Zobacz wÄ…tek - Suzuki DRZ400Y 2001r
NAS Analytics TAG

Suzuki DRZ400Y 2001r

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 1/4/2016, 20:32

szukaj uzywanej sruby spustowej moze ma ktos na częsci moto i ją sprzeda. moze byc ciezko dobrac z odpowiednim gwintem itp.

ja sobie zrobiłem sciągacz, rura średnicy z 5-7 cm, stalowa, do niej przyspawałem rączke, i w ksozu są takie 4 jakby ramiona, pod nie podszlifowałem w rurce zęby, i sie ładnie zapierało, i przez rurke przekłądałem klucz i odkręcałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kotlet9696 » 1/4/2016, 21:09

Dobry patent, muszę spróbować :D

Nadadzą się te nakrętki czy nie ryzykować i szukać? Może być problem z dostaniem...
http://pl.tinypic.com/r/2a9s001/9
http://pl.tinypic.com/r/2v0ixbt/9
Tutaj jak wygląda śruba spustu oleju... Tragedia :/
http://pl.tinypic.com/r/s6kpj8/9
Gwint jak coś to w żadnej nakrętce nie rozwalony, akurat to jest spoko.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31


Postprzez henio12323 » 1/4/2016, 21:56

i tak to bedzie na patencie wiec sie nadadzą, wybierz lepszą i costam bedzie trzymało.

no sruba to juz ostro zuzyta :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 2/4/2016, 11:00

Yamasza teraz już chyba zostanie u mnie na długo, za dużo kasy w nią włożyłem i za dużo czasu poświęciłem, a myślę, że da się z niej jeszcze wycisnąć sporo :D

Ta po lewej jest od sprzęgła jak coś a po prawej to od dokręcania tego trybu na wale za którym jest uszczelniacz co zazębia się o kosz :D W sumie to chyba gdybym zeszlifował papierkiem ściernym ładnie żeby opiłki do oleju nie wpadały to byłoby git :P

Śruba to masakra... W takim stanie przyjechała :D

Jest jakiś patent, żeby kopka się nie odchylała jak jeżdżę? Wyrobiona jest i kurcze nie mam pomysłu co z tym zrobić... Wcześniej brałem ją na takie gumki którymi się spina pudełka z lekami w aptece i za gaźnik ale one nie lubią wody i kurzu i za często musiałbym je wymieniać...

Mam cylinder na którym skończyły się szlify, co wtedy zrobić? Pytam tak czysto teoretycznie bo mam 5 szlif z 8 jak narazie a dodatkowo znalazłem na OLX cylek z DT80 właśnie w takim stanie za 50zł...

Mam luz na dźwigni zmiany biegów, co z tym zrobić? Z tego co mi wiadomo to ponoć frez wyrobiony ale tutaj nie jest źle, wina dźwigni? Nie ukrywam przydałoby się zmienić bo sprężynka jest złamana i lubi się chować XD Poleci ktoś jakiś dobry zamiennik? Bo o oryginale do 21letniego sprzętu mogę zapomnieć :P Ehh, tak to jest jak się kupuje sprzęt który ma ponad 20lat i podczas rozbiórki okazuje się, że 90% moto w nominale nigdy nie ruszane nawet :(

Jak jest uszczelniacz na dźwigni zmiany biegów to warto go wymieniać? Widzę, że czasem tam lekko puszcza olej ale żeby kapało aż to nie. Przy okazji jak się go wymienia to z tego co słyszałem to najlepszy patent to wbić stary głębiej i na niego nowy. Prawda to? :D Bo tak jakoś dziwne mi się to wydaje... :D
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 2/4/2016, 19:01

tam powinna byc spręzynka i kulka w srodku - moze nie masz i lata, tez widziałem lubie robią patenty i montują gdzies magnesy i na magnesie sie trzyma jak juz nie ma opcji na dole kulki i spręzynki zrobic .

jak sie skonczy to mozna przebic tuleje, tylko to sie raczej mało opłaci. bo to nie jest tanie, a i mało który zakład to poprawnie wykona. lepiej szukaj oryginalnego nawet troche zuzytego cylindra

dokręc srube, a jak sie nie da, to mozna zdjąć ją i podszlifować ten rowek - bo mozliwe że juz jest na maxa scisnieta i ma luz, wiec podszlifowując rowek ( szczeline tą ) dasz rade mocniej scisnąć.

jak sie poci to warto zmienic. niee lepiej wydłubac stary i wbic nowy. mozna np próbować wkręcic wkręta do drewna i wyciągnąc kombinerkami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 2/4/2016, 19:33

Jest właśnie sprężynka i kulka tylko taka akcja, że już to wyrobione jest mocno i kopka w tym mocowaniu lata bardzo na boki i przez to nie załapauje o tą kulkę i się nie trzyma. Tak popatrzyłem i się zastanawiam czy podkładka nie pomoże...

Przy okazji polecisz nową dźwignię? W sensie firmę bo denerwuje mnie ta sprężynka xD Kiedyś wymienię a teraz zrobię użytek z tej co mam.

Tak przy okazji, polecisz jakieś dobre handbary? Na pewno używałeś wielu firm i modeli :P Z tego co wiem to cycra są pancerne ale i drogie... A KTMa odpadają... :P
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 2/4/2016, 20:51

mozesz spróbować, niektórzy dają oringa tez pomaga.

polece :) kup to co znajdziesz i tyle

najtansze rozsądne to np zety innych ze sredniej półki nie testowałem. chyba ze w sumie oryginalne ktma ale starszy model ( jak szły do 525 )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 4/4/2016, 16:49

Dobra, czekam na simmeringi, na dniach powinny być. Jak będę składał to wszystko to simmeringi lekko przesmarować olejem/smarem? Wujas mówił żeby smarować olejem jak się zakłada i sam tak składał także nie wiem czy to coś da czy nie...

Zety ze średniej półki to te za około 80/100zł czy te za 300zł? xD Tak trochę nie wiem :P

Jak będę szukał nowych manetek (Progripa myślałem) to mam patrzeć na grubość kierownicy czy brać a na pewno wejdą?

To teraz cięższy temat. Na wakacje planuję wymienić lagi z kołem. Krótka historia. Jechałem około 70km, wchodziłem w zakręt a że było mokro i sporo liści tam było bo to taka prosta droga leśna to zaliczyłem matę... Lagi się zgięły, wyprostowałem przez drewno ale luzy są, jednak to co zgięte było to już nie będzie idealne i widać, że są już zużyte, tzn zacinają się leciutko i ogółem szału nie ma. Kombinowaliśmy kiedyś ze sprężynami i fajne były takie twarde ale teraz jak jeżdżę to tak nie widzę zbytnio żeby one się na dołkach ruszały xD Średnica lag to 30mm (tej chromowanej części) i tak myślałem żeby kupić lagi z kołem i półkami+tą śrubą mocującą półki i wstawić do mojej DTtki tylko, że one są grubsze i nie wiem czy podpasuje mi tam przy kierownicy/półkach ta śruba. Wcześniej myślałem o samych lagach ale od DTtek to zwykle są tarczówki... Jest sens czy może jakaś inna opcja? Czy może od DT z Minarelli próbować spasować?

Wracając do KTMów. Przypuśćmy mam 10k, szukam wyczynówki o dużej pojemności i są takie KTMy EXC450/520/525 do 2004r od 8tyś zł. Jest sens się za czymś takim rozglądać? RFSy chyba w tym siedzą z tego co się orientowałem ale jak z tymi silnikami jest to nie wiem... Wiadomo jak nie ma budżetu na nowego to szukać czegoś w tej cenie ale czy jest sens czegoś takiego szukać zważywszy na lata i inne czynniki o których nie wiem bądź nie pamiętam, żeby napisać teraz?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 4/4/2016, 18:08

smarowac mozna ewentualnie wargi same, całych nie ma sensu.

chodzi mi o te za 250-300 zł one pancerne.

ale w sumie masz tylko DTtke, popatrz na acerbisy za 150 zł chyba za tyle chodzą tez sie sprawdzą. zety w 50tce beda dozywotnie :D

kazde beda pasowały. aby nie kupic od quada bo tam sa dwie takie same. musisz sprfawdzic dwie rzeczy - długosc całej lagi, i średnice skoro masz 30 mm średnicy w mocowaniach, to czy kupisz od swojego modelu cyz innego to nie zmienia nic - aby kupic z kołem, no i żeby długosc lag była mniej wiecej ta sama, bo jak kupisz 5 cm dłuzsze albo krótsze to mocno zmienisz geometrie moto. 1-2 cm róznicy nie robi wiekszej a i podreguować mozna wpuszczając w półki. mozesz sobie nawet koło z tarczówką kupic z lagami, i hamulcem i miec tarcze z przodu działającą.

jak nie znajdziesz 30 mm lag, mozna popatrzec jeszcze i pomierzyc i kupic z całymi półkami, tylko wtedy trzeba kombinowac czasem z mocowaniem lampy błotnikiem itp.

te silniki są spoko, mozna brać, tylko po dt 50 525 nie bedzie motocyklem dla ciebie ;P druga sprawa do 8 tysiecy igły nie kupisz, trafiaja sie lepsze i gorsze egzemplarze ale nie ma co liczyc że to bedzie tania jazda ;D i trzeba spoko kasy pompować zeby moto wyjechało i wróciło o własnych siłach.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 4/4/2016, 18:27

Lepiej olejem do skrzyni który mi został czy może smarem?

Z tymi lagami to właśnie problem spory bo nie wiem od czego spasować... Od DTtek jedne znalazłem w ciągu pół roku ale tak się złożyło, że ich nie wziąłem i zaraz poszły.
A z mocowaniem półek w ramie też trzeba będzie kombinować? Czy da radę to zrobić na takie łożyska jak idą teraz i śrubę którą mam teraz? :P

Wiem właśnie, że po DTtce to będzie dużo za dużo i minie czasu nim się nauczę jeździć ale tak pomyślałem, że może nad czymś takim by się zastanowił jednak... Wiem, że to spora moc itd ale jakoś nie boję się dużych pojemności odkąd miałem okazję pojeździć kilka godzin Raptorem 660. Wcześniej to myślałem, że quad w takiej pojemności to jedynka lekko gazu i na plecach będę a tu nie ku mojemu zdziwieniu. Wiem, że taki KTM to jednak rwie bardziej bo to jednoślad ale tak myślę, że ogarnąłbym :P Remontowałbym tylko i nie miałbym potrzeby wymiany a i dużo możliwości taki sprzęt by mi dał. No ale po DTtce to i KLX/DRZ duże możliwości by mi dały. No ale to takie spekulacje i gdybanie. Bardziej traktuję to jako taką możliwość przy szukaniu nowego sprzętu jeśli nie znajdę DRZ/KLX bo tak patrzę to albo bez papierów, albo z okolic gdzie katują takie sprzęty, albo znów nie podoba mi się coś, tzn coś dziwnego jest w opisie/zdjęciach tj. wałek czuć na kilometr. DTtkę można powiedzieć, że katuję a i sypie się co chwilę bo się za 1szym razem nie wymieniło tego co trzeba było i teraz efekty są... Przykładem uszczelniacz pompy wody...
Ostatnio edytowano 4/4/2016, 18:38 przez kotlet9696, łącznie edytowano 2 razy
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 4/4/2016, 18:30

olejem do skrzyni.

najlepiej to pomierzyc długosc sztycy, i jej srednice, i jest duza szansa ze od innych modeli beda takie same półki bo przerabiac kombinować to jak dla mnie szkoda czasu chyba ze sie lubisz bawić.

hehe raptor to nic w porównaniu do 525, tu nie chodzi o to że sie boisz czy nie, po prostu, bedziesz miał niebezpieczne sytuacje i nie wybronisz sie na duzym moto, po 2 im wieksze moto tym bardziej sie męczysz jeżdząc na nim, po 3 po 50tce bedziesz sie bał ( mimo wszystko ) odkrecac, bedziesz pyrkał zamiast isc ogniem - to jest raz ze niebezpieczne, dwa że objadą cie na 250tkach w 4T :P wiec troche sensu nie ma )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 4/4/2016, 18:43

Kolejna sprawa, że skoro zamierzam już tą "bestię" doprowadzić do stanu to kiedyś będę musiał coś zrobić z wahaczem tył... tulejki, łożyska do wymiany. Zestawu naprawczego nie znajdę. Musiałbym rozbierać i szukać łożysk, dorabiać tuleje a z tym by zeszło dlatego nie rozbierałem moto jak jeździło. I taka myśl, może wrzuciłby wahacz od DT80LC2? Ja tutaj mam ten starszy rodzaj, cieńszy itd tylko tak się zastanawiam co lepiej zrobić, czy rozebrać jak będzie kasa akurat na to odłożona i jechać kupować, szukać itp itd czy taki wahacz ogarnąć, kupić nowe łożyska jeśli będą w stanie agonalnym i wrzucić z dnia na dzień zamiast starego żeby to nie stało mi pół roku w garażu xD

Dzięki wielkie, wybiłeś mi ten pomysł z głowy :P Szczególnie tym z niebezpiecznymi sytuacjami xD Apropo, czemu pyrkanie jest niebezpieczne w porównaniu do jazdy ogniem? :D


Cylindry w KLXach (300ccm) są żeliwne czy na nicasilu? Bo myślałem, że na nicasilu a tu (otwórz link) pisze, że szlif robiony... Przy okazji Heniu, jak widzisz na zdjęciach to całkiem fajna kawa ale Ty już widziałeś sporo takich moto itp i tak zapytam, co na pierwszy rzut oka Ci się rzuca w oczy? Nie chodzi mi o odpowiedź: Kawasaki KLX300 tylko, że np. długo przestała w szopie=patrząc po zdjęciach lub widać po czymś, że ktoś ostro jeździł itp itd
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 4/4/2016, 19:00

hehe nowszego ciekawe cyz dasz rade zamontowac :P

np w piasku im wolniej sie jedzie tym motocyklem łatwiej sie wywrócić, ogólnie wieksza prędkosc - moto bardziej stabilne, i tez nacisk na koła musi byc odpowiedni, jak sie pyrka, to mniej wiecej jest rozłozony po równo ( zalezy od geomteri motocykla i ułozenia ciała kierowcy itp ) ale duzo jest sytuacji gdzie duzo bezpieczniejsza jest po prostu jazda z odciązonym przednim kołem ( czyli w skrócie praktycznie że na 1 kole ) jak sie bedziesz bał odkrecac to nie zrobisz tego co jest koniecznoscią :P

na nicasilu, ale jak sie skonczył to mógł ktoś tuleje wrzucić. ja nie oceniam moto po fotkach, nic to realnego nie wnosi, widac jedynie stan opon plastików, i czy w silnik nie jest mocno rzeźbiony. a to że np jakas srubka jest inna niz wszystkie, czy farba zdarta - to mnie nie rusza i na pewno przez pryzmat tego nie oceniał bym motochykli :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 5/4/2016, 15:34

Dobra. Sprzęgło i uszczelniacze przyszły to składam to. Tak wygląda sprzęgło: http://www.fotosik.pl/u/kotlet9696/album/2315091 Sprzęgło z DT80 LC2=4 tarczowe, 4y201=pasuje do DT50LC z 95r (oryginalne 5r200). Taka informacja jakby ktoś szukał. Wysokość i wszystko to samo, tylko liczba tarcz większa.
Tarcze i przekładki się nadadzą? Na niektórych przekładkach takie rdzawe plamy są.

Podpiłować pilnikiem ten kosz lekko czy zostawić jak jest?

Pomoczyć w oleju ten kosz/tarcze przed złożeniem? Widać, że używki ale tak pytam.

Jakieś rady, wskazówki podczas regulacji na koszu? Przyznam, że nie robiłem tego jeszcze także każda informacja będzie bardzo przydatna.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 5/4/2016, 18:54

rdza zejdzie jak dostana oleju.

podpiłuj, bo to sie znowu nie nadaje na tąchwile.

mozesz pomoczyc.

wyreguluj tak żebys miał zapas na lince sprzęgła do regulacji.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 5/4/2016, 19:13

Simmering na wale lekko powinien wystawać czy powinien być na równi z karterem? Bo u mnie wystaje lekko i się cykam, że szlag go trafi zaraz przez to...

Ten simmering od pompy wody wbijałem z godzinę nasadkami od klucza bo niczym nie szło. Przesmarowałem go olejem ale mimo to ciężko było. I jak wbijałem go to tak lekko jakbym naciął go z tej strony od tej pompy? Nie, żeby miał tamtędy przeciekać bo to przy krawędzi praktycznie tego otworu w który się go wbija ale może to mieć jakieś skutki, których chciałbym uniknąć?

Dobra to w takim razie jutro podpiłuję. Próbowałem już założyć kosz tak nie przykręcając go jeszcze i nie wiem trochę jak to szło z tymi podkładkami.
Dobrze złożyłem ten tryb po prawej? Znaczy czy zęby powinny się w tą stronę układać czy powinien być odwrócony? :D
http://pl.tinypic.com/r/353cn6x/9


To tak. Nakrętka po lewej jest na ten tryb na wale a ta po lewej na sprzęgło...

Teraz pytanie. Czy pod nakrętkę tą od wału (otwórz link) idzie jeszcze podkładka która jest na tej fotce?
Czy jest tak, że te 2 podkładki idą kolejno pod kosz wewnętrzny (otwórz link) i kolejna ta mniejsza na kosz wewnętrzny (otwórz link) pod nakrętkę z lewej? Kurcze no zapomniałem jak to szło i głupi byłem, że fotek nie zrobiłem... Wydaje mi się, że to było tak, że ta mniejsza podkładka była pod nakrętką na wale a ta większa na koszu wewnętrznym pod nakrętką...

Apropo te tarcze te ząbki mają takie lekko przygięte (widać na zdjęciach) od tego kosza, też to podpiłować czy zostawić?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 5/4/2016, 19:27

zapewne powinien byc uszczelnaicz na równo.

trudno jak przeciąłes - trzymaj kciuki zeby nie ciekło i tyle.

co do trybu - nie wiem zobacz jak ma sie zazębiac z drugą zębatką. w złąstrone jak załozysz to go nie wcisniesz nawet.

nie wiem jak ze srubkami - poszukaj moze w necie rozstrzału częsci moze cos ciekawego tam bedzie.

nie wiem o jakie zÄ…bki chodzi w tarcyz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 5/4/2016, 19:53

Kurcze, to muszę go lekko wbić jeszcze... Bo leciutko wystaje... Chociaż tamten co był był podobnie wsadzony...

Jutro zrobię fotkę to Ci pokażę. Takie przecięcie nie przecięcie, kij wie co :P

Apropo, ten tryb ma luz lekki. do góry i do dołu. Wcześniej też był. Coś z tym robić?

Dobra, znalazłem :P Tak apropo pod nakrętki z podkładką daje się jeszcze podkładkę? Pod taką jak na wał idzie na zdjęciach wyżej. Bo to by oznaczało, że te podkładki (obie) idą tak jak tu http://i52.tinypic.com/28jigj.png

Te tarcze nie są okrągłe całkiem tylko mają takie ząbki które mi wyrobiły w koszu wcięcia. No i te ząbki w tych tarczach są tak lekko też powyrabiane... też to przypiłować czy tarcze wymieniać?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 5/4/2016, 20:48

nic nie rób, normalne są luzy


a co do uszczelniacza- dobij go na równo, chyba ze cos zapiera i nie pozwala.

tarcz lepiej nie ruszac ewentualnie wymienic na nowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 21/4/2016, 17:24

No to teraz wysiadłem już całkiem... Jak jeździłem przedwczoraj to stało się coś nieciekawego, mianowicie rozkręcił mi się jakimś cudem amortyzator centralny... Blachy trzymające sprężynę zgubiłem a ta końcówka co przykręca się do ramy odkręciła się. Wydaje mi się, że to przez to że na mocowaniu amortyzatora z ramą był luz na boki bo mechanik powiedział jak to montował, że może być... I przez to te dwa pierścienie które są na zdjęciach się rozpołowiły, tzn wypadły na boki i przez to powstał luz na mocowaniu amortyzatora... Rozwaliło mi fajkę i zgięło ten metalowy gwint na świecy, no nic odpaliłem i wróciłem na 1dynce. Dzisiaj rozebrałem całkowicie i lekko gwint walnięty ale amor wydaje się być spoko. Bardziej mnie zmartwiło to że rama jest pęknięta... Wysiadam już przy tym sprzęcie. Jakieś pomysły co z tym zrobić? Szukać używanej ramy od DT80,125?
http://www.fotosik.pl/u/kotlet9696/album/2321158
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości




na górê