Zobacz wÄ…tek - dziewczyna, pierwsze moto, 15k
NAS Analytics TAG

dziewczyna, pierwsze moto, 15k

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Postprzez andy7 » 28/2/2016, 20:38

Polecil bym mimo tego 600 - tke tyle, ze naked'a

z ta nauka to przedmowca slusznie zauwazyl. Ne da sie nauczyc czegokolwiek na plastiku. Na zeszlorocznym wypadzie mielismy kolege na takowym, i cruserakiem go objezdzano.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55


Postprzez franxx » 7/3/2016, 01:37

Dziewczyno droga, nie czytaj w ogóle tego co piszą powyżej Ci narwancy, a już na pewno nie słuchaj jeśli Ci życie mile. Na pierwszy moto absolutne maximum to 500cm i jakieś 40-50 koni. Oczywiście możesz przygrac kozaka jeśli masz aż taką potrzebe dowartosciowania się ale życzę powodzenia na 650 która leci grubo ponad 200, bo w ładny dzień jeszcze będzie fajnie, ale przyjdzie zła pogoda, wicher, piach, liście, dziury na jezdni (na raz) i nie będzie Ci już tak wesoło, szczególnie z pasazerem z tyłu w roli wahadla. Powaznie, nie chcesz walczyć o życie lub jechać 20 na godzinę przez 100km hehe. Zamiast tego wszystkiego spójrz tylko na to cudeńko, absolutnie top1 na pierwsze moto, szczególnie dla kobiety :) jeśli chcesz to opowiem dlaczego to najlepszy wybór jeśli chcesz doskonalic swoje umiejętności szybko i sprawnie przy zachowani minimum ryzyka tragedii :) aha, i odradzałbym stanowczo wydania 15k na pierwsze moto które i tak pokiereszujes na niejednym krzaku :) na drugie moto to tak :)


Kurcze nie wiem jak dodać zdjecie,ogarnę jak wytrzeźwieje, a do tego czasu proszę tu jest link:

http://postimg.org/image/in2hkrn5l/

P.s. oddaje z takim bólem i placzem, że doszedłem do wniosku że tylko kobiecie mogę sprzedać ;)
franxx
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2012, 22:24
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Devil 125 » 7/3/2016, 16:21

Wygląda to tak jak z tych ogłoszeń na alledrogo Niemiec płakał jak sprzedawał (z radości) :)
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL

Postprzez loralandiril » 16/7/2016, 17:01

...
Ostatnio edytowano 17/7/2016, 18:35 przez loralandiril, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
loralandiril
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15/2/2016, 18:46

Postprzez lagiboy » 16/7/2016, 20:57

CBRka jest ładna ale pomimo wyglądu jest to motocykl ugłaskany i zbudowany aby trwać. Yamaha zje CBR airboxem, zmieli w kolektorach i wypluje wydechem ;).
Yamaha lubi być ta zła, szybka, dzika, zauważ że ma dobre 11KM więcej od CBRki i to przy tej wadze zrobi ogromną różnicę. jeśli masz zamiar wjeździć się w sportowe motocykle z tych dwóch a pokuszę się o stwierdzenie że nawet od małej Ninji będzie żwawsza. Dla mnie oczywistym wyborem tutaj jeśli chodzi o osiągi, zawieszenie jest YZF. Stylistycznie wygląda IMHO gorzej niż CBR ale to rzecz gustu. Z pewnością CBR będzie wygodna ale to YZF będzie szybsza czy to na prostej czy na łukach. Planujesz dużego sporta? bierz YZF R3, dostaniesz takie same informacje zwrotne jakbyś jeździła dużym sportem tyle że z mniejszą mocą i mniejszą wagą a co za tym idzie łatwiej to ogarnąć. Crash Pady obowiązkowe, najlepiej komplet bo przy glebie połamie się dużo plastiku a tak jest szansa że 80% uszkodzeń pójdzie w crash pady. Jak dobrze opanujesz małą R3 to ciężko będzie Ci uciec sportową 600, jedynie na prostej będzie puchnąć z braku pary przy wyższych prędkościach. Ja brałbym R3
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez kosior899 » 17/7/2016, 11:32

http://olx.pl/oferta/ktm-690-duke-2012- ... f1bf66c9bc

A takie coś ci się nie widzi? Masa podobna jak w r3 i cbr300 a moc i moment obrotowy bez porównania większe, do tego wygodniejsza i łatwiejsza w ogarnięciu pozycja. idealny motor do niszczenia mniej ogarniętych kierowców sportowych 600 i 1000 na krętych winklach. Wiadomo na początek łagodniejsza mapa bo, kat lubi sobie slizgnąć kołem, co na początku może być niebezpieczne. Na tym nauczysz się jeździć i też nauczysz się zapier...
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Nailer » 1/8/2016, 21:31

kosior899 napisał(a):http://olx.pl/oferta/ktm-690-duke-2012-r-mozliwa-zamiana-od-motocyklisty-CID5-IDglAj5.html#f1bf66c9bc

A takie coś ci się nie widzi? Masa podobna jak w r3 i cbr300 a moc i moment obrotowy bez porównania większe, do tego wygodniejsza i łatwiejsza w ogarnięciu pozycja. idealny motor do niszczenia mniej ogarniętych kierowców sportowych 600 i 1000 na krętych winklach. Wiadomo na początek łagodniejsza mapa bo, kat lubi sobie slizgnąć kołem, co na początku może być niebezpieczne. Na tym nauczysz się jeździć i też nauczysz się zapier...


Znam właściciela, jeździłem równiez, duke bardzo łatwy w prowadzeniu, lekki i poręczny myślę, że przy odrobinie wprawy spokojnie do ogarnięcia przez dziewczynę przy zachowaniu drobnych uwag ze względu, że singiel
Pozdrawiam
Nailer
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/3/2007, 14:30

Poprzednia strona


Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości




na górê