Zobacz wątek - Mt 09 czy street triple
NAS Analytics TAG

Mt 09 czy street triple

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Mt 09 czy street triple

Postprzez Wojtt » 24/2/2016, 15:48

Witam. Chcialbym spytac o wrazenia z jazdy, plusy minusy, tych motocykli. Najlepiej gdyby wypowiedzieli sie wlasciciele :) chce niedlugo kupic ktoregos z tych motocykli
Wojtt
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/4/2014, 10:30


Postprzez Movi » 24/2/2016, 16:10

Niektórzy mówią że 09 za miękka z przodu. Dla mnie pasuje. Po za tym wszystko bajka. Trochę mnie wkurza też asymetryczny wyświetlacz.

Tym Trampkiem nie jeździłem, ale wyczuwam gówno burzę :D
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Glenroy » 24/2/2016, 16:16

Niewielu znajdziesz właścicieli tych motocykli, bo MT jest całkiem świeżym sprzętem a Street Triple nie jest szczególnie popularnym. Jeżeli chcesz nietuzinkowy, żywiołowy motocykl, który wyróżni się z tłumu, ciągnie jak lokomotywa, ma super zawias i daje masę zabawy, brał bym Triumpha. Jeżeli chcesz coś bardziej komfortowego, z wyprostowaną pozycją, zawieszeniem zestrojonym bardziej pod komfort, ale mającego kopyto i idącego na obroty jak burza, to oczywiście MT.
Yamaha to po prostu świetny motocykl, Triumph ma w sobie po prostu jeszcze to coś, a chcąc więcej, zawsze masz jeszcze do wyboru Speed Tripple :).
Jeżeli miał bym się kierować rozsądkiem, to Yamaha, jeżeli rozsądek został by w domu, to brał bym Triumpha, licząc się z faktem, że z częściami nie będzie tak kolorowo jak z Japończykiem :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Movi » 24/2/2016, 16:19

"to coś" to dla każdego co innego i nie powinniśmy mówić na forum że dany sprzęt ma "to coś" bo np dla mnie żaden trampek tego czegoś nie ma, a ma je np Ducat. Co nie znaczy że kiedykolwiek w życiu kupiłbym Ducata.


P.S: wystarczy gęstszy olej do Lag i 09 przestaje być miękka :)
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Glenroy » 24/2/2016, 16:27

Mam takie samo zdanie, to że Triumphy ogólnie podobają mi się jak mało co, nie znaczy, że chciał bym taki mieć :D. Też wybrał bym MT09, chociażby z samego faktu, że za ile...35000zł? I to już chyba z ABS-em, masz kawał fajnej maszyny :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Movi » 24/2/2016, 17:11

Od modelu 2016 kontrola trakcji w standardzie.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Wojtt » 24/2/2016, 17:51

Jak dla mnie oby dwa motocykle maja to cos i sa nietuzinkowe. Boje sie troche o te zawieszenie w mt ale jesli olej zalatwia sprawe to zostaja tylko jazdy probne i wybor. A co z ta twarda reakcja na gaz w mt? Podobno dosc wkurzajace przy wolnej jezdzie i w korkach
Wojtt
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/4/2014, 10:30

Postprzez Rura » 24/2/2016, 20:07

Nie jeździliście Triumphem znaczy, więc nie wiecie co piszecie ;).
Porównanie Strita do MT09 jest z tyłka wyjęte, jeżeli już, to można podstawić Spid Trypla, wtedy będą to motocykle omal tej samej klasy, bo w okolicy litra. I pomimo swojej wagi, szczególnie R, będzie lał 9tkę w każdej konkurencji bezlitośnie.
MT9 ma dwie zalety - cena - tutaj nie ma co dyskutować, bo stosunek tego ile płacimy, do tego jak jeździmy jest bardzo dobry. I druga zaleta - łatwiej odsprzedać, bo jak widać na załączonym obrazku, nikt nie wie co dobre, bo boi się spróbować.
Co do problemu z częściami do Trampka - tak piszą tylko Ci, którzy nie mają pojęcia na ten temat, za to znają wiele legend ludowych. Więc nie rozwiewajmy ich złudzeń...
Ja tylko osobiście mam nadzieję, że nowy importer Triumpha będzie działał sensowniej na rynku, niż Intermotors.
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Zimny72 » 24/2/2016, 20:39

Tutaj macie porównanie: https://youtu.be/ZJfd5LCttd4 (otwórz link)
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez Movi » 25/2/2016, 09:18

MT 09 w trybie B jest lightowa i nie szarpie- co więcej jest akcja serwisowa na to. Jak komuś nie pasuje to może sobie w ASO za free wgrać mapę która będzie mniej porywista niż fabryczna.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr