Zobacz wątek - Dorastam do litra
NAS Analytics TAG

Dorastam do litra

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Dorastam do litra

Postprzez Laminator » 19/3/2016, 02:01

Witajcie,
Pytałem o nowe moto już wcześniej,jednak moje poszukiwania nic nie przyniosły.
Jako następcę F4i wytypowałem

-Gixera 750 k6/k7-problem w tym,że jest ich mało.To co jest to w większości szroty,a na drugi koniec Polski się nie wybiorę,żeby stwierdzić,że również szrot.Na ogłoszeniach gołym okiem widać,że poszczególne elementy się nie zgadzają więc wniosek jest taki iż kupić zdrowego gixxa to problem.Pewną GSXR 600 miałem pod nosem i sprzed nosa też mi ją ktoś kupił,mówi się trudno..

-Yamaha R6- po dłuższym przekalkulowaniu zbyt drogi w utrzymaniu.Serwis co 3kkm przy przebiegach 15kkm to jednak zbyt dużo,doliczając do tego duży apetyt na opony i inne szpargały wychodzi dużo drożej niż konkurencja

-Daytona 675-no właśnie,moto dla mnie idealne..Jednak na chwilę obecną są 3 Daytony do sprzedania w Polsce.Jedna na drugim końcu Polski w jakiejś wiosce co skreśla dla mnie motocykl z góry.Kolejna ,którą widzę w ogłoszeniach od pół roku więc jest coś na rzeczy.I ostatnia w miarę blisko,jednak 14400 za 2007 rok po pełnym serwisie z miejsca jest ceną podejrzaną.I oczywiście później duży problem z odsprzedażą tego modelu+strata wartości.

Wczoraj odpaliłem swoją F4i,myślałem ,że pierwsza jazda w sezonie więc poczuję się jak na torpedzie,jednak dalej to nie jedzie.Z winkla tak samo trudno wystrzelić,zwyczajnie czas na zmianę.Pojeździłem trochę 919 znajomego,charakterystyka mi pasuje,pozycja przy większym baku do winklowania jak dla mnie super.I tutaj pojawia się problem.
Interesuje mnie tylko i wyłącznie sport.W mieście nie jeżdżę,głównie trasa lub jazda wokół komina,w tym sezonie zależnie od funduszy może parę razy Poznań.Najważniejsza jest dla mnie przyjemność jazdy w zakrętach.
Z plecaczkiem czasami jeżdżę,rzadziej niż częściej więc tym się nie kieruję.
Budżet na taki szybki zakup w okolicach 16-17 tysięcy.
Da radę kupić coś zdrowego w takiej kwocie?
Litrowy Gixx i R1 myslę,że odpadają.Zbyt narwane skubańce na taką przesiadkę.
Może SC57B?
Są jeszcze jakieś alternatywy?
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58


Postprzez grzec » 19/3/2016, 10:22

Jak Ci 919 pasowało to przejedź się na 954 lub 929. Sam śmigam na 929 po F4i i jest git. Warto wspomnieć tu jeszcze o wzroście bo przy 185cm na R6 lub sc57 siedzę jak na kocie. Kiedyś się bujnąłem kumpla gixem 750 i na gixie jest pozycja mocno sportowa i mimo większej ilości KM z fabryki nie ma takiego kopa z dołu jak 929. Znowu 919 jest znacznie cięższa od następcy 929 i 954. Co do apetytu na opony i napęd to każdy litr go ma :)
grzec
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04

Postprzez SkoQ » 20/3/2016, 15:02

Podrzucę Ci jeszcze może kolejny pomysł, kawasaki 636 ?

z R6, to zależy o której rozmawiamy, z tą kalkulacją że jest droga w utrzymaniu RJ095 wcale nie była dla mnie taka droga jak się spodziewałem :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Samael666 » 21/3/2016, 10:53

tez mi sie wydaje, ze litr bedzie drozszy w utrzymaniu. opony (szersze = drozsze) no i oczywisice wieksza moc wiec szybciej beda znikaly. To samo z napedem. Jakos tez nie wierze zeby mialy mniejszy apetyt na paliwo choc tu juz pewnie duzo zalezy jak wysoko bedziesz krecil.
Suzuki SV650s k6 -> Yamaha R6 RJ11

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
Avatar użytkownika
Samael666
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 10/9/2014, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Laminator » 21/3/2016, 13:16

Niestety wysoko kręcę.Kawa 636 fajnie,ale jak ze stratą wartości?
Co do R6,olej z filtrami co 3kkm+parę innych bajerów to już znacząco wpływa na dodatkowe koszta.Może nie jest to jakaś tragedia ,ale samo kręcenie co miesiąc motocykla doprowadziłoby mnie do wścieklizny.
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58

Postprzez Laminator » 3/4/2016, 18:18

Po przejrzeniu wszystkich opcji zdecydowałem się na Kawę 636 model z 2003-2004 roku.Jutro wciągam,także dzięki za Wasze sugestie:)
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr