Zobacz wątek - jaki motocykl dla mnie (600ccm) do 8tys zł
NAS Analytics TAG

jaki motocykl dla mnie (600ccm) do 8tys zł

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

jaki motocykl dla mnie (600ccm) do 8tys zł

Postprzez Adek728 » 25/2/2016, 19:46

Siemanko.

Zakładam ten temat iż chciałbym dowiedzieć się co polecacie na "pierwsze" (mocniejsze) moto.
Moje doświadczenie to jakieś 8tys km na sportowej 250ccm. Najlepiej prosiłbym o propozycje sportowych 600ccm. W sezonie chciałbym przelatać na nim tak minimum 5 tysięcy kilometrów. Przygotowane na moto mam 8tys, ubranie juz posiadam wiec nie bierzcie pod uwagę. Na utrzymanie w sezonie myślę ze tysiąc? Wiem wkład na dzień dobry tez się znajdzie ale tak ogólnie myślę ze tysiąc na sezon. Na dzień dzisiejszy podoba mi się gsxr 600... ale mogą być tez inne :P

Z góry dzięki :D
Adek728
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/2/2016, 18:57


Postprzez Devil 125 » 25/2/2016, 20:35

Na pierwsze poważne moto poleca się przeważnie coś poniżej 100 km i nie sport. Ale jak chcesz koniecznie coś sport 600 to nie gixx a raczej CBR F4
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL

Postprzez lagiboy » 25/2/2016, 21:09

a zrób ankietę viewtopic.php?t=49590
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez januszpanek » 28/2/2016, 17:21

CBR F4 ma mój kolega. Kiedyś nim śmigałem, w sumie muszę polecić. Niezłe wrażenia jak na taki motorek.
januszpanek
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/2/2016, 22:41
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Glenroy » 28/2/2016, 17:57

Chciał bym za 8 kafli kupić jeżdżące jak należy F4 ;).

januszpanek napisał(a):CBR F4 ma mój kolega. Kiedyś nim śmigałem, w sumie muszę polecić. Niezłe wrażenia jak na taki motorek.


Kiedyś też dał bym sobie uciąć rękę za kobietę, i wiesz co? I bym teraz ... nie miał ręki.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez lagiboy » 28/2/2016, 18:12

dobrze że nie dałeś :) ręce się przydają
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez andy7 » 28/2/2016, 20:24

Sportowa 250 - ka, hmmmmm, to ile ona KM miala? 100 KM czy ponad 100 KM?

Jezeli nie to nie rozsmieszaj ludzi z ta "sportowa" 250 - ka, ktora moze 25 KM miala. :mrgreen:

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Rura » 28/2/2016, 20:32

"Doświadczenie" 8k kmów... Wsiadaj na litra, co tam szejsetą się będziesz plamił...
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Devil 125 » 29/2/2016, 15:44

i tak kupi co będzie chciał :)
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL

Postprzez Brekekeks » 1/3/2016, 15:34

Ja pierdzielę, ale tetrycy. 8k km to wystarczająco dużo, żeby się przesiąść. Ponieważ nie sprecyzowałeś, o jaki typ moto Ci chodzi, sprawdź sobie:
-Fazer 600
-SV 650
-Hornet 600
-CBR f3
-ZZR 600
-GSXF/Bandit 600/650
-Thundercat

Wszystkie da radę znaleźć do 8k w niezłym (nie idealnym) stanie, i myślę, że każdy z nich spokojnie ogarniesz.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez stolaris » 1/3/2016, 21:05

popieram przedmówcę :) z tego co widze pewna część forum jak biblii trzyma sie schematu rower>50>125>250/500... motocykle podane powyżej poza lekko nerwowym sv są w miarę łagodne i nadadzą się do stopniowego opanowywania o ile pamiętasz że rzędowa czwórka inaczej sie zachowuje jadąc przed i po połówce obrotomierza ;)
Avatar użytkownika
stolaris
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
Lokalizacja: ŁwC

Postprzez lagiboy » 2/3/2016, 01:13

hayke spokojnie ogarniesz, co się będziesz tetryków słuchał.

nie utrzymasz horneta za 1000 na sezon, szczerze to nawet SV nie utrzymasz. komplet kapci tyle kosztuje, a co z resztą? mój hornet zjada komplet kapci na sezon, a jeszcze trzeba kupić olej i filtry, przegląd zrobić, być może napęd wymienić 600zł, może klocki 200zł, ubezpieczenie też się niedługo kończy. w trym roku wtpadałoby zmienić też płyn chłodniczy i hamulcowy.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez kuba210796 » 2/3/2016, 21:39

Tak od siebie dodam,że kupiłem cbr f3 , za nieco ponad piątkę, po roku użytkowania doinwestowałem ją do stanu w którym jestem w miare z niej zadowolony i śmiało mogę powiedzieć,że całość z zakupem wyszła lekko ponad 8 tyś :)
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Brekekeks » 3/3/2016, 13:35

Lagiboy, nie wymienia się wszystkiego co sezon. Jeśli znajdzie coś poniżej budżetu to dopieści, potem już wszystko zależy od ilości robionych km i sposobu ich robienia. Jeśli zrobi w sezonie 5-8k km to jedyne cosezonowe wymiany to olej i filtry.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez stolaris » 3/3/2016, 19:11

potwierdzam, zwłaszcza jak sie znajdzie coś z napędem np did albo rk, i na w miarę dobrych kapciach, z klockami w dobrym stanie itp. (wszystko można sprawdzić zanim sie kupi i takie koszty od razu widać), btw ile kilometrów robisz jak Ci zjada parę kapci w rok? kolega będzie się uczył ogarniać mocniejsze moto więc nie sądze żeby przez planowane +\- 5 000 km mu pozjadało opony, chyba że mówimy o miękkim obuwiu ;) poza tym czym są koszty części eksploatacyjnych przy tej kupie hajsu jaka zostaje w powietrzu za moto :(
Avatar użytkownika
stolaris
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 9/8/2013, 10:35
Lokalizacja: ŁwC

Postprzez lagiboy » 3/3/2016, 20:46

tak ok 10-15 tys
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez andy7 » 3/3/2016, 21:18

Brekekeks napisał(a):Lagiboy, nie wymienia się wszystkiego co sezon. Jeśli znajdzie coś poniżej budżetu to dopieści, potem już wszystko zależy od ilości robionych km i sposobu ich robienia. Jeśli zrobi w sezonie 5-8k km to jedyne cosezonowe wymiany to olej i filtry.


W trupie za 8000 pln#ow moze sypac sie wszystko po kolei. Moze , nie musi

Majac 1000 zl na utrzymanie to mozna sobie Skooter zafundowac

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Samael666 » 4/3/2016, 10:40

andy7 napisał(a):Majac 1000 zl na utrzymanie to mozna sobie Skooter zafundowac


niestety ale to prawda. wylozylem na sprzet spora sume (19k) a i tak w ciagu POL ROKU:
1. serwis, plyny - pare stow
2. opony komplet 1100

potem doszla eksploatacja
- olej w lagach ~500
- wymiana klockow ~500
- tylna opona sie skonczyla po 5000km - wymiana (przod jeszcze troche pojezdzi) - 600zl

do tego doszla awaria - skonczylo sie sprzeglo - 2700...

oczywiscie nie licze paliwa


Nie dodalem powyzej kosztow "dostosowania" motocykla do potrzeb a wiec stalowy oplot, clipony, regulowane sety, krotkie lamane klamki itp.


Wiec prawde mowiac za 1k rocznie to ja nawet skutera bym sie nie podejmowal utrzymywac
Suzuki SV650s k6 -> Yamaha R6 RJ11

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
Avatar użytkownika
Samael666
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 10/9/2014, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Brekekeks » 5/3/2016, 11:18

Ja za pierwsze moto dałem 2.5k, dopieszczenie przez 2 sezony pochłonęło 1.5k. W 2 sezony, nie jeden.
Za drugie 6k, dopieszczenie to 300zł i śmigam, jedyne co mnie teraz czeka to olej, filtr i ew tylny kapeć. Więc nie gadajcie, da się. Niech zabierze kogoś ogarniętego żeby trupa nie kupić i da radę, to że cena jest niska nie oznacza, że moto jest złomem. Sporo starych modeli, które są w dobrym stanie da się tanio kupić. Dobrym przykładem jest fazer 600 i sv 650. Za 6k kupi się już sztukę dobrą mechanicznie. Jak komuś zależy na wychuchanej perełce to wiadomo, że trzeba dać więcej.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
Brekekeks
Świeżak
 
Posty: 457
Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lagiboy » 5/3/2016, 16:00

WSK można kupić za flaszkę.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2688
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Następna strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr