[Aktualności] Czy Honda NX650 Dominator powróci w...
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Czy Honda NX650 Dominator powróci w...
Dyskusja na temat: Czy Honda NX650 Dominator powróci w 2017?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Czy Honda NX650 Dominator powróci w 2017?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Czy Honda NX650 Dominator powróci w 2017?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>MarekKomentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozsmieszaj Waść... Nowa Africa synonimem postepu? Uterenowiony motocykl, ktory w najlzejszej wersji jest o ciezszy o 23 kg od swojego pierwowzoru sprzed 28 lat?! Przy braku seryjnego skid plate, z mniejszym o 6 litrow zbiornikiem? W imie czego- dodatkowych 40 KM? I jakby tego bylo malo, to marketoidzi nazwali tego SUV-a "CRF", zeby kojarzyl sie z seria wyczynowych offroadowek- zenada. Pierwsza Africa byla prawdziwym enduro-turystykiem, druga miala juz nadwage, na trzecia czekalem, z nadzieja, ze wroca do korzeni i wykorzystaja potencjal odchudzania przecwiczony przez dziesieciolecia na sportach. Niestety zawiodlem sie. Poza wygladem nie nic godnego uwagi.<br><hr>KenLeeKomentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>Marek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jeździłeś nową AT?<br><hr>Tony HalikKomentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>Marek<br>Komentatorzy napisał(a):Nie rozsmieszaj Waść... Nowa Africa synonimem postepu? Uterenowiony motocykl, ktory w najlzejszej wersji jest o ciezszy o 23 kg od swojego pierwowzoru sprzed 28 lat?! Przy braku seryjnego skid plate, z mniejszym o 6 litrow zbiornikiem? W imie czego- dodatkowych 40 KM? I jakby tego bylo malo, to marketoidzi nazwali tego SUV-a "CRF", zeby kojarzyl sie z seria wyczynowych offroadowek- zenada. Pierwsza Africa byla prawdziwym enduro-turystykiem, druga miala juz nadwage, na trzecia czekalem, z nadzieja, ze wroca do korzeni i wykorzystaja potencjal odchudzania przecwiczony przez dziesieciolecia na sportach. Niestety zawiodlem sie. Poza wygladem nie nic godnego uwagi.<br><hr>KenLee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie, a co- Honda zastosowala lzejszy typ kilogramow? Czy moze w terenie nie liczy sie masa, tylko przygoda i marketing? Jak masz targnac samemu sprzet w miekkim to haselka marketingowe nie dzialaja, a po plaskich szutrach, to byle czym mozna latac. Fajnie to widac na zdjeciach z GS Trophy, jak "terenowe" konie sa noszone we czterech chlopa. Z reszta pamietam jak sam mialem polewke z Niemcow na GS-ach na poligonie drawskim.<br><hr>KenLeeKomentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>Marek<br>Komentatorzy napisał(a):Nie rozsmieszaj Waść... Nowa Africa synonimem postepu? Uterenowiony motocykl, ktory w najlzejszej wersji jest o ciezszy o 23 kg od swojego pierwowzoru sprzed 28 lat?! Przy braku seryjnego skid plate, z mniejszym o 6 litrow zbiornikiem? W imie czego- dodatkowych 40 KM? I jakby tego bylo malo, to marketoidzi nazwali tego SUV-a "CRF", zeby kojarzyl sie z seria wyczynowych offroadowek- zenada. Pierwsza Africa byla prawdziwym enduro-turystykiem, druga miala juz nadwage, na trzecia czekalem, z nadzieja, ze wroca do korzeni i wykorzystaja potencjal odchudzania przecwiczony przez dziesieciolecia na sportach. Niestety zawiodlem sie. Poza wygladem nie nic godnego uwagi.<br><hr>KenLee<br>Komentatorzy napisał(a):A jeździłeś nową AT?<br><hr>Tony Halik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie bądź śmieszny, jak mogłeś doznać zawodu nie jeżdżąc?Komentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>Marek<br>Komentatorzy napisał(a):Nie rozsmieszaj Waść... Nowa Africa synonimem postepu? Uterenowiony motocykl, ktory w najlzejszej wersji jest o ciezszy o 23 kg od swojego pierwowzoru sprzed 28 lat?! Przy braku seryjnego skid plate, z mniejszym o 6 litrow zbiornikiem? W imie czego- dodatkowych 40 KM? I jakby tego bylo malo, to marketoidzi nazwali tego SUV-a "CRF", zeby kojarzyl sie z seria wyczynowych offroadowek- zenada. Pierwsza Africa byla prawdziwym enduro-turystykiem, druga miala juz nadwage, na trzecia czekalem, z nadzieja, ze wroca do korzeni i wykorzystaja potencjal odchudzania przecwiczony przez dziesieciolecia na sportach. Niestety zawiodlem sie. Poza wygladem nie nic godnego uwagi.<br><hr>KenLee<br>Komentatorzy napisał(a):A jeździłeś nową AT?<br><hr>Tony Halik<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, a co- Honda zastosowala lzejszy typ kilogramow? Czy moze w terenie nie liczy sie masa, tylko przygoda i marketing? Jak masz targnac samemu sprzet w miekkim to haselka marketingowe nie dzialaja, a po plaskich szutrach, to byle czym mozna latac. Fajnie to widac na zdjeciach z GS Trophy, jak "terenowe" konie sa noszone we czterech chlopa. Z reszta pamietam jak sam mialem polewke z Niemcow na GS-ach na poligonie drawskim.<br><hr>KenLee<br>
Pejser testował sprzęt na Pustyni Błędowskiej a Simpson w RPA -bynajmniej nie na szuterkach i obaj byli zachwyceni (a nie są to leszcze).<br><hr>.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezdze roznymi sprzretami od EXC po stare AT i wszedzie i zawsze obowiazywala zasada: lzej=lepiej. KTM tez zaplacil Chrisowi Birchowi za wywijanie przed kamera na wielkim Adventure, ale przecietny motocyklista to nie Birch i jak uwierzy, ze on tez tak moze, to tym gorzej dla niego. A recenzje w gazetach? Poczytaj co pisze sie o nowym sprzecie, a nastepnie po paru latach o uzywanym. Nagle okazuje sie ze cos, co wywolywalo same ochy i achy dorabia sie znaczacych wad w zachowaniu. Na zjechanie nowego sprzetu od dolu do gory to sobie moze pozwolic Top Gear, a nie Motormania czy inny polski periodyk. Obecnie najsensowniejszym kompromisem sa mala Tenera i BMW F800GS choc oba takie sobie zawieszeniowo. Sa tez fajne przerobki na bazie KTM 690 Enduro, ale drogie i taki kit ciezko kupic w EU. Stary LC4 Adv. fajnie jezdzil w terenie, ale na szosie potwornie wibrowal. Na koniec: jesli duzy GS 1200 jest lzejszy od nowej AT, pomimo kardana, silnika o gabarytach szafy trzydrzwiowej, wszystkich ...leverow i wodotryskow, to znaczy ze mozna to bylo zrobic duuuzo lepiej, ale dla konstruktorow wazniejsza byla mozliwosc uzycia automatuKomentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>Marek<br>Komentatorzy napisał(a):Nie rozsmieszaj Waść... Nowa Africa synonimem postepu? Uterenowiony motocykl, ktory w najlzejszej wersji jest o ciezszy o 23 kg od swojego pierwowzoru sprzed 28 lat?! Przy braku seryjnego skid plate, z mniejszym o 6 litrow zbiornikiem? W imie czego- dodatkowych 40 KM? I jakby tego bylo malo, to marketoidzi nazwali tego SUV-a "CRF", zeby kojarzyl sie z seria wyczynowych offroadowek- zenada. Pierwsza Africa byla prawdziwym enduro-turystykiem, druga miala juz nadwage, na trzecia czekalem, z nadzieja, ze wroca do korzeni i wykorzystaja potencjal odchudzania przecwiczony przez dziesieciolecia na sportach. Niestety zawiodlem sie. Poza wygladem nie nic godnego uwagi.<br><hr>KenLee<br>Komentatorzy napisał(a):A jeździłeś nową AT?<br><hr>Tony Halik<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, a co- Honda zastosowala lzejszy typ kilogramow? Czy moze w terenie nie liczy sie masa, tylko przygoda i marketing? Jak masz targnac samemu sprzet w miekkim to haselka marketingowe nie dzialaja, a po plaskich szutrach, to byle czym mozna latac. Fajnie to widac na zdjeciach z GS Trophy, jak "terenowe" konie sa noszone we czterech chlopa. Z reszta pamietam jak sam mialem polewke z Niemcow na GS-ach na poligonie drawskim.<br><hr>KenLee<br>Komentatorzy napisał(a):Nie bądź śmieszny, jak mogłeś doznać zawodu nie jeżdżąc?
Pejser testował sprzęt na Pustyni Błędowskiej a Simpson w RPA -bynajmniej nie na szuterkach i obaj byli zachwyceni (a nie są to leszcze).<br><hr>.<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak na razie to wielu naiwnych uwierzyło, że mogą wymiatać w terenie na GS.Komentatorzy napisał(a):Pewnie powróci, tylko ile faktycznie będzie miała wspólnego z oryginałem ? Motocykle Hondy - OK. Polityka wskrzeszania legend tylko z nazwy, jak w przypadku Africa Twin - NIE.<br><hr>FJ600<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zgadzam się. Świat idzie do przodu i jeśli czegoś brakuje nowej AT to tego że powinna być V a nie rzędem. W stu procentach zgadzam się z producentem - trzeba patrzec do przodu, trzeba budować motocykle coraz lepsze, a nowa AT taka jest. Idealnie wpisuje się w kontekst poprzednich AT - bezkompromisowy motocykl do jazdy wszędzie. <br><hr>Marek<br>Komentatorzy napisał(a):Nie rozsmieszaj Waść... Nowa Africa synonimem postepu? Uterenowiony motocykl, ktory w najlzejszej wersji jest o ciezszy o 23 kg od swojego pierwowzoru sprzed 28 lat?! Przy braku seryjnego skid plate, z mniejszym o 6 litrow zbiornikiem? W imie czego- dodatkowych 40 KM? I jakby tego bylo malo, to marketoidzi nazwali tego SUV-a "CRF", zeby kojarzyl sie z seria wyczynowych offroadowek- zenada. Pierwsza Africa byla prawdziwym enduro-turystykiem, druga miala juz nadwage, na trzecia czekalem, z nadzieja, ze wroca do korzeni i wykorzystaja potencjal odchudzania przecwiczony przez dziesieciolecia na sportach. Niestety zawiodlem sie. Poza wygladem nie nic godnego uwagi.<br><hr>KenLee<br>Komentatorzy napisał(a):A jeździłeś nową AT?<br><hr>Tony Halik<br>Komentatorzy napisał(a):Nie, a co- Honda zastosowala lzejszy typ kilogramow? Czy moze w terenie nie liczy sie masa, tylko przygoda i marketing? Jak masz targnac samemu sprzet w miekkim to haselka marketingowe nie dzialaja, a po plaskich szutrach, to byle czym mozna latac. Fajnie to widac na zdjeciach z GS Trophy, jak "terenowe" konie sa noszone we czterech chlopa. Z reszta pamietam jak sam mialem polewke z Niemcow na GS-ach na poligonie drawskim.<br><hr>KenLee<br>Komentatorzy napisał(a):Nie bądź śmieszny, jak mogłeś doznać zawodu nie jeżdżąc?
Pejser testował sprzęt na Pustyni Błędowskiej a Simpson w RPA -bynajmniej nie na szuterkach i obaj byli zachwyceni (a nie są to leszcze).<br><hr>.<br>Komentatorzy napisał(a):Jezdze roznymi sprzretami od EXC po stare AT i wszedzie i zawsze obowiazywala zasada: lzej=lepiej. KTM tez zaplacil Chrisowi Birchowi za wywijanie przed kamera na wielkim Adventure, ale przecietny motocyklista to nie Birch i jak uwierzy, ze on tez tak moze, to tym gorzej dla niego. A recenzje w gazetach? Poczytaj co pisze sie o nowym sprzecie, a nastepnie po paru latach o uzywanym. Nagle okazuje sie ze cos, co wywolywalo same ochy i achy dorabia sie znaczacych wad w zachowaniu. Na zjechanie nowego sprzetu od dolu do gory to sobie moze pozwolic Top Gear, a nie Motormania czy inny polski periodyk. Obecnie najsensowniejszym kompromisem sa mala Tenera i BMW F800GS choc oba takie sobie zawieszeniowo. Sa tez fajne przerobki na bazie KTM 690 Enduro, ale drogie i taki kit ciezko kupic w EU. Stary LC4 Adv. fajnie jezdzil w terenie, ale na szosie potwornie wibrowal. Na koniec: jesli duzy GS 1200 jest lzejszy od nowej AT, pomimo kardana, silnika o gabarytach szafy trzydrzwiowej, wszystkich ...leverow i wodotryskow, to znaczy ze mozna to bylo zrobic duuuzo lepiej, ale dla konstruktorow wazniejsza byla mozliwosc uzycia automatu<br><hr>KenLee<br>
A co do wagi to terenowy GS waży 260 kg! (AT waży 233 kg).<br><hr>.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
260 kg na mokro to moze wazy GS w odpustowej wersji Adventure z 33 litrami paliwa, light barem i orurowaniem jak w Jeepie Renegade po murzynskim tuningu. Zwykly wazy na sucho 205 kg czyli 3 kg mniej niz nowa AT. GS to taki sam SUV, a przytoczylem go jedynie po to aby zilustrowac, ze mozna zejsc z wagi mimo tak ciezkich gratow jak chocby kardan. Na koniec z mojej strony: nie zaryzykuje prawie 60 kpln w nadzieji, ze marketing oszukal fizyke. Egzemplarza demo tez nie wezme w "swoje" terenowe trasy, bo jestem starej daty i szanuje cudza wlasnosc- nie wyobrazam sobie odstawienia konia z poszarganymi plastikami. Moze ktos kiedys potraktuje ten segment serio. Potencjal jest. A na razie zostaje przy lataniu wokol komina na lekkim enduro. <br><hr>KenLee
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Znowu poszatkowalo wątek...<br><hr>KenLeeKomentatorzy napisał(a):260 kg na mokro to moze wazy GS w odpustowej wersji Adventure z 33 litrami paliwa, light barem i orurowaniem jak w Jeepie Renegade po murzynskim tuningu. Zwykly wazy na sucho 205 kg czyli 3 kg mniej niz nowa AT. GS to taki sam SUV, a przytoczylem go jedynie po to aby zilustrowac, ze mozna zejsc z wagi mimo tak ciezkich gratow jak chocby kardan. Na koniec z mojej strony: nie zaryzykuje prawie 60 kpln w nadzieji, ze marketing oszukal fizyke. Egzemplarza demo tez nie wezme w "swoje" terenowe trasy, bo jestem starej daty i szanuje cudza wlasnosc- nie wyobrazam sobie odstawienia konia z poszarganymi plastikami. Moze ktos kiedys potraktuje ten segment serio. Potencjal jest. A na razie zostaje przy lataniu wokol komina na lekkim enduro. <br><hr>KenLee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości