Zobacz wątek - Kawasaki EN 500 Brak iskry
NAS Analytics TAG

Kawasaki EN 500 Brak iskry

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki EN 500 Brak iskry

Postprzez enduro_team » 28/1/2016, 17:44

Witam, wszystkich posiadam Kawasaki En 500 gdzie było uszkodzone magneto, odpadły magnesy, magneto zregenerowane, nowy alternator wszystko pięknie poskładane zalane nowym olejem, i co motor kręci nie odpala i wykręcone świece Brak iskry kurde co jest nie tak miernik w rękę i pomiary, impulsatory w normie, kurde podmieniony moduł nic, skrzynka bezpieczników tez inna i dalej pozostaje problem iskry, przy zmasowaniu cewki skra jest, przy normalnym kręceniu jej brak bardzo dziwne objawy, przy złożonej stopce bocznej tez i tak samo przy wciśniętym sprzęgle, kurde najlepsze w tym wszystkim jest to chyba że to normalny objaw że jak nacisnę na przycisk rozrusznika iskra się pojawia ale tylko raz i tyle, oraz przy słabym akumulatorze jak brzęczy już przekaźnik jest cały czas ale silnik nie kręci, Troszkę już siły opadają i gdzie może tkwić problem,w Tych motocyklach jest jakieś podobno zabezpieczenie rezystorem, rozebrana stacyjka nie ma ani śladu rezystora, chyba że jest gdzie w instalacji ale nie wiem gdzie on by się mógł znajdować schemat instalacji przerabiany Napięcie na cewce 12 wolt na wejściu 2 wolty na wyjściu, dziwny objaw grzeją się cewki zapłonowe, Pomocy Pozdrawiam
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina


Postprzez Katje » 1/2/2016, 21:33

Mierzyłeś rezystancję cewek?
Avatar użytkownika
Katje
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 8/7/2014, 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez enduro_team » 1/2/2016, 22:06

Będę mierzył i napisze jakie pomiary, Dzięki za podpowiedz
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina

Postprzez enduro_team » 8/2/2016, 13:06

Rezystancja w normie pomiary ma być 2.2 -3,5 jest 3,0 oraz ma być 10,000-16,000 jest 13,800

Najgorsze w tym wszystkim jest to że jeśli się wypnie masę lub zasilanie modułu to iskra się pojawi na obu cewkach, zn np podepnie się i odepnie i iskra jedna się pojawi ile razy się tak zrobi, to się pojawia przy odpinaniu tak samo z zasilaniem a po zakręceniu silnika nie ma jej.

Szukam kogoś kto by mógł zmierzyć napięcie na swoim module, na każdym kablu po kolei, proszę się odezwać jak ktoś ma ochotę pomóc Pozdrawiam
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina

Postprzez enduro_team » 20/2/2016, 12:25

Temat rozwiązany po wymianie instalacji oraz modułu w sumie trzeci iskra jest, dzięki za pomoc Pozdrawiam
Koło w górze ogień w rurze :)
Avatar użytkownika
enduro_team
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 10/1/2013, 12:21
Lokalizacja: Żegocina



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr