Zobacz wątek - Problem z poborem paliwa

Problem z poborem paliwa

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Problem z poborem paliwa

Postprzez czlowieki34 » 5/3/2016, 10:23

Witam mam problem z moim skuterem chińczykiem Ylmsco Quest i jest taki problem ze gdy ostatnio nim jezdzilem zapałem do pełna i gdy zostało okolo litra paliwa skuter zgasł w połowie drogi.
I gdy go zapchalem do domu był właśnie ten litr paliwa a skuter przy odpalania tylko nachwilke odpalił i zaraz zgasł wiec pomyślałem ze może mieć problem z poborem paliwa tylko nie wiem jak się za to zabrać ktoś wie ?

Jeżeli się mgle z problemem proszę podawać inne.
Mam nadzieje ze temat dodalem w dobrym miejscu :-)
czlowieki34
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2016, 10:01


Postprzez cioracz » 5/3/2016, 10:39

No a może rezerwę pasowałoby włączyc? Najpierw to go zalej od nowa i zobacz czy dalej będzie tak samo
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez czlowieki34 » 5/3/2016, 10:44

Ok zaleje go i zobaczymy:-)
A jak włączyć to rezerwę ?
czlowieki34
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2016, 10:01

Postprzez Rolnik62 » 5/3/2016, 10:48

Druga rzecz w kolejności to ewentualnie pompa pod zbiornikiem paliwa.


Obrazek
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez MarSen » 5/3/2016, 12:52

To nie jest pompa tylko kranik podciśnieniowy. W skuterkach nie ma rezerwy. Musisz sprawdzić po kolei: Drożność przewodów, drożność filtra paliwowego, czy przewód podciśnienia (ten po lewej na zdjęciu powyżej) jest podłączony do króćca, a jeśli tak to odepnij przewód idący do gaźnika, odepnij ten od króćca i pociągnij powietrze przez ten od króćca, powinno lecieć paliwo. Jeśli leci to kranik jest sprawny. Poza tym jeśli ilość paliwa sprawdzasz przez wskaźnik to zajrzyj jeszcze do baku, bo w chińczykach różnie to bywa z tymi wskaźnikami.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez czlowieki34 » 5/3/2016, 16:17

Nie sprawdzalem tych drożności tylko zapytalem taty o to a on odpiol jakiś wężyk i dmuchnal i wyszło na to ze otwór przez który pobiera paliwo jest za wysoko bo nawet niezabulgotalo tylko było słychać ze idzie powietrze .

BD musiał ogarnąć i jeździć na większej ilości paliwa.
czlowieki34
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/3/2016, 10:01

Postprzez senekkorzenna » 5/3/2016, 17:33

Przecież kolega ci napisał że nie należy dmuchać tylko pociągnąć powietrze do siebie przez wężyk podciśnienia.
senekkorzenna
 

Postprzez cioracz » 5/3/2016, 23:26

Zatankujesz i będzie ok. W chinolach już parę razy się spotkałem z takim wynalazkiem w kształcie rurki która wystawał w baku parę dobre centymetrów od wejścia do kranika. Nikt nie wie po co
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez MarSen » 6/3/2016, 15:11

cioracz pewnie po to, żeby nie zassać syfu z dna baku.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez LubieZapierdalać » 3/4/2016, 14:45

Ja miałem podobne objawy.Wyczyciłem gaźnik i bylo dobrze :)
LubieZapierdalać
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/4/2016, 20:09



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr