Jaki Łańcuch zabezpieczający polecacie?
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jaki Łańcuch zabezpieczający polecacie?
Jak w temacie.
Czy takie łańcuchy jakie to tu, to tam można spotkać po aukcjach, typu 2-u metrowy oxford za setke z hakiem mają sens? Są jakieś zasady przy wyborze których trzeba się trzymać? Ile w ogóle waży taki łańcuch zabezpieczający i czy ma rozmiary pozwalające upchnąć to w sakwie? Pytam o długie łańcuchy w okolicach 2 metrów.
Pozdrawiam.
Czy takie łańcuchy jakie to tu, to tam można spotkać po aukcjach, typu 2-u metrowy oxford za setke z hakiem mają sens? Są jakieś zasady przy wyborze których trzeba się trzymać? Ile w ogóle waży taki łańcuch zabezpieczający i czy ma rozmiary pozwalające upchnąć to w sakwie? Pytam o długie łańcuchy w okolicach 2 metrów.
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
Jakość w tych rozwiązaniach jest tylko zero-jedynkowa? Tzn nie ma nic sensownego w pośrednich cenach? Długi łańcuch Abusa kosztuje... bardzo dużo.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
na obecną chwilę łańcuch to tylko straszak, każdy deklarowany przez producenta czas na rozpracowanie łańcucha to ściema, dobrymi nożycami poniżej minuty facet ciął wszystkie łańcuchy także abusy... dodatkowo o łańcuchu - im krótszy tym lepszy, w dodatku zaożony ma wisieć a nie leżeć na glebie żeby nożyce nie miały punktu podparcia.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
lagiboy napisał(a):blokada tarczy jest też jest straszakiem ale w tym wypadku dobra blokada to dobry odstraszacz, chociaż zdarzają się przypadki gdy moto z blokadą zostaje podniesione i załadowane na wana.
Przecież tak jest najczęściej chyba
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Bardziej myślałem o takiej blokadzie jako o formie alarmu. Parkuję zazwyczaj w miejscach publicznych, a ta blokada ma czujnik reagujący na poruszenie moto, więc jej celem byłoby głównie wystraszyć złodzieja, albo debili dosiadających się do moto.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
-
Zimny72 - Zimny Drań
- Posty: 1382
- Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
- Lokalizacja: Wesoła
Jako odstraszacz - to dobra koncepcja, jako zabezpieczenie - może niekoniecznie.
Ja też myśle nad takim wyjcem tylko po to, żeby nieuprawnieni nie sadzali tyłków na koniu na ulicy, bo poza tym innej funkcji spełniać nie będzie.
Ja też myśle nad takim wyjcem tylko po to, żeby nieuprawnieni nie sadzali tyłków na koniu na ulicy, bo poza tym innej funkcji spełniać nie będzie.
Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin

tak, jako straszak Abus jest dobry, w dodatku cięzko go zdjąć z tarczy bez klucza, szansa że złodziejowi się nie będzie chciało z tym pieprzyć jest spora. Bo jak wiadomo nie ma zabezpieczeń nie do obejścia, za to niektórę potrafią mocno zniechęcić. Uważam że dobra blokada jest wskazana, można też drugą gównianą założyć na tarczę tylnego koła.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Zimny72 napisał(a):Bardziej myślałem o takiej blokadzie jako o formie alarmu. Parkuję zazwyczaj w miejscach publicznych, a ta blokada ma czujnik reagujący na poruszenie moto, więc jej celem byłoby głównie wystraszyć złodzieja, albo debili dosiadających się do moto.
Ktoś tu kiedyś pisał, że dislocka można uciszyć gumą do żucia.
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
***... najgorsze w tym, że producenci się nagłowią nad tym jak skonstruować dobre zabezpieczenie, my płacimy grubą kasę w nadziei że to zadziała, a wystarczy "patent z dupy" - taka guma do żucia - żeby wszystko wzięło w łeb.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
-
Zimny72 - Zimny Drań
- Posty: 1382
- Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
- Lokalizacja: Wesoła
To może inaczej. Jedziecie samotnie na pętle 2k+ km. Kraje różne. Ubezpieczenie jest, ale bardziej potrzebne do ew assistance, bo nie chcę aby moto "zniknęło" gdy odsypiam na polu namiotowym, a parking 300 m. dalej. Na wała mi fakt, że wypłacą mi coś z AC jak właśnie zostałem w jakiejś pipidówie bez moto, 1kkm od domu ze zjeb* urlopem. Blokade z wyjcem mam, tyle, że to średnio chroni przed opcją "na wana". Jak byście sie za taki task zabrali?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
poszukałbym w okolicy parkingu strzeżonego, kogoś u kogo mógłbym zostawić motocykl na terenie prywatnym np w stodole. dobrym pomysłem jest spiąć 2 motocykle jak kogoś spotkasz kto też jedzie. Ja z reguły jak nocuje to zatrzymuje się w pensjonatach z ogrodzonym terenem i zamykaną bramą na noc, używam tylko disclock'a w pozostałych przypadkach stawiam motocykl tak żebym go widział z okna, zakładam disklock i żółtą jaskrawą linkę żeby było z daleka widać że jest zapięty, zamykam disclock zamkiem do wewnątrz koła tak że manipulacja przy nim jest mocno ograniczona, czasami nawet ciężko go odkluczyć ale wolę się 30 sekund z tym pierdzielić niż potem sobie pluć w brodę, że mi się nie chciało. dobrze jest przykryć moto czymś żeby nie było widać jak jest zabezpieczony, dodatkowo mam motocykl oznakowany Datatag'iem. w następnym planuje alarm i może jakiś niestandardowy immobilizer.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
"...motocykl oznakowany Datatag'iem"
Co to takiego?
EDIT:
Ok odkopałem, pytanie czy nie sensowniej było by to połączyć odrazu z modułem GPS... tylko kurde, to wszystko są metody nie bazujące na prewencji. Co najwyżej uprzykrzają życie złodziejowi i paserom...
Pozdrawiam.
Co to takiego?
EDIT:
Ok odkopałem, pytanie czy nie sensowniej było by to połączyć odrazu z modułem GPS... tylko kurde, to wszystko są metody nie bazujące na prewencji. Co najwyżej uprzykrzają życie złodziejowi i paserom...
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
oznakowanie datatag w teorii ma zapobiegać sprzedaży motocykla po kradzieży na części, w teorii oznaczeń jest tyle i takie że wyszukiwanie ich i usunięcie ich wszystkich w teorii jest niemożliwe a przynajmniej mega upierdliwe. Motocykl ma specjalne oznaczenia w formie naklejek że został oznaczony. W teorii widząc takie oznaczenie na motocyklu złodziej ma stwierdzić że mu się nie opyla go kraść.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Witam.
Jestem zainteresowany kupnem łańucha z serii Onguard Beast, które polecił Marcin.
W tej samej cenie mam do wyboru dwie opcje:
110cm łańcuch o średnicy ogniwa 14mm + kłódka w formie miniaturowego U-Locka
180cm łańcuch o średnicy ogniwa 12mm + standardowa kłódka.
Motocykl stałby na parkingu strzeżonym, do tego dokupiłbym sobie jakiegoś taniego disc locka i pokrowiec.
Ogólnie bardziej skłaniałem się ku grubszemu łańcuchowi, jednak zacząłem się zastanawiać, czy 110cm to wystarczająco by np. za ramę przypiąć moto do latarni?
Jestem zainteresowany kupnem łańucha z serii Onguard Beast, które polecił Marcin.
W tej samej cenie mam do wyboru dwie opcje:
110cm łańcuch o średnicy ogniwa 14mm + kłódka w formie miniaturowego U-Locka
180cm łańcuch o średnicy ogniwa 12mm + standardowa kłódka.
Motocykl stałby na parkingu strzeżonym, do tego dokupiłbym sobie jakiegoś taniego disc locka i pokrowiec.
Ogólnie bardziej skłaniałem się ku grubszemu łańcuchowi, jednak zacząłem się zastanawiać, czy 110cm to wystarczająco by np. za ramę przypiąć moto do latarni?
Suzuki GS 500 E
-
DedeRR - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 2/5/2015, 00:19
- Lokalizacja: Północ
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości