Romet 717 2t .. Olej w filtrze / spada z obrotów ..
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Romet 717 2t .. Olej w filtrze / spada z obrotów ..
Dzień Dobry
Problem z moją dwusuwową strzałą polega na tym, że od nie dawna zaczął się psuć..
W pierwszej fazie:
po całej nocy postoju w garażu, wchodził na bardzo wysokie obroty potem gasł 3 - 4 odpalenia i chodził normalnie po czym jak się zagrzał miał za bardzo niskie obroty i musiałem poruszać kilka razy manetką żeby w ogóle ruszyć, bo normalnie gasł ..
Udało mi się wyregulować gaźnik więc jeździłem..
W drugiej fazie:
Po przejechaniu na zimnym czy ciepłym silniku ok 300 metrów trzymając manetkę w jednej pozycji, prędkość i obroty silnika spadają. Natomiast po dodaniu 1% gazu bądź też ujęcie trochę gazu i dodanie go z powrotem, skuter przyspiesza i jedzie znowu tyle samo co wcześniej po czym znowu zwalnia ..
Skuter na pełnych obrotach gazu jeździł po 75 km/h na luziku .. Obecnie ledwo wyrywa się do 65 km/h .. Jadąc z górki czy po prostej skuter ma następujące objawy..
Delikatnie się dusi / zwalnia 2 - 3 sekundy później przyspiesza i po chwili to samo (jeden i ten sam cykl).. Ogólnie mam wrażenie, że przywalę głową o kierownicę, a po chwili odchylenie takie do tylu, że mało brakuje by wypuścić kiere z rąk ( i tak w kółko )..
Obecnie rozpocząłem naprawę skutera .. Odkręciłem filtr powietrza w środku była taka dziwna maź ni to olej ni to benzyna ale śmierdziało paliwem .. (oczywiście wyczyszczony że by go chusteczka pobrudziła)
Rozkręcałem też gaźnik, ale bałem się czyścić go chusteczką i innymi szmatkami, poniekąd bałem się tego, że ta chusteczka/szmatki go tylko pobrudzą ..
Rozkręcałem też wariator w celu też oglądnięcia paska, a swoją drogą luknąłem na sprzęgło, ale jest wszystko git ..
Jedyne co mi zostało do sprawdzenia to chyba pierścienie lecz staram się odrzucić tą myśl bo za dużo roboty .. Nie mam bladego pojęcia co zrobić, co jest grane z tym skuterem ..
Jeszcze rozkręcałem po prawej stronie skutera i tam jest w środku taki okrągły plastik z takimi odgięciami jak u wentylatora, po kręceniu go w prawo i w lewo po drugiej stronie kręcił się też wariator .. (oczywiście tak z czystej ciekawości co to jest i czy trzeba to rozkręcić coś tam wyczyścić / wymienić?? bo nie wiem )
Proszę o radę dodam, że od moich napraw jeszcze go nie złożyłem poniekąd wiem, że coś muszę w nim zrobić tylko właśnie nie wiem co ..
Pozdrawiam,

Problem z moją dwusuwową strzałą polega na tym, że od nie dawna zaczął się psuć..
W pierwszej fazie:
po całej nocy postoju w garażu, wchodził na bardzo wysokie obroty potem gasł 3 - 4 odpalenia i chodził normalnie po czym jak się zagrzał miał za bardzo niskie obroty i musiałem poruszać kilka razy manetką żeby w ogóle ruszyć, bo normalnie gasł ..
Udało mi się wyregulować gaźnik więc jeździłem..
W drugiej fazie:
Po przejechaniu na zimnym czy ciepłym silniku ok 300 metrów trzymając manetkę w jednej pozycji, prędkość i obroty silnika spadają. Natomiast po dodaniu 1% gazu bądź też ujęcie trochę gazu i dodanie go z powrotem, skuter przyspiesza i jedzie znowu tyle samo co wcześniej po czym znowu zwalnia ..
Skuter na pełnych obrotach gazu jeździł po 75 km/h na luziku .. Obecnie ledwo wyrywa się do 65 km/h .. Jadąc z górki czy po prostej skuter ma następujące objawy..
Delikatnie się dusi / zwalnia 2 - 3 sekundy później przyspiesza i po chwili to samo (jeden i ten sam cykl).. Ogólnie mam wrażenie, że przywalę głową o kierownicę, a po chwili odchylenie takie do tylu, że mało brakuje by wypuścić kiere z rąk ( i tak w kółko )..
Obecnie rozpocząłem naprawę skutera .. Odkręciłem filtr powietrza w środku była taka dziwna maź ni to olej ni to benzyna ale śmierdziało paliwem .. (oczywiście wyczyszczony że by go chusteczka pobrudziła)
Rozkręcałem też gaźnik, ale bałem się czyścić go chusteczką i innymi szmatkami, poniekąd bałem się tego, że ta chusteczka/szmatki go tylko pobrudzą ..
Rozkręcałem też wariator w celu też oglądnięcia paska, a swoją drogą luknąłem na sprzęgło, ale jest wszystko git ..
Jedyne co mi zostało do sprawdzenia to chyba pierścienie lecz staram się odrzucić tą myśl bo za dużo roboty .. Nie mam bladego pojęcia co zrobić, co jest grane z tym skuterem ..
Jeszcze rozkręcałem po prawej stronie skutera i tam jest w środku taki okrągły plastik z takimi odgięciami jak u wentylatora, po kręceniu go w prawo i w lewo po drugiej stronie kręcił się też wariator .. (oczywiście tak z czystej ciekawości co to jest i czy trzeba to rozkręcić coś tam wyczyścić / wymienić?? bo nie wiem )
Proszę o radę dodam, że od moich napraw jeszcze go nie złożyłem poniekąd wiem, że coś muszę w nim zrobić tylko właśnie nie wiem co ..
Pozdrawiam,
- czerkonik
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/6/2015, 16:48
- Lokalizacja: niepodane
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Witam Ponownie,
Mam problem ze swoim skuterkiem .. Mianowicie po zgaszeniu silnika z rury wydechowej kopci się jak z papierosa.. Wczoraj po wyjechaniu z placu kopcił na biało przez całą drogę samochody jechały gorzej jak we mgle ..
Dzisiaj po wyjechaniu już nie kopcił ale po powrocie jak wczoraj kopci się z wydechu jak z papierosa oczywiście po zgaszeniu silnika..
ProszÄ™ o jakÄ…Å› pomoc ..
Mam problem ze swoim skuterkiem .. Mianowicie po zgaszeniu silnika z rury wydechowej kopci się jak z papierosa.. Wczoraj po wyjechaniu z placu kopcił na biało przez całą drogę samochody jechały gorzej jak we mgle ..
Dzisiaj po wyjechaniu już nie kopcił ale po powrocie jak wczoraj kopci się z wydechu jak z papierosa oczywiście po zgaszeniu silnika..
ProszÄ™ o jakÄ…Å› pomoc ..
- czerkonik
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 20/6/2015, 16:48
- Lokalizacja: niepodane
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości