jaki napęd wybrać?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
jaki napęd wybrać?
Witam, jaki kompletny napęd wybrać do suzuki gsf 650 z 2007r?. Przy zmianie przełożenia na mniejsze niż fabryczne trzeba również dobrać łańcuch innej długości?
SUZUKI GSF 650
- poros18
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 8/6/2015, 17:44
- Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie
Tak jak pisze senekkorzenna, łańcuch można skracać. Ważne, żeby otwory tylnej zębatki się zgadzały. Ja osobiście brałbym oryginalne przełożenie. A co do firmy to obstawiałbym na DIDa łańcuch i zębatki SunStar'a. ale i tak jakiej formy byś nie załozył to tak nie dostaniesz na to żadnej gwarancji jeśli nie założysz go w serwisie. Znam też dużo osób które smigają na zębatkach JT i nie narzekają. Najważniejsze jest prawidłowe zamontowanie i dbanie o napęd.
A co do samych łańcuchów DID'a to też radzę Ci się zagłębić. Bo są naprawdę różne rozmiary no i o-ring'owe, x-ring'owe i inne. Pozwolę sobie wkleić link, z którym warto żebyś się zapoznał: http://www.motor-land.com.pl/did/files/did.pdf
Szukaj także gotowych zestawów napędowych na allegro ponieważ zawsze kupisz taniej w komplecie niż jakbyś osobno kupował. Mam nadzieję, ze o to Ci chodziło.
A co do samych łańcuchów DID'a to też radzę Ci się zagłębić. Bo są naprawdę różne rozmiary no i o-ring'owe, x-ring'owe i inne. Pozwolę sobie wkleić link, z którym warto żebyś się zapoznał: http://www.motor-land.com.pl/did/files/did.pdf
Szukaj także gotowych zestawów napędowych na allegro ponieważ zawsze kupisz taniej w komplecie niż jakbyś osobno kupował. Mam nadzieję, ze o to Ci chodziło.
-
FMX650 - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/8/2015, 09:44
- Lokalizacja: Limanowa
Chodzi głównie o wygląd. No i oczywiście złote są o ok.100zł droższe. To już zależy jakie wolisz. Są też czerwone, niebieskie, itp. Ale tu głównie dopłacasz za kolor jak w przypadku złotego. Jeżeli wolisz zaoszczędzić kasę i mieć zwykły łańcuch to bym się nawet nie zastanawiał. Też jak kupowałem to kupiłem zwykły bo doszedłem do wniosku, że za zaoszczędzone 100zł można zawsze jakiś bajer kupić
. Ale tak jak mówię, kwestia gustu 


-
FMX650 - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/8/2015, 09:44
- Lokalizacja: Limanowa
tak też myślałem, że to tylko kwestia wyglądu i oczywiście kasy. Różnice cen na aukcjach spowodowane są marżą sprzedawcy czy te zestawy się czymś różnią?
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuk ... 65171.html
http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-did- ... 32964.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuk ... 65171.html
http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-did- ... 32964.html
SUZUKI GSF 650
- poros18
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 8/6/2015, 17:44
- Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie
Wygląda na to samo wszystko. I nawet mogę Ci polecić Toxic Moto bo sam tam kupowałem swój napęd do Hondy FMX i jestem bardzo zadowolony (w sensie kontaktu z ludźmi i zgodnością przedmiotu, bo jak na razie przejechałem 1000km no i mam inny łańcuch, więc dużo nie powiem). Wszystko oryginalnie zapakowane. Na opakowaniu z łańcucha jest wyraźnie napisane Made in Japan, no i oczywiście jest cała duża nalepka po polsku z instrukcją montażu od firmy Motor-Land, który jest bezpośrednim importerem łańcuchów DID. Czyli nie jest to ściągana z Chin podróba. Cytat z Motor-Landu: "MOTOR-LAND JEST WYŁĄCZNYM ,BEZPOŚREDNIM IMPORTEREM ŁAŃCUCHÓW D.I.D. DLATEGO PROPONUJEMY NAJLEPSZE CENY I ATRAKCYJNY SYSTEM RABATÓW DLA FIRM MOTOCYKLOWYCH". I tutaj może być ta różnica cen na aukcjach. Poniżej masz fotę mojego napędu jak przyszedł.
Myślę, że warto jest kupić ten napęd z Toxic-Moto. Jest to to samo a marża robi swoje.
Uwaga, przeczytaj.
Chociaż moment. Właśnie przypomniałem sobie, ze przy montażu zębatki tylnej miałem problem. Otóż otwory do zamocowania zębatki były fi8,a ja w FMXie miałem fi10 i musiałem rozwiercać. A koło i pasta na pewno mam oryginalne i nic nie kombinowane. Lepiej zadzwoń do nich i dopytaj o wszystko, żebyś potem nie miał problemów przy montażu.



Myślę, że warto jest kupić ten napęd z Toxic-Moto. Jest to to samo a marża robi swoje.
Uwaga, przeczytaj.
Chociaż moment. Właśnie przypomniałem sobie, ze przy montażu zębatki tylnej miałem problem. Otóż otwory do zamocowania zębatki były fi8,a ja w FMXie miałem fi10 i musiałem rozwiercać. A koło i pasta na pewno mam oryginalne i nic nie kombinowane. Lepiej zadzwoń do nich i dopytaj o wszystko, żebyś potem nie miał problemów przy montażu.
-
FMX650 - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/8/2015, 09:44
- Lokalizacja: Limanowa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości