Zobacz wątek - Jaki silnik do mz 250 oprócz seryjnego???
NAS Analytics TAG

Jaki silnik do mz 250 oprócz seryjnego???

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jaki silnik do mz 250 oprócz seryjnego???

Postprzez maciek.046 » 10/9/2007, 16:30

:?: :?: :?:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez mlody » 10/9/2007, 16:43

najlepiej to zaden,chyba ze chcesz wzbic sie tym w powietrze :lol:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo


Postprzez maciek.046 » 10/9/2007, 16:48

mlody napisał(a):najlepiej to zaden,chyba ze chcesz wzbic sie tym w powietrze :lol:

nie chodzi mi o silnik nie widadomo jaki i nie wiadomo od czego....
chodzi mi żeby był troche szybszy i mniej awaryjny...
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez mar111cin » 10/9/2007, 17:19

jak konstruktorzy zrobili kompletny motocykl, wraz z idealnie pasującym silnikiem, to czego Ty jeszcze chcesz? Zwieśniaczyć ten motorek? wstaw silnik od M72 :lol: albo zundappa K800 :lol:
za takie zmiany w motocyklach zakuwałym w dyby i kazał sterczeć w środku budynku na wiejskiej :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez mateo Fazer 600 » 16/9/2007, 11:03

a po co najlepiej od bladego :lol: :lol: :lol:
mateo Fazer 600
Świeżak
 
Posty: 350
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
Lokalizacja: częstochowa

Postprzez icid » 16/9/2007, 11:59

Ja też cie nie pociesze miałem mz 251 i żeby wepchać tam inny silnik to głupota za słaba rama, hamulce, zawieszenie można tylko poprawić troche osiągi silnika seryjnego zakładając rurę redukcyjną i gaźnik o więkrzym przekroju, sportowy filter, wypolerować kanał dolotowy i wylotowy oraz zdobyć sportowy tłumik taki ze strumiennicą jak ma yamaha rd 250 są takie specjalnie dla mz. Aha na koniec trzeba potrafić to wyregulować mi zestrojenie zajeło ok tydzień bo silnik albo nie odpalał albo sie zalewał itd. Ale różnica ogromna koszta ok 800 zł. A co do awaryjności to nie wiem o czym mówisz moja nie zepsuła się nigdy a o awaryjności dowiedziałem sie dopiero po zakupie jawy 350 :) Jak znajde jakieś materiały to ci podrzuce. http://www.moto.allegro.pl/item24018999 ... chrom.html
http://www.motocykle-mz.pl/articles.php ... 0e42133a89 Ja proponuje ci zastosowanie gaźnika jawy 350 ze sportowym stożkowym filtrem musisz oczywiście wypolerować go w środku i dobrać dysze o odpowiednim przekroju żeby wszystko działało reszta to kwestja regulacji. Powodzenia. :)
Ostatnio edytowano 16/9/2007, 12:21 przez icid, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez kogut. » 16/9/2007, 12:16

Hehe kiedys tez mialem mialem jawe ts 350...mz to przy tym ideal pod wzgledem awaryjności...do jawy to plecak czesci i mozna bylo jechac gora 20km;p

A co do tematu to tez mi sie wydaje ze nie ma sensu ani potrzeby wstawiac innego silnika..
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez icid » 16/9/2007, 12:55

Tak gogut pamiętasz te piękne czasy? Zapasowe przerywacze lampa do ustawiania zapłonu i strach że nie dojedziesz za każdym razem kiedy się gdzieś wybierałeś Piękna sprawa i proste równanie 2 godziny leżenia z kluczami = jedna godzina jazdy :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez kogut. » 16/9/2007, 15:24

Co racja to racja wiecej sie jej napchalem niz najeździlem;p...nie wiem jak Twoja ale moja to byla jakas nawiedzona...raz nie chciala odpalac a nieraz z obrotow schodzic...hehe...ale przynajmniej dobry efekt robila nocna jazda bez tlumików:D
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez mar111cin » 16/9/2007, 16:05

a mi się strasznie niepodobało przyśpieszanie 251, przód podnosił się do góry i motocykl robił się strasznie niesterowny jakiś taki narowisty. Teraz przyśpieszając gsxfem który robi to o polowe szybciej jakoś tak nie czuje tego przyśpiszenia. W etzetce jednak wyglądało to tak jakby zaraz miało się coś wydarzyć. 250siątka była już pod tym względem lepsza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez kogut. » 16/9/2007, 17:14

Mar111cin masz racje...ale to kwestia ramy i rozstawu osi chyba...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez drvall » 16/9/2007, 18:37

raczej środka ciężkości
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez kogut. » 16/9/2007, 18:50

Zmiana budowy ramy tez pociaga za soba zmiane mocowania silnika co moze wplynac na jego przesuniecie...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez inzynier » 16/9/2007, 20:01

a ja wsadziłem silnik mz 250 do innej ramy :D

Obrazek
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica

Postprzez mar111cin » 16/9/2007, 21:24

natomiast wersja 250 była juz troche lepsza w prowadzeniu =] co nie zmienia faktu że po przejechaniu się 20konną etezetką, nie potrafiłem sobie wyobrazić co zrobi 100konna 600setka przy takim ostrym przyśpieszaniu heh ; ) wydawało by się że od razu by poleciała do tyłu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez jasql » 16/9/2007, 21:28

inzynier napisał(a):Obrazek


:shock: To na przednim kole to filtr powietrza :wink:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez icid » 17/9/2007, 13:19

Moja mz to była piękna sprawa gdyby gaz sie nie zaciął i nie ten mur kawałek dalej :) :) A jawa to już wogóle nie dało sie tego naprawić bo niby nie ma tam za dużo części za to psuje sie wszystko ciągle i w najdziwniejszych momentach poleżałem poregulowałem zapaliła z pierwszego i po 200 km rozregulował sie zapłon jak w końcu nabyłem elektroniczny to pękł pierścień jak wymieniłem to siadło sprzęgło niby wszystko grosze ale setki godzin naprawiania dla paru godzin jazdy. Jak już kilkanaście razy nie dojechałem tam gdzie zamierzałem to moja cierpliwość sie skończyła i kupiłem honde a tam po 1 sezonie silnik rozleciał sie raz a dobrze :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez inzynier » 17/9/2007, 14:52

jasql napisał(a)::shock: To na przednim kole to filtr powietrza :wink:


Szczerze to nie wiem co to jest :D hamulec niby tarczowy :D ale jakis taki zabudowany :) a tak (zeby sie pochwalic :D ) to wczesniej ten motor wyglądał tak:
http://img250.imageshack.us/my.php?imag ... 016st6.jpg
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica

Postprzez mar111cin » 17/9/2007, 14:55

bardzo szczerze? to wcześniej wyglądała lepiej.
a to z przodu to nie jest olejowe smarowanie przedniej tarczy ? ;) :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez inzynier » 17/9/2007, 18:25

mar111cin napisał(a):bardzo szczerze? to wcześniej wyglądała lepiej.
a to z przodu to nie jest olejowe smarowanie przedniej tarczy ? ;) :lol:



Bo jeszcze nie jest skończona :P
Chyba to nie jest smarowanie :lol: :lol:
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê