Zobacz wątek - Prosze o pomoc co lepsze ltr vs yfz
NAS Analytics TAG

Prosze o pomoc co lepsze ltr vs yfz

Dla fanów czterokołowców
_________

Prosze o pomoc co lepsze ltr vs yfz

Postprzez dawidkozadawid111 » 27/3/2016, 09:37

Witam chciałbym sobie kupic jakaś 450 nie moge sie zdecydować co jest lepsze czy ltr 450 czy yfz 450 na quada mam 11 tysiecy .
dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów


Postprzez henio12323 » 27/3/2016, 16:11

porównywalne sprzety
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidkozadawid111 » 28/3/2016, 06:37

Potrzebuje jakis dany technicznych .nw jest to dla mnie trudny wybór nie chce załować . potrzebuje lepszego i mocniejszego quada ,nie po jakims tuningu ze bedzie lepszy tylko seryjny którego wybrać
dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 28/3/2016, 07:49

dane techniczne są bez sensu, co ci da ze jeden ma np 3 konie wiecej - realnie moze sie okazac ze słabiej idzie.

jakby był którys lepszy to na torze bys tylko jedną marke widział.

kupujesz uzywke - bardziej tutaj sie liczy stan techniczny niż wyjsciowy motocykl. nad lepszym to mozna salonowym nowym sie jarac. jak kupujesz kilkuletniego sprzęta to nawet jakby suzuki było lepsze - to mozesz szybko nie trafic lepszej sztuki.

poszukaj w okolicy jakis modeli - pojedź i pooglądaj i sam ocen co ci lepiej pasuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidkozadawid111 » 28/3/2016, 09:27

trudno mi jest obejrzeć bo u nas w okolicy nie ma zadnego podobnego quada dopiero do pierwszego mam 100 km a drugiego 200 km a gdybys ty miał kupować co bys mi doradził bo powiem ci tak wole kupic lepszego quada a pozniej nawet dołożyć ale zebym nie załował zakupu bo ltr jest szeroki i ma wtrysk ,yfz ma gaznik nie jest taka seroka ale podobno waga quada jest mniejsza moc wieksza , jezdziłem kiedyś suzuki ltz 400 przerobioną na 440 i powiem ci ze bardzo fajnie sie nia jezdziło . własnie nw bo yamaha jest tansza ltr jesli mam dołozyc tylko 2500 tys zeby sie niczym nie różniło .
ltr 450 2007
yfz 450 2006
dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 28/3/2016, 18:03

ale to są quady z jednej półki. - wiec są porównywalne.

i wtrysk jest ok i gaźnik tez jest ok - są tutaj i tutaj wady i zalety.
ltz to inna półka - duzo słabsze itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidkozadawid111 » 29/3/2016, 14:22

ok czyli jak szukac to yfz . jesli ltr jest słabszy
dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 29/3/2016, 17:26

hehe nie patrz na suche dane techniczne. sama moc to nie wszystko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidkozadawid111 » 30/3/2016, 18:05

to ja juz nie wiem czy wziaśc ltr po remoncie dokładnie w pazdzierniku a yfz 450 rok temu
dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 30/3/2016, 21:26

weź ze soba kogos kto sie zna i ocen te dwa quady. suche dane, i to kiedy był remontowany to nie jest zaden wyznacznik. mógł byc remontowany 2 miesiace temu - ale wystarczy że ktos poskładał na chinskich częsciach, i ostro upalał i taki quad moze byc bardziej zuzyty niż remontowany 2 lata wczesniej, złozony na najlepsyzch częsciach i jeżdzony amatorsko przez kogos kto nie potrafi odkręcic gazu...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Grzegorz4567 » 31/3/2016, 12:25

Nie patrz na dane...Wiem, co mówię. Sam kiedyś się nie znałem na tym
Grzegorz4567
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/3/2016, 10:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dawidkozadawid111 » 31/3/2016, 19:50

dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez dawidkozadawid111 » 31/3/2016, 19:51

nie mam kogo wziąsc ze sobą jest to trudna decyzja dla mnie
dawidkozadawid111
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/3/2016, 09:32
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez henio12323 » 31/3/2016, 19:57

edytuj posty - nie pisz jeden po drugim

wiadomo ze trudna decyzja. jedź i sam ocen tyle co mozesz w obu sztukach, moze dadzą sie przejechac to ocenisz to ci lepiej " leży "
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Quady



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr