Honda cbr 600 f4i problem karta pojazdu
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Honda cbr 600 f4i problem karta pojazdu
Witajcie
otóż 2 dni temu stałem się posiadaczem motocykla honda cbr f4i 2004 rok co prawda motor kupiłem żeby latać w stuncie ale przeglądając dokumenty za niepokoiłem się trochę bo w karcie pojazdu jest napisane ze jest to model honda cbr 600 f4 czyli jak wiadomo te wersje na gazniku no ale ten silnik to jest na pewno wtrysk co ma automatycznie ssanie. Kanapa w motocyklu jest łączona bo tak było chyba własnie od 2004 roku rocznik w dowodzie też się zgadza. Motor jezdził wcześniej w londynie dopiero w 2011 został za rejestrowany w Polsce czy to możliwe, że ktoś zrobił bląd pisząc ta karte pojazdu czy po prostu tak ma być?
Pozdrawiam
otóż 2 dni temu stałem się posiadaczem motocykla honda cbr f4i 2004 rok co prawda motor kupiłem żeby latać w stuncie ale przeglądając dokumenty za niepokoiłem się trochę bo w karcie pojazdu jest napisane ze jest to model honda cbr 600 f4 czyli jak wiadomo te wersje na gazniku no ale ten silnik to jest na pewno wtrysk co ma automatycznie ssanie. Kanapa w motocyklu jest łączona bo tak było chyba własnie od 2004 roku rocznik w dowodzie też się zgadza. Motor jezdził wcześniej w londynie dopiero w 2011 został za rejestrowany w Polsce czy to możliwe, że ktoś zrobił bląd pisząc ta karte pojazdu czy po prostu tak ma być?
Pozdrawiam
- Bazyl170
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 21/1/2016, 09:27
jesli znasz oryginalny nr rejestracyjny z UK to mozna sprawdzic co tam bylo wczesniej w papierach.
Natomiast co do ksiazeczek i polskich dokumentow to, niestety, jest to normalne ze urzednicy wpisuja bzdury w karte pojazdu i dowod rejestracyjny.
Brat mial Yamahe ThunderAce YZF1000, jezdzil nia w Irlandii i potem rejestrowal w Polsce, zarejestrowana jako FZR1000 - przez blad urzednika. W koncu wywiozl ja spowrotem do Irlandii i znowu jest jako YZF1000 bo po prostu odzyskal stare dane z bazy. A jaki cyrk byl z rejestrowaniem wlasnego motocykla w Polsce..... osobna historia i doskonaly pokaz nieudolnosci polskiej biurokracji
A ile znam ukrainskich dnieprow mt-10 i mt-11 czy K-750 porejestrowanych jako M-72.... aczkolwiek to chyba robione jest celowo.
Ja sam pare lat temu w starym suzuki mialem wpisana np. zla pojemnosc silnika - z du*y wyjete 1062ccm(nigdy nie doszedlem, skad oni to wyczarowali) zamiast 1074ccm (co bylo wybite na silniku tez), juz pomijajac fakt, ze model mi wpisali GS-110X (WTF??)
A jakbym pokazal jeszcze inne ksiazeczke, gdzie mi zamienili nr ramy z numerem silnika, i byla odrecznie narysowana "strzaleczka" z podpisem urzednika!!!!! noszzzz....
Jak na moje to poki numer VIN i pojemnosc silnika sie zgadza (choc widzialem takiego VW Passata co mial silnik 1.8 fabryczny ale w papierach urzednik wpisal 1.6 "bo tylko taki model w bazie byl" - uroki sprowadzania nowego modelu auta z innego kraju do PL) to w papierach moze to byc to wpisane nawet jako WSK.
Ehhhh o ile latwiej takie sprawy sie rozwiazuje w UK... i to bez wizyty w urzedzie.
Natomiast co do ksiazeczek i polskich dokumentow to, niestety, jest to normalne ze urzednicy wpisuja bzdury w karte pojazdu i dowod rejestracyjny.
Brat mial Yamahe ThunderAce YZF1000, jezdzil nia w Irlandii i potem rejestrowal w Polsce, zarejestrowana jako FZR1000 - przez blad urzednika. W koncu wywiozl ja spowrotem do Irlandii i znowu jest jako YZF1000 bo po prostu odzyskal stare dane z bazy. A jaki cyrk byl z rejestrowaniem wlasnego motocykla w Polsce..... osobna historia i doskonaly pokaz nieudolnosci polskiej biurokracji
A ile znam ukrainskich dnieprow mt-10 i mt-11 czy K-750 porejestrowanych jako M-72.... aczkolwiek to chyba robione jest celowo.
Ja sam pare lat temu w starym suzuki mialem wpisana np. zla pojemnosc silnika - z du*y wyjete 1062ccm(nigdy nie doszedlem, skad oni to wyczarowali) zamiast 1074ccm (co bylo wybite na silniku tez), juz pomijajac fakt, ze model mi wpisali GS-110X (WTF??)
A jakbym pokazal jeszcze inne ksiazeczke, gdzie mi zamienili nr ramy z numerem silnika, i byla odrecznie narysowana "strzaleczka" z podpisem urzednika!!!!! noszzzz....
Jak na moje to poki numer VIN i pojemnosc silnika sie zgadza (choc widzialem takiego VW Passata co mial silnik 1.8 fabryczny ale w papierach urzednik wpisal 1.6 "bo tylko taki model w bazie byl" - uroki sprowadzania nowego modelu auta z innego kraju do PL) to w papierach moze to byc to wpisane nawet jako WSK.
Ehhhh o ile latwiej takie sprawy sie rozwiazuje w UK... i to bez wizyty w urzedzie.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
raz miałem yamahe zarejestrowaną jako inny model i tylko producent i pojemność się zgadzały (wina diagnosty który robił pierwszy przegląd w kraju) a teraz mam z Luksemburga Fireblade 929rr i na piecu ma nawet nalane 929ccm a w papierach 899ccm
Można to odkręcić ale trzeba by rzeczoznawcę, przegląd i wymianę dowodu rej. robić i wszystko to po co ??? 


- grzec
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości