Mt 09 czy street triple
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Mt 09 czy street triple
Witam. Chcialbym spytac o wrazenia z jazdy, plusy minusy, tych motocykli. Najlepiej gdyby wypowiedzieli sie wlasciciele
chce niedlugo kupic ktoregos z tych motocykli

- Wojtt
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/4/2014, 10:30
Niewielu znajdziesz właścicieli tych motocykli, bo MT jest całkiem świeżym sprzętem a Street Triple nie jest szczególnie popularnym. Jeżeli chcesz nietuzinkowy, żywiołowy motocykl, który wyróżni się z tłumu, ciągnie jak lokomotywa, ma super zawias i daje masę zabawy, brał bym Triumpha. Jeżeli chcesz coś bardziej komfortowego, z wyprostowaną pozycją, zawieszeniem zestrojonym bardziej pod komfort, ale mającego kopyto i idącego na obroty jak burza, to oczywiście MT.
Yamaha to po prostu świetny motocykl, Triumph ma w sobie po prostu jeszcze to coś, a chcąc więcej, zawsze masz jeszcze do wyboru Speed Tripple
.
Jeżeli miał bym się kierować rozsądkiem, to Yamaha, jeżeli rozsądek został by w domu, to brał bym Triumpha, licząc się z faktem, że z częściami nie będzie tak kolorowo jak z Japończykiem
.
Yamaha to po prostu świetny motocykl, Triumph ma w sobie po prostu jeszcze to coś, a chcąc więcej, zawsze masz jeszcze do wyboru Speed Tripple

Jeżeli miał bym się kierować rozsądkiem, to Yamaha, jeżeli rozsądek został by w domu, to brał bym Triumpha, licząc się z faktem, że z częściami nie będzie tak kolorowo jak z Japończykiem

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
"to coś" to dla każdego co innego i nie powinniśmy mówić na forum że dany sprzęt ma "to coś" bo np dla mnie żaden trampek tego czegoś nie ma, a ma je np Ducat. Co nie znaczy że kiedykolwiek w życiu kupiłbym Ducata.
P.S: wystarczy gęstszy olej do Lag i 09 przestaje być miękka
P.S: wystarczy gęstszy olej do Lag i 09 przestaje być miękka

-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Mam takie samo zdanie, to że Triumphy ogólnie podobają mi się jak mało co, nie znaczy, że chciał bym taki mieć
. Też wybrał bym MT09, chociażby z samego faktu, że za ile...35000zł? I to już chyba z ABS-em, masz kawał fajnej maszyny
.


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Jak dla mnie oby dwa motocykle maja to cos i sa nietuzinkowe. Boje sie troche o te zawieszenie w mt ale jesli olej zalatwia sprawe to zostaja tylko jazdy probne i wybor. A co z ta twarda reakcja na gaz w mt? Podobno dosc wkurzajace przy wolnej jezdzie i w korkach
- Wojtt
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/4/2014, 10:30
Nie jeździliście Triumphem znaczy, więc nie wiecie co piszecie
.
Porównanie Strita do MT09 jest z tyłka wyjęte, jeżeli już, to można podstawić Spid Trypla, wtedy będą to motocykle omal tej samej klasy, bo w okolicy litra. I pomimo swojej wagi, szczególnie R, będzie lał 9tkę w każdej konkurencji bezlitośnie.
MT9 ma dwie zalety - cena - tutaj nie ma co dyskutować, bo stosunek tego ile płacimy, do tego jak jeździmy jest bardzo dobry. I druga zaleta - łatwiej odsprzedać, bo jak widać na załączonym obrazku, nikt nie wie co dobre, bo boi się spróbować.
Co do problemu z częściami do Trampka - tak piszą tylko Ci, którzy nie mają pojęcia na ten temat, za to znają wiele legend ludowych. Więc nie rozwiewajmy ich złudzeń...
Ja tylko osobiście mam nadzieję, że nowy importer Triumpha będzie działał sensowniej na rynku, niż Intermotors.

Porównanie Strita do MT09 jest z tyłka wyjęte, jeżeli już, to można podstawić Spid Trypla, wtedy będą to motocykle omal tej samej klasy, bo w okolicy litra. I pomimo swojej wagi, szczególnie R, będzie lał 9tkę w każdej konkurencji bezlitośnie.
MT9 ma dwie zalety - cena - tutaj nie ma co dyskutować, bo stosunek tego ile płacimy, do tego jak jeździmy jest bardzo dobry. I druga zaleta - łatwiej odsprzedać, bo jak widać na załączonym obrazku, nikt nie wie co dobre, bo boi się spróbować.
Co do problemu z częściami do Trampka - tak piszą tylko Ci, którzy nie mają pojęcia na ten temat, za to znają wiele legend ludowych. Więc nie rozwiewajmy ich złudzeń...
Ja tylko osobiście mam nadzieję, że nowy importer Triumpha będzie działał sensowniej na rynku, niż Intermotors.
Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Tutaj macie porównanie: https://youtu.be/ZJfd5LCttd4 (otwórz link)
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
-
Zimny72 - Zimny Drań
- Posty: 1382
- Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
- Lokalizacja: Wesoła
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości