, 13:38
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości