DUCATI 848 - OPINIE
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
DUCATI 848 - OPINIE
Mial moze ktos z Was Ducati 848 , i wie jak ten sprzet sie sprawuje, czy jest awaryjny, jak sie prowadzi , ile spala bo w internecie ciezko znalezc jakies opinie tej wersji. Chodzi mi o 848 z rocznika glownie 2008 +. Szykuje sie do zmiany na cos mocniejszego i przypadkiem trafilem na te modele Ducati, co mnie zdziwilo ze, moge takiego miec
Zawsze jak slyszalem slowo ducati to odrazu slyszalem ogromna kase. A tu widze ze te modele z rocznika 2008 , 2009 , kosztuja w przedziale 22- 26 tysiecy.
Link do oferty przykladowy :
http://olx.pl/oferta/ducati-848-CID5-ID ... 91eae243c1

Link do oferty przykladowy :
http://olx.pl/oferta/ducati-848-CID5-ID ... 91eae243c1
..
- baccari18
- Świeżak
- Posty: 199
- Dołączył(a): 14/9/2013, 09:58
Serwis ducati nie jest może drogi ale trzeba przestzregac okresów serisowych.
PAski rozrządu trzeba zmieniać z zaleceniem producenta bo jezeli to się zaniedba to wtedy naprawa kosztuje sporo i włąsciciele płaczą, że ducati się psuje.
Charakterystyka tego motocykla jest specyficzna i nalezy najpierw sprawdzić/przejechać się bo co innego wygląda a co innego jazda za sterem.
Jeździłem raz stf 848 i mi soobiscie nie pasuje. Przyzwyczajony jestem do sporego momentu którego mi brakuje w 848.
Największym problemem wg mnie jest kupno odpowniednio serisowanej sztuki.
Sam mam 1100 z przebiegiem 50k i nic siÄ™ nie psuje.
Sprawdź sobie ceny częsci zamiennych, kompletny rozrząd, sprzęgło. Tj to co częsciej trzeba wymeiniać niż w japończykach.
reszta to standard.
PAski rozrządu trzeba zmieniać z zaleceniem producenta bo jezeli to się zaniedba to wtedy naprawa kosztuje sporo i włąsciciele płaczą, że ducati się psuje.
Charakterystyka tego motocykla jest specyficzna i nalezy najpierw sprawdzić/przejechać się bo co innego wygląda a co innego jazda za sterem.
Jeździłem raz stf 848 i mi soobiscie nie pasuje. Przyzwyczajony jestem do sporego momentu którego mi brakuje w 848.
Największym problemem wg mnie jest kupno odpowniednio serisowanej sztuki.
Sam mam 1100 z przebiegiem 50k i nic siÄ™ nie psuje.
Sprawdź sobie ceny częsci zamiennych, kompletny rozrząd, sprzęgło. Tj to co częsciej trzeba wymeiniać niż w japończykach.
reszta to standard.
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Jezeli juz spalanie Cie martwi, to nie kupuj, nie stac Cie !
Charakrerystyka silnika to jeszcze pikus, sprawdzilbym w pierwszym rzedzie jak w realu wyglada pozycja i ergonomia.

Charakrerystyka silnika to jeszcze pikus, sprawdzilbym w pierwszym rzedzie jak w realu wyglada pozycja i ergonomia.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):Jezeli juz spalanie Cie martwi, to nie kupuj, nie stac Cie !
Charakrerystyka silnika to jeszcze pikus, sprawdzilbym w pierwszym rzedzie jak w realu wyglada pozycja i ergonomia.
Spalanie nie martwii , kupujac 300ccm tez pytalem jakie jest spalanie. Bo jest roznica jak cos pali 6l a 10l
..
- baccari18
- Świeżak
- Posty: 199
- Dołączył(a): 14/9/2013, 09:58
Jak chcesz jezdzic szybko to musi palic, jak chcesz oszczednie to 50 ccm kibel.


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
grzec napisał(a):848 to tańsza alternatywa dla 1098. Znacznie słabszy, zawieszenie i hamulce też już nie te.
Jeśli nie masz kogoś zaufanego kto robi przy takich sprzętach to nie pchaj się w to. Serwis w ASO kosztuje majątek.
R6 też jest słabsza od R1 i nikt normalny nie robi z tego zarzutu. Jak już chcesz porównywać motocykle to porównuj je z tej samej klasy i pojemności. 1098 to maszyna typowo wyczynowa, 848 to krok w stronę tych co chcą poruszać się motocyklem także po mieście. Zresztą z tego co wiem to 848 jak na warunki Ducati się bardzo dobrze sprzedawał. Akurat serwis nie jest tak drogi, motocykl zadbany odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją, skończcie straszyć. Ludzie szukający motocykli innych niż jedyna słuszna droga czyli japonia, niech pytają o relacje użytkowników tych motocykli, bo jak widać po sprzedaży jak i drogach jest nas więcej i więcej. Zajrzyj głębiej do kieszeni i może warto dozbierać do 848 evo? Masz tam lepsze heble, moc wyższą i amorek skrętu. Nie mówię, że 848 jest złym motocyklem, ale evo jest zwyczajnie lepsze, bo jest ulepszone nieco względem zwykłych ósemek.
Generalnie warto na tym motocyklu usiąść, bo pozycja jest typowo sportowa, a i warto przejechać się, bo nie każdemu podpasuje charakterystyka silnika, vka inaczej oddaje moc, ale to pewnie wiesz.
Odsyłam do zajrzenia na forum Ducati tylko tam możesz znaleźć rzetelne źródło informacji, bo z pierwszej ręki.
Pozdro.
- Philosoph
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 16/11/2010, 17:47
andy7 napisał(a):
Charakrerystyka silnika to jeszcze pikus, sprawdzilbym w pierwszym rzedzie jak w realu wyglada pozycja i ergonomia.
Charakterystyka silnika ducati to nie jest pikus, bo tym sie inaczej jeżdzi niż r4 czy r3.
Inaczej oddaje moc i w innym zakresie obrotów do tego charakterystyczny "łomot" silnika którzy jedni kochają inni słuchac nie mogą..
Dla niektórych jest to bezproblemowe ale słyszałem opinie, że ducatem nie da się spokojnie jeździć bo poniżej 3k obrotów trzęsie i szarpie..
848 to typowy sport więc i pozycja sportowa, neiwiele się rozni od r6 czy gixxa ale fakt przysiaść się trzeba.
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Croowab napisał(a):
Charakterystyka silnika ducati to nie jest pikus, bo tym sie inaczej jeżdzi niż r4 czy r3.
Inaczej oddaje moc i w innym zakresie obrotów do tego charakterystyczny "łomot" silnika którzy jedni kochają inni słuchac nie mogą..
Dla niektórych jest to bezproblemowe ale słyszałem opinie, że ducatem nie da się spokojnie jeździć bo poniżej 3k obrotów trzęsie i szarpie..
Oczywiście to działa w dwie strony, szlifierki nie każdego jarają. W 848 jest o tyle dobrze, że sprzęgło jest mokre, bo prawdziwe Ducati to te z suchym klekoczącym sprzęgłem, które bez akcesoryjnego siłownika sprzęgła działa tak, że ręka odpada. To można kochać bądź nienawidzić, jedni widzą w tym urok, a inni że to się zaraz rozleci.
Co do obrotów to mogę potwierdzić, poniżej 3k trzęsie i trzeba jeździć powyżej tych obrotów, ale nie zgadzam się, że Ducatem trzeba tylko zapierdzielać. W swoim Monsterze poniżej 3k motocykl brzmi jak traktor, powyżej załącza się turbina i jest ogień

- Philosoph
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 16/11/2010, 17:47
Monster ma inną charakterystykę niż 848.
Zalezność podobna jak r6 vs xj6.
Co prawda nie jeździłem sportem ale stf 848 gdzie ponoć silnik jest ten sam i żeby jechało to trzeba kręcic.
Monster oddaje moc już w niższym zakresie obrotów to czyni go o wiele lepszym moto do cywilnej jazdy (czyt; korzystanie an codzień)
Zalezność podobna jak r6 vs xj6.
Co prawda nie jeździłem sportem ale stf 848 gdzie ponoć silnik jest ten sam i żeby jechało to trzeba kręcic.
Monster oddaje moc już w niższym zakresie obrotów to czyni go o wiele lepszym moto do cywilnej jazdy (czyt; korzystanie an codzień)
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Croowab napisał(a):Monster ma inną charakterystykę niż 848.
Zalezność podobna jak r6 vs xj6.
Co prawda nie jeździłem sportem ale stf 848 gdzie ponoć silnik jest ten sam i żeby jechało to trzeba kręcic.
Monster oddaje moc już w niższym zakresie obrotów to czyni go o wiele lepszym moto do cywilnej jazdy (czyt; korzystanie an codzień)
Chyba, że masz w Monsterze silnik wprost z superbike'a (właśnie takiego posiadam). A co do oddawania mocy to powyżej 6tys w 848 już jest ciepło, czy to dużo? Wiadomo, że sporty lubią obroty, ale vka to vka, trzeba o tym pamiętać.
- Philosoph
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 16/11/2010, 17:47
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
kupic 848 za 22k pln to jak strzelic sobie w kolano
wiekszosc sprzedawanych ducati jest z usa i to po niezlym dzwonie. Najlepiej to zarejestruj sie na forum ducati i tam dowiesz sie dokladnie dlaczego nie warto kupic tego moto z ogłoszenia 


aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
suhy-19 napisał(a):kupic 848 za 22k pln to jak strzelic sobie w kolanowiekszosc sprzedawanych ducati jest z usa i to po niezlym dzwonie. Najlepiej to zarejestruj sie na forum ducati i tam dowiesz sie dokladnie dlaczego nie warto kupic tego moto z ogłoszenia
Ja naprawdę apeluję, żeby nie straszyć ludzi motocyklami Ducati. Na alledrogo jest 848, który stoi w serwisie Ducati Toruń, tam ludzie nie tylko serwisują je, ale też prywatnie jeżdżą nimi, tam też jest zespół wyścigowy. Oczywiście nie jest to chamska reklama, tylko argument przeciwko wypisywanym wyżej bzdurom. To że motocykl będzie sprzedawany poprzez forum Ducati nie będzie oznaczać, że jest to motocykl godny polecenia, jasne jest duża szansa, że więcej osób może znać jego historię i widziało go na żywo. Jednak w przypadku zakupu motocykla warto go sprawdzić w serwisie lub podjechać z kimś kto ogarnia temat, a najlepiej połączyć te dwie opcje. Tak dla świętego spokoju i żeby nie mieć potem do nikogo pretensji, że coś wyszło z motocyklem.
Co do forum warto rzeczywiście zarejestrować się, bo tu mało kto ma pojęcie o motocyklach innych niż japońskie.
- Philosoph
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 16/11/2010, 17:47
Taki jest rynek motocykli, zwłaszcza teraz, gdzie do Polski sprowadzają wszystko co się da. Jeśli ktoś chce konkretny motocykl to go znajdzie, znam ludzi którzy szukali naprawdę długo motockla, bo na szybkiego to się można tylko nadziać.
Edit. Mówisz o 848 evo, mają też 848 zwykłe za 21,5k.
Edit. Mówisz o 848 evo, mają też 848 zwykłe za 21,5k.
- Philosoph
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 16/11/2010, 17:47
Philosoph napisał(a):Jest kilka Monsterów gdzie silnik był brany ze sportów. S4 miał silnik od 916, S4R od 996, a S4RS Testastretta od 998. W 848 też mamy silnik Testastretta tyle, że nowszej generacji.
Tak to wiem, ale charakterystyka tych silników została zmieniona dla potrzeb nakeda.
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości