Zobacz wątek - Honda Crf 450r brak iskry
NAS Analytics TAG

Honda Crf 450r brak iskry

Enduro, Cross
_________

Honda Crf 450r brak iskry

Postprzez Tasak_PL » 25/2/2016, 18:01

Witam, mam problem z honda crf 450r z 2005 roku mianowicie nie mam iskry, jedynie jak parę razy kopne i zewrę styki przełącznika po czym znowu kopne wtedy iskra raz się pojawia, tak jakby gdzieś kumulowała się energia, ale później znowu znika. Jakieś pomysły co to może być? Ewentualnie jak posprawdzać cewkę i cala resztę układu elektrycznego?
Tasak_PL
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez henio12323 » 25/2/2016, 20:33

hehe moze byc wszystko
swieca, fajka ( czy tam masz cewkofajki ? ) cewka przewód WN (zakładajac ze nie masz cewkofajek zadnych ) połączenia, stator, moduł, umpulsator - czyli wszystko co ma znaczenie

zaczął bym od odpięcia pewnie z modułu czarno zółego przewodu ( 80% ze to taki kolor odpowiada on za gaszenie ) odepniesz wiec wyeliminujesz opcje że gdzies dotyka masy i odcina zapłon

dalej swiece i przewód wn warto chociazby profilaktycznie wymienic - to nie są wieczne elementy, wiec tak czy siak polecam zmienic. cewke - najlepiej podmienić na sprawną, nie musi byc od hondy CRF nawet od chinskiego piździka powinno podejść.

stator mozesz pomierzyć zgodnie z serwisówką ( opory itp )wiec do serwisówki odsyłam a moduł - jak walniety to sa zakłady które sprawdzają, mozesz poszukać bo było pare tematów o tych firmach, wysyłasz im elementy układu a oni go badają itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Tasak_PL » 25/2/2016, 23:07

Świeca jest ok bo sprawdzalem w ktmie, ewentualnie jeszcze podmienie przewód wn chociaż chyba był ok :) mogę podmienić cewke na oryginalna z sxfa 250 bedzie dobra? Ten kabel o którym piszesz idzie od cewki właśnie do modułu chyba. Jutro posprawdzam wszystko o czym pisałeś, dzięki za odpowiedź:)
Cewka i przewod jest identyczna jak na fotce.
Co do impulsatora zastanawia mnie jedna rzecz, gdy sprawdzalem przejscie kabli przykladajac probowke do jednego pinu z wtyczki czyli wyjscia z impulstora, mialem przejscie dotykajac koniec kabla (2 luty na zdjeciu) z 1go i 2go pinu i nie wiem czy tak powinno byc?
Załączniki
267940335_2_644x461_zaplon-stator-impulsator-honda-crf-450-250-yzf-modul-zaplonowy-cewka-dodaj-zdjecia.jpg
267940335_2_644x461_zaplon-stator-impulsator-honda-crf-450-250-yzf-modul-zaplonowy-cewka-dodaj-zdjecia.jpg (19.71 KiB) Przeglądane 980 razy
343182531_1_644x461_cewko-fajka-crf-450-ledziny.jpg
343182531_1_644x461_cewko-fajka-crf-450-ledziny.jpg (26.95 KiB) Przeglądane 983 razy
Tasak_PL
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 24/9/2012, 15:33
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez henio12323 » 26/2/2016, 08:54

powinien z sxf pasować - zobacz cyz tez ma 1 styk jak ma te same wejscie to bedzie

co do przejscia - nie wiem, jak juz pisalem - w ksiązce serwisowej jest cała prodcedura co sprawdzać jakie powinny byc wyniki itp.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr