KTM LC2 125 - waga
Posty: 10
• Strona 1 z 1
KTM LC2 125 - waga
Witam, o mam okazje kupić tego Ktm jako pierwsze moto do terenu. Zaniepokoił mnie jednak fakt że na stronach z danymi technicznymi podają że waga tego motorku na sucho to aż 121 kg... Wg mnie bardzo dużo, z olejem i paliwem spokojnie przekroczy 130 kg. Jeździłem u kuzyna na DR 125 która waży ze wszystkimi płynami ok 125 kg i wg mnie była bardzo ciężka. Czy zatem te informacje są prawdziwe? Jeśli tak to czy istnieje jakiś sposób aby taki motorek odciążyć tak, żeby ważył mniej więcej 115 kg ze wszystkimi płynami Zależy mi na lekkim motorku a nie na ciężkiej krowie
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi 


- SherniCROSS
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 3/8/2014, 17:08
nie porównuj lc2 do dr 125 bo lc2 nawet jak warzy te 130kg to mocy ma x2 tyle co dr-ka gdyż to jest 2t
moto będzie się całkiem inaczej zachowywało w trenie jest tam silnik z dt 125 czyli +- 30km na jakies chopki czy cos wtedy może być za cięzki ale na 1 moto w teren ci wystarczy
moto będzie się całkiem inaczej zachowywało w trenie jest tam silnik z dt 125 czyli +- 30km na jakies chopki czy cos wtedy może być za cięzki ale na 1 moto w teren ci wystarczy
- Mp2011
- Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 15/1/2016, 14:32
KTM LC2 125 - waga
Nie porównuję go do Dr w stosunku mocy bo wiem że jest 3 razy większa tylko że waga w Dr była dla mnie zbyt duża, jeśli tam była zbyt duża to waga powyżej 130 kg w ogóle mi nie będzie odpowiadała(na pierwsze moto może być ok ale z góry założyłem sobie że chce moto w miarę lekkie). Jeśli te dane są prawdziwe to będę musiał go w takim razie jakoś odciążyć. W okolicy mam dość górzysty teren i naturalne wyskoki więc takim kolosem ciężko będzie jeździć(oczywiście moim zdaniem, mogę się mylić
).

- SherniCROSS
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 3/8/2014, 17:08
Kolego jedyne rozwiązanie jakie widzę w twoim przypadku to ktm exc 125 ponieważ oczekujesz motocykla lekkiego , mocnego , do lasu i na górzysty teren czyli idealne warunki dla hard enduro jakim jest ktm exc 125 inne motocykle będą się kiepsko nadawać ktm lc2 jest trochę zbyt ciężki i jego zaiweszenie nie jest odpowiednie pod taki teren jest on bardzo dobry na las jakieś pola , łąki nie zbyt duże podjazdy , honda cr 125 która została tu wymieniona też średni będzie się nadawać w taki teren jaki opisujesz ponieważ jest zbyt narowista i ma zbyt twarde zawieszenie jeśli nie masz odpowiednich środków finansowych na zakup ktm'a exc to radził bym odpuścić ostry teren kupić tego lc2 i cieszyć się jazdą w innym terenie oczywiście można pokąbinowac z odciążeniem tego motocykla lecz to nie zmieni jego przeznaczenia
- piterek123456
- Świeżak
- Posty: 194
- Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
- Lokalizacja: zielona góra
mp2011 - niby po co komuÅ› cr 125 jak chce latac w enduro ?
co do wagi - nie patrz na suche dane, moze i wazy tyle, suzuki nie wiem cyz nie wazy więcej... ale chodzi o prowadzenie. nawet jeżeli suzuki wazyło by tyle samo co LC2 - to suzuki bedzie sie prowadziło jak taboret - czemu ? a temu że po 1 w 4T masz wyzej ciezki wydech, masz duzo cięzszagłowice i cała masa silnika jest przeniesiona wyżej, i często koła zamachowe są ciezsze, wały też - a to sie przekłąda na to że po odpaleniu taki motocykl w sile żyroskopowej dostaje plus kilka kg odczuwalnej. wiec 2T bedzie sie duzo lzej prowadziło - zawsze nawet jak na wadze ta sama waga. nie martw sie na zapas - lepiej sie przejedź takim motocyklem
co do wagi - nie patrz na suche dane, moze i wazy tyle, suzuki nie wiem cyz nie wazy więcej... ale chodzi o prowadzenie. nawet jeżeli suzuki wazyło by tyle samo co LC2 - to suzuki bedzie sie prowadziło jak taboret - czemu ? a temu że po 1 w 4T masz wyzej ciezki wydech, masz duzo cięzszagłowice i cała masa silnika jest przeniesiona wyżej, i często koła zamachowe są ciezsze, wały też - a to sie przekłąda na to że po odpaleniu taki motocykl w sile żyroskopowej dostaje plus kilka kg odczuwalnej. wiec 2T bedzie sie duzo lzej prowadziło - zawsze nawet jak na wadze ta sama waga. nie martw sie na zapas - lepiej sie przejedź takim motocyklem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Oczywiście że myślałem nad exc 125 i chciałbym go kupić tylko że ceny rzadko schodzą poniżej 6000zł. Jeśli miałbym wybierać między Lc2 a exc 125 to moim wyborem byłby pewnie exc (jeśli cena byłaby odpowiednia). Crossa 125 do enduro na pewno nie mam zamiar kupować, 250 4t być może ale nie mam na to aż tyle środków. Henio dobrze napisał, najpierw trzeba przyjrzeć się dokładnie motocyklowi, przejechać itp. a potem można rozmyślać. Tak mam zamiar zrobić, jeśli mi się nie spodoba to go zwyczajnie nie kupię 

- SherniCROSS
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 3/8/2014, 17:08
mp2011 - to nie chce wiedziec jak jeździcie
upalanie po prostych to nie enduro ;P crossówka sie nie nadaje, za słaby zawias, słabe przełozenia. jedyny plus to moc wiec wieksze podjazdy mozna atakować..

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości