Jaki silnik do mz 250 oprócz seryjnego???
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
najlepiej to zaden,chyba ze chcesz wzbic sie tym w powietrze 


Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
mlody napisał(a):najlepiej to zaden,chyba ze chcesz wzbic sie tym w powietrze
nie chodzi mi o silnik nie widadomo jaki i nie wiadomo od czego....
chodzi mi żeby był troche szybszy i mniej awaryjny...
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
jak konstruktorzy zrobili kompletny motocykl, wraz z idealnie pasującym silnikiem, to czego Ty jeszcze chcesz? Zwieśniaczyć ten motorek? wstaw silnik od M72
albo zundappa K800
za takie zmiany w motocyklach zakuwałym w dyby i kazał sterczeć w środku budynku na wiejskiej


za takie zmiany w motocyklach zakuwałym w dyby i kazał sterczeć w środku budynku na wiejskiej

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
- mateo Fazer 600
- Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
- Lokalizacja: częstochowa
Ja też cie nie pociesze miałem mz 251 i żeby wepchać tam inny silnik to głupota za słaba rama, hamulce, zawieszenie można tylko poprawić troche osiągi silnika seryjnego zakładając rurę redukcyjną i gaźnik o więkrzym przekroju, sportowy filter, wypolerować kanał dolotowy i wylotowy oraz zdobyć sportowy tłumik taki ze strumiennicą jak ma yamaha rd 250 są takie specjalnie dla mz. Aha na koniec trzeba potrafić to wyregulować mi zestrojenie zajeło ok tydzień bo silnik albo nie odpalał albo sie zalewał itd. Ale różnica ogromna koszta ok 800 zł. A co do awaryjności to nie wiem o czym mówisz moja nie zepsuła się nigdy a o awaryjności dowiedziałem sie dopiero po zakupie jawy 350
Jak znajde jakieś materiały to ci podrzuce. http://www.moto.allegro.pl/item24018999 ... chrom.html
http://www.motocykle-mz.pl/articles.php ... 0e42133a89 Ja proponuje ci zastosowanie gaźnika jawy 350 ze sportowym stożkowym filtrem musisz oczywiście wypolerować go w środku i dobrać dysze o odpowiednim przekroju żeby wszystko działało reszta to kwestja regulacji. Powodzenia.

http://www.motocykle-mz.pl/articles.php ... 0e42133a89 Ja proponuje ci zastosowanie gaźnika jawy 350 ze sportowym stożkowym filtrem musisz oczywiście wypolerować go w środku i dobrać dysze o odpowiednim przekroju żeby wszystko działało reszta to kwestja regulacji. Powodzenia.

Ostatnio edytowano 16/9/2007, 12:21 przez icid, łącznie edytowano 1 raz
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Hehe kiedys tez mialem mialem jawe ts 350...mz to przy tym ideal pod wzgledem awaryjności...do jawy to plecak czesci i mozna bylo jechac gora 20km;p
A co do tematu to tez mi sie wydaje ze nie ma sensu ani potrzeby wstawiac innego silnika..
A co do tematu to tez mi sie wydaje ze nie ma sensu ani potrzeby wstawiac innego silnika..
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
Tak gogut pamiętasz te piękne czasy? Zapasowe przerywacze lampa do ustawiania zapłonu i strach że nie dojedziesz za każdym razem kiedy się gdzieś wybierałeś Piękna sprawa i proste równanie 2 godziny leżenia z kluczami = jedna godzina jazdy 

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Co racja to racja wiecej sie jej napchalem niz najeździlem;p...nie wiem jak Twoja ale moja to byla jakas nawiedzona...raz nie chciala odpalac a nieraz z obrotow schodzic...hehe...ale przynajmniej dobry efekt robila nocna jazda bez tlumików:D
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
a mi się strasznie niepodobało przyśpieszanie 251, przód podnosił się do góry i motocykl robił się strasznie niesterowny jakiś taki narowisty. Teraz przyśpieszając gsxfem który robi to o polowe szybciej jakoś tak nie czuje tego przyśpiszenia. W etzetce jednak wyglądało to tak jakby zaraz miało się coś wydarzyć. 250siątka była już pod tym względem lepsza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Mar111cin masz racje...ale to kwestia ramy i rozstawu osi chyba...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
Zmiana budowy ramy tez pociaga za soba zmiane mocowania silnika co moze wplynac na jego przesuniecie...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
natomiast wersja 250 była juz troche lepsza w prowadzeniu =] co nie zmienia faktu że po przejechaniu się 20konną etezetką, nie potrafiłem sobie wyobrazić co zrobi 100konna 600setka przy takim ostrym przyśpieszaniu heh ; ) wydawało by się że od razu by poleciała do tyłu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Moja mz to była piękna sprawa gdyby gaz sie nie zaciął i nie ten mur kawałek dalej
A jawa to już wogóle nie dało sie tego naprawić bo niby nie ma tam za dużo części za to psuje sie wszystko ciągle i w najdziwniejszych momentach poleżałem poregulowałem zapaliła z pierwszego i po 200 km rozregulował sie zapłon jak w końcu nabyłem elektroniczny to pękł pierścień jak wymieniłem to siadło sprzęgło niby wszystko grosze ale setki godzin naprawiania dla paru godzin jazdy. Jak już kilkanaście razy nie dojechałem tam gdzie zamierzałem to moja cierpliwość sie skończyła i kupiłem honde a tam po 1 sezonie silnik rozleciał sie raz a dobrze 



-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
jasql napisał(a)::shock: To na przednim kole to filtr powietrza
Szczerze to nie wiem co to jest




http://img250.imageshack.us/my.php?imag ... 016st6.jpg
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
bardzo szczerze? to wcześniej wyglądała lepiej.
a to z przodu to nie jest olejowe smarowanie przedniej tarczy ?

a to z przodu to nie jest olejowe smarowanie przedniej tarczy ?


<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):bardzo szczerze? to wcześniej wyglądała lepiej.
a to z przodu to nie jest olejowe smarowanie przedniej tarczy ?![]()
Bo jeszcze nie jest skończona

Chyba to nie jest smarowanie


Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości