Zobacz wątek - KTM Sx-F450 kilka problemów dla wyjadaczy ;)
NAS Analytics TAG

KTM Sx-F450 kilka problemów dla wyjadaczy ;)

Enduro, Cross
_________

KTM Sx-F450 kilka problemów dla wyjadaczy ;)

Postprzez kili1991 » 25/3/2016, 20:40

Witam a wiec na starcie chciałbym powiedziec Wszystkim Siemanko na forum jestem nowy własnie sie zarejestrowałem i mam nadzieję że znajdę na tym forum kilku specjalistów gotowych udzielic mi pomocy ;)

a wiec tak niedawno zakupiłem swojego pierwszego 4t MIANOWICIE SxF 450 jak wiadomo moto jest strasznie sztywny wiec dzis z rana postanowiłem troche pokombinowac z zawiechą no i juz na starcie 1 problem mianowicie przy dokrecaniu Śroby speed na 19 przy tylnym amorze kreciłem w prawo (w manualu pisało zeby tak krecic do konca a potem zrobic 1 obrót w lewo) tak też zrobiłem z tym ze w pewnym momencie zaczoł mi cieknąc olej ąz sie wystraszyłem ale cofłem srubke kilka obrotow i przestało leciec teraz moje pytanie czy jest mozliwosc zebym cos ukrecił ?? czy to poprostu jest jakis odpowietrznik ??

pytanie 2 czy ktos ma jakies patenty na wymiane swiecy przy tym modelu ?? ktm zrobil chyba wszystko byle samemu nie wymienic swiecy ...

3 pytanie jak wyregulowac gaznik bez wyciagania go a mianowicie srubke od powietrza (kto przerabiał temat napewno wie jakie jest dojscie)

4 pytanie z która mapa jezdzicie soft czy hard?? ja mam hard i mysle czy jest sens zmieniac na soft jak z waszymi odczuciami?? (nie mam przełacznika a nie bede 100 razy rozbierał moto zeby sprawdzic)

licze na fachowe odpowiedzi ludzi ktorzy przerabiali te tematy z góry dziekuje i pozdrawiam
KTM Sx-F 450
kili1991
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/3/2016, 20:30


Postprzez henio12323 » 25/3/2016, 23:23

1) hah niestety słaba informacja dla ciebie - zawieszenie musisz oddac do nabicia olejem i gazem na nowo, koszt około 100-150 zł odkręciłes nie ta srube co trzeba - odkręciłes całą regulacje z amortyzatora, teraz masz ubytek oleju albo zassało powietrza. tam jest bardziej wysunięta ta od regulacji- chyba ze ktos ci wrzucił amortyzator ze starszego EXC i tej regulacji w ogóle nie ma.

2) nie wiem jaki masz model bo nie podałes rocznika, ale podejrzewam że mówisz o roczniku z silnikami RFS 00-06. ja tam problemu nie miałem, cienkoscienna 14 albo 16stka i nie było problemu z wykręceniem zadnych patentów nie trzeba tylko klucz do swiec odpowiedni.

3) są specjalne kluczyki do tych gaźników - serwisowe, z przekładnią fajka taka, kręcisz z boku i przenosi obrót na bita którym mozna kręcic - ale za drogi interes zeby miało sens. w niektórych modelach w SXach bez rozruchajca jest dostep lepszy, i mozna tam wcisnąć palce z małym bitem i kręcic, opcja 2 to kupno srubki akcesoryjnej z pokrętłem - i robisz to bezproblemowo, a tez widzialem patenty że sobie dolutowywali koncówki z giętkiego przewodu ( tak jak są giętkie przedłuzki do nasadek )


4) to przełącznik mozesz sobie dorobic, to jest prosty układ - obwód zamkniety albo otwarty, wystarczy kupic chinski przełącznik on - off za 15 zł wpiąc sie i masz mapy na kierownicy. ja jezdze zwykle na hard, soft włączam jak jest np deszcz i jest slisko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kili1991 » 26/3/2016, 06:29

Fakt zapomnialem rocznika napisac 2008 sx f szly od 2007 starter tylko elektryczny wlasnie o to chodzi ze ja nie odkrecilem tej srubki tylko dokrecilem zobacz na manuala tam pisze ze to jest pokretlo od speed i ze wlasnie tak mialem zrobic ale nie pisze nic o cieknacym oleju ona weszla w srodek troche oleju poleciala a jak ja coflem bylo normalnie jak skacze na moto na sucho naszczescie nie widac zeby cos lecialo powoli zaczynam zalowac ze nie mam starszego rfsa. Ten srubokret specjalny ziomek ma do swojego exc 450 z roku 2009 ale zupelnie nie pasuje za duza ta koncowke ma i wogole zmiescic go tam nie ma opcji rece opadaja ... Specjalnie wyciagac gaznik zeby 1.5 obrotu zrobic troche bez sensu ale moto czasem strzeli z tlumnika albo zgasnie odkrecilem dolna srubke z gaznika ale syfu ani wody nie bylo a rozbierac na sile niechce bo zaraz zacznie cos cieknac.. Ma ktos wogole takiego sxf jakies opinie sensowne ?? Za duzo na temat tych modeli na internetach nie pisze ludzie pisza ze nie nadaja sie do enduro mi w sumie wygodnie sie jezdzi tyle ze biegow brakuje i tu nastepne pytanie czy orientuje sie ktos moze czy napewno nie idzie tam biegow dolozyc?? I co uzyskam jak dam z przodu wieksza a z tyl mniejsza zebatke o 2 zeby zeby troche szybciej jechac zalezy mi tez na predkosci bo na przelotach albo powrocie do chaty piluje... Mocy raczej nie zabraknie ziomka 525 starszy rfs jedzie bardzo podobnie do tego ma ktos taki model robil juz cos przy tym ?? Ludzie pisza ze jak sie zmieni zebatki to za dluga 1 bedzie ale co z tego ??
KTM Sx-F 450
kili1991
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/3/2016, 20:30

Postprzez henio12323 » 26/3/2016, 08:10

hehe czemu masz załowac. nie musisz wyciągac gaźnika, w najgorszym przypadku mozna poluzowac obejmy i go przekrzywic i jest dostep super.

hehe a co tu opiniowac, moto jak moto, górna półka jak cała reszta crossówek. jak zadbany to jeździ jak parch to są problemy - jak z kazdym sprzętem.

do enduro słaby, bo ma złe zawieszenie, kiepskie przełozenia, za mały moment obrotowy, za bardzo narwany silnik itp itd.

pewnie sie da od EXC wrzucic skrzynie.

jak z przodu wieksza a z tyłu mniejsza to bedzie szybszy na v max.

rfs zwykle są tak że 525 RFS jest jak 450 nowszy, z kolei tez wtrysk 450tki idzie podobnie jak 530stka ;P

jak bvedziesz miałza długie biegi, a masz mało momentu to moze byc tak że jedynką bedziesz mocno piłował, a dwójką bedzie za słaby. nie bedzie płynnosci między biegami. bardziej tez w tyłek moze dostawac korba i sprzęgło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kili1991 » 26/3/2016, 09:29

DZIEKI ziommmmmmm genialny pomysl nie pomyslałem ze moge poluzować gażnik i okrecic :D:D zadbana sztuka w chooy przez to go wziołem znajomy nawinoł mi temat ojciec synowi sprzedawał bo fure skasował po remoncie 1 sezon znajomy sam zamawiał mu cześci miałem zamiar kupić exc ale że był naprawde ładny za dobre pieniądze to grzech było nie wziąsc powiem ci ze z zawieszeniem uporałem sie i teraz jest w miare miekko ja waże 90 kg zrobiłem sobie ustawienia na komfort wg. manuala sprężyne rozkreciłem i jest oki

silniki chyba takie same szły do exc i sxa nie ??

a powiedz Henio wyczuwasz róznice mieedzy soft a hard ??
KTM Sx-F 450
kili1991
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/3/2016, 20:30

Postprzez henio12323 » 26/3/2016, 12:37

z wyglądu takie same, ale rózniły sie przystosowaniem do danego terenu, sx a exc maja inne nastawy gaźnika, inne magneta, nie wiem czy cos z wałkami nie było inaczej


a róznica miedzy soft a hard to o jakies soft i hard chodzi ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kili1991 » 26/3/2016, 13:13

ja mam w manualu napisane ze jakzłacze wtyczke to mam hard z pełna moca na tor a do enduro rozłaczyć ze niby lagodniejszy zaplon wtedy jest i lepiej sie jezdzic chodzi mi o te mapy zaplonu
KTM Sx-F 450
kili1991
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/3/2016, 20:30

Postprzez henio12323 » 26/3/2016, 15:51

no tak, róznica jest ale nie jest jakas olbrzymia, amator nie wyczuje róznicy w ogóle. to nie jest mapa enduro i cross. tylko słabsza i mocniejsza tak po prostu., jak jest slisko to lepiej włączyc słabszą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê