jaki motocykl dla mnie (600ccm) do 8tys zł
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jaki motocykl dla mnie (600ccm) do 8tys zł
Siemanko.
Zakładam ten temat iż chciałbym dowiedzieć się co polecacie na "pierwsze" (mocniejsze) moto.
Moje doświadczenie to jakieś 8tys km na sportowej 250ccm. Najlepiej prosiłbym o propozycje sportowych 600ccm. W sezonie chciałbym przelatać na nim tak minimum 5 tysięcy kilometrów. Przygotowane na moto mam 8tys, ubranie juz posiadam wiec nie bierzcie pod uwagę. Na utrzymanie w sezonie myślę ze tysiąc? Wiem wkład na dzień dobry tez się znajdzie ale tak ogólnie myślę ze tysiąc na sezon. Na dzień dzisiejszy podoba mi się gsxr 600... ale mogą być tez inne
Z góry dzięki
Zakładam ten temat iż chciałbym dowiedzieć się co polecacie na "pierwsze" (mocniejsze) moto.
Moje doświadczenie to jakieś 8tys km na sportowej 250ccm. Najlepiej prosiłbym o propozycje sportowych 600ccm. W sezonie chciałbym przelatać na nim tak minimum 5 tysięcy kilometrów. Przygotowane na moto mam 8tys, ubranie juz posiadam wiec nie bierzcie pod uwagę. Na utrzymanie w sezonie myślę ze tysiąc? Wiem wkład na dzień dobry tez się znajdzie ale tak ogólnie myślę ze tysiąc na sezon. Na dzień dzisiejszy podoba mi się gsxr 600... ale mogą być tez inne

Z góry dzięki

- Adek728
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/2/2016, 18:57
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
CBR F4 ma mój kolega. Kiedyś nim śmigałem, w sumie muszę polecić. Niezłe wrażenia jak na taki motorek.
- januszpanek
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/2/2016, 22:41
- Lokalizacja: Tczew
Chciał bym za 8 kafli kupić jeżdżące jak należy F4
.
Kiedyś też dał bym sobie uciąć rękę za kobietę, i wiesz co? I bym teraz ... nie miał ręki.

januszpanek napisał(a):CBR F4 ma mój kolega. Kiedyś nim śmigałem, w sumie muszę polecić. Niezłe wrażenia jak na taki motorek.
Kiedyś też dał bym sobie uciąć rękę za kobietę, i wiesz co? I bym teraz ... nie miał ręki.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Sportowa 250 - ka, hmmmmm, to ile ona KM miala? 100 KM czy ponad 100 KM?
Jezeli nie to nie rozsmieszaj ludzi z ta "sportowa" 250 - ka, ktora moze 25 KM miala.

Jezeli nie to nie rozsmieszaj ludzi z ta "sportowa" 250 - ka, ktora moze 25 KM miala.


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Ja pierdzielę, ale tetrycy. 8k km to wystarczająco dużo, żeby się przesiąść. Ponieważ nie sprecyzowałeś, o jaki typ moto Ci chodzi, sprawdź sobie:
-Fazer 600
-SV 650
-Hornet 600
-CBR f3
-ZZR 600
-GSXF/Bandit 600/650
-Thundercat
Wszystkie da radę znaleźć do 8k w niezłym (nie idealnym) stanie, i myślę, że każdy z nich spokojnie ogarniesz.
-Fazer 600
-SV 650
-Hornet 600
-CBR f3
-ZZR 600
-GSXF/Bandit 600/650
-Thundercat
Wszystkie da radę znaleźć do 8k w niezłym (nie idealnym) stanie, i myślę, że każdy z nich spokojnie ogarniesz.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
popieram przedmówcę
z tego co widze pewna część forum jak biblii trzyma sie schematu rower>50>125>250/500... motocykle podane powyżej poza lekko nerwowym sv są w miarę łagodne i nadadzą się do stopniowego opanowywania o ile pamiętasz że rzędowa czwórka inaczej sie zachowuje jadąc przed i po połówce obrotomierza 


-
stolaris - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
- Lokalizacja: ŁwC
hayke spokojnie ogarniesz, co się będziesz tetryków słuchał.
nie utrzymasz horneta za 1000 na sezon, szczerze to nawet SV nie utrzymasz. komplet kapci tyle kosztuje, a co z resztą? mój hornet zjada komplet kapci na sezon, a jeszcze trzeba kupić olej i filtry, przegląd zrobić, być może napęd wymienić 600zł, może klocki 200zł, ubezpieczenie też się niedługo kończy. w trym roku wtpadałoby zmienić też płyn chłodniczy i hamulcowy.
nie utrzymasz horneta za 1000 na sezon, szczerze to nawet SV nie utrzymasz. komplet kapci tyle kosztuje, a co z resztą? mój hornet zjada komplet kapci na sezon, a jeszcze trzeba kupić olej i filtry, przegląd zrobić, być może napęd wymienić 600zł, może klocki 200zł, ubezpieczenie też się niedługo kończy. w trym roku wtpadałoby zmienić też płyn chłodniczy i hamulcowy.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Tak od siebie dodam,że kupiłem cbr f3 , za nieco ponad piątkę, po roku użytkowania doinwestowałem ją do stanu w którym jestem w miare z niej zadowolony i śmiało mogę powiedzieć,że całość z zakupem wyszła lekko ponad 8 tyś 

-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
Lagiboy, nie wymienia się wszystkiego co sezon. Jeśli znajdzie coś poniżej budżetu to dopieści, potem już wszystko zależy od ilości robionych km i sposobu ich robienia. Jeśli zrobi w sezonie 5-8k km to jedyne cosezonowe wymiany to olej i filtry.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
potwierdzam, zwłaszcza jak sie znajdzie coś z napędem np did albo rk, i na w miarę dobrych kapciach, z klockami w dobrym stanie itp. (wszystko można sprawdzić zanim sie kupi i takie koszty od razu widać), btw ile kilometrów robisz jak Ci zjada parę kapci w rok? kolega będzie się uczył ogarniać mocniejsze moto więc nie sądze żeby przez planowane +\- 5 000 km mu pozjadało opony, chyba że mówimy o miękkim obuwiu
poza tym czym są koszty części eksploatacyjnych przy tej kupie hajsu jaka zostaje w powietrzu za moto 


-
stolaris - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
- Lokalizacja: ŁwC
Brekekeks napisał(a):Lagiboy, nie wymienia się wszystkiego co sezon. Jeśli znajdzie coś poniżej budżetu to dopieści, potem już wszystko zależy od ilości robionych km i sposobu ich robienia. Jeśli zrobi w sezonie 5-8k km to jedyne cosezonowe wymiany to olej i filtry.
W trupie za 8000 pln#ow moze sypac sie wszystko po kolei. Moze , nie musi
Majac 1000 zl na utrzymanie to mozna sobie Skooter zafundowac

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):Majac 1000 zl na utrzymanie to mozna sobie Skooter zafundowac
niestety ale to prawda. wylozylem na sprzet spora sume (19k) a i tak w ciagu POL ROKU:
1. serwis, plyny - pare stow
2. opony komplet 1100
potem doszla eksploatacja
- olej w lagach ~500
- wymiana klockow ~500
- tylna opona sie skonczyla po 5000km - wymiana (przod jeszcze troche pojezdzi) - 600zl
do tego doszla awaria - skonczylo sie sprzeglo - 2700...
oczywiscie nie licze paliwa
Nie dodalem powyzej kosztow "dostosowania" motocykla do potrzeb a wiec stalowy oplot, clipony, regulowane sety, krotkie lamane klamki itp.
Wiec prawde mowiac za 1k rocznie to ja nawet skutera bym sie nie podejmowal utrzymywac
Suzuki SV650s k6 -> Yamaha R6 RJ11
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
-
Samael666 - Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 10/9/2014, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Ja za pierwsze moto dałem 2.5k, dopieszczenie przez 2 sezony pochłonęło 1.5k. W 2 sezony, nie jeden.
Za drugie 6k, dopieszczenie to 300zł i śmigam, jedyne co mnie teraz czeka to olej, filtr i ew tylny kapeć. Więc nie gadajcie, da się. Niech zabierze kogoś ogarniętego żeby trupa nie kupić i da radę, to że cena jest niska nie oznacza, że moto jest złomem. Sporo starych modeli, które są w dobrym stanie da się tanio kupić. Dobrym przykładem jest fazer 600 i sv 650. Za 6k kupi się już sztukę dobrą mechanicznie. Jak komuś zależy na wychuchanej perełce to wiadomo, że trzeba dać więcej.
Za drugie 6k, dopieszczenie to 300zł i śmigam, jedyne co mnie teraz czeka to olej, filtr i ew tylny kapeć. Więc nie gadajcie, da się. Niech zabierze kogoś ogarniętego żeby trupa nie kupić i da radę, to że cena jest niska nie oznacza, że moto jest złomem. Sporo starych modeli, które są w dobrym stanie da się tanio kupić. Dobrym przykładem jest fazer 600 i sv 650. Za 6k kupi się już sztukę dobrą mechanicznie. Jak komuś zależy na wychuchanej perełce to wiadomo, że trzeba dać więcej.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość