Zobacz wątek - Wymiana korby

Wymiana korby

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Wymiana korby

Postprzez hubert9528 » 20/2/2016, 01:05

Witam według was co ile wymiana powinna być tłoka , korby, wału w Ktm 4-suwie przy jeździe amatorskiej (3-5)mth w miesiącu ?
hubert9528
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/12/2015, 20:29
Lokalizacja: Gniezno


Postprzez Artur_ » 20/2/2016, 08:11

hm... patrzę do spiżarki i została mi tylko herbata w granulkach, taka z dużą zawartością chemii. W sumie to nie wiem po co ona tam jest. Może to trutka na szczury? :shock: Łoszz w mordę, wyrzucam do śmieci, to pozostałość po "prawie byłej" żonie :shock: Normalnej herbaty nie mam. A powróżyłbym z chęcią z fusów.

... to jaki to ten KTM 4T? Zgaduję! 1290? 990? :D To ze 30 lat pojeździ zanim trzeba będzie grzebać silnik :wink:

Nie trafiłem w model? :roll:
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez hubert9528 » 20/2/2016, 09:22

Ktm sx-f 250 rok 2007 :P
hubert9528
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/12/2015, 20:29
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez SpeedyGonzales » 20/2/2016, 16:45

Zwykle co dwie trzy wymiany tłoka.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez piterek123456 » 20/2/2016, 17:49

w 250 4t wymienił bym tłoka co 60-80 mth lecz przy 40mth sprawdził bym co się dzieje w silniku jeżeli by było wszystko idealnie to bym strzelił jeszcze raz tyle a jak jakieś minimalne ubytki to pojeździł bym do 60mth i wymienił Korbę wymienia się co 2 tłoki. wał jak jest w nie zbyt dobrym stanie to widać np. jak plastiki wypełniające są po wypalane . Sprawdzał bym też na twoim miejscu głowicę tj. zawory czy się już nie kończą czyli jaki jest rozmiar płytek i łańcuch rozrządu
piterek123456
Świeżak
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez henio12323 » 20/2/2016, 20:46

zalezy wszystko jak sie jeździ itp. w 250tka 4T jest fajna jedna zaleta - jak siada tłok to zaczyna ostro brac olej - a jak zaczyna brać olej znacyz że czas na remont. a korba tak jak koledzy napisali średnio co 2-3 tłoki, zawsze tez trzeba wszystko posprawdzać przy remoncie góry.

piterek 60-80 to trzeba ostro katowac - wiadomo róznie sie jeździ. mam znajomych co maja bzika na punkcie 2T i sobie dopieszczaja cylindry i ponad 100 godzin to w 2T robią ;D 4T spoko ponad setke zniesie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piterek123456 » 21/2/2016, 10:28

Hehe ja napisałem tak jak wymienia kolega w yamaszce yz250f tylko on faktycznie ostro daje w palnik, a po za tym w chyba Hondach producent zaleca wymianę co kilkanaście godzin co wg mnie jest absurdem w 4t :P w 2t zawodnicy zmieniają co 20
piterek123456
Świeżak
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23/10/2014, 10:01
Lokalizacja: zielona góra



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr