Zobacz wątek - Loeshi handbary

Loeshi handbary

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Loeshi handbary

Postprzez promek » 21/12/2015, 17:28

Mial ktos styczność z tymi handbarami ? Teraz mam acerbis, ale sa juz wygięte, kolki w kierownicy pekniete i w mocowaniu gwint obrobiony.

http://allegro.pl/oslony-dloni-handbar- ... 02782.html

Co myślicie o tych handbarach ? rdzen aluminiowy za 120 zł wraz z mocowaniem pod gruba i chuda kkierownice z adapterami. Miał ktos? nie wygnie sie gdy poloze motor na boku ?:p
W koncu w cenie jednego zeta/acerbis mam prawie 3 komplety Leoshi.
promek
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15/5/2015, 21:54


Postprzez henio12323 » 21/12/2015, 19:34

te handbary oryginalnie produkuje jakas podfirma dla ktma i są pancerne - te leoszi to tylko marna podróbka, nie miałem ich w ręku wiec nie oceniam, ale łudząco podobnie wyglądaja jak jakies no name za 80 zł - a te juz w ręku miałem i w rękach mogłem je dowolnie formować.

przerabiałem tez temat handbarów - dla mnie sprawa wygląda tak, do 100 zł to listków sie dobrych nie kupi nawet. wszelkie tego typu handbary to plasteliniaki, strach zakłądac bo mogą nawet uszkodzic motocykl - potrafa sie łatwiej przesunąc na kierownicy i moga wyrwac np przewód z pompy

najtansze sensowne to takie włąsnie OEM ktma, nie wiem ile kosztują, ale mozna dorwac uzywke, tylko to stare modele i coraz ciezej o nie. obok tego są handbary zety - w miare mocne, juz wytrzymaja jakiestam gleby nie pekają, i nie sa za miekkie.

druga półka to około 400 zł za lepsze, tutaj wymienie np znowu OEM ktma, ale inny model. maja duzo fajniejsze rozwiazanie prowadzenia przy linkach, wszystko duzo solidniejsze, koszt nieco ponad 400 zł za nowe ( 470 chyba nawet) ( jc mam do sprzedania uzywki za około 300 zł )

no i opcja 3 tutaj klasa extreme ;D np cycra, handbary tak pancerne że jak walisz nimi w drzewo, to wygina sie kiera, albo sruba mocujaca kiere, a nie handbary ;D no i genialnie puszczone linki praktycznie nie ma opcji żeby sie uszkodziły

wybór nalezy do ciebie, ale na pewno mocno bym pomyslał czy sie jeszcze opłaca brac cos z klasy tej 1 czyli zety, itp jak mówie ja miałem pare i ostatniko kupiłem ACCELA za jakies 250 zł plus chyba te plastikowe osłony, i szajs że nie wiem, fajnie wyglądały, ale 1 gleba i pogięte ( lekka gleba)
teraz mam cycry i praktycznie nie odczuwam że ich mam, zero poprawiania, bardzo łatwy montaz, wszystko pasuje idealnie do kazdej kierownicy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez promek » 21/12/2015, 19:55

jeśli mozesz wyślij mi zdjecia tych twoich handbarów, z mocowaniami juz ? jesli tak to pod gruba czy chuda kierownice ?
promek
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15/5/2015, 21:54

Postprzez henio12323 » 21/12/2015, 22:55

podsyłam linka na PW

głową ręcze że szybko sie tych handbarów nie pozbędziesz :D identyczne testowane były przez amatora w rumunii - motocykl upadał tysiac razy z róznych wysokosci ;D ostatecznie były tylko w jednym miejscu lekko przygięte - wizualnie wada, bo dalej działały ja ktrzeba. no i w nich wada troche te plastiki, ja jak sam zobaczysz mam przywalone na trytyki, oryginalnie idą 2 srubki które szybko sie uszkadzają i plastik wypada. teraz to w miare pancerne rozwiązanie.

i jak juz pisałem chyba - jak dla mnie lepiej jest wydać raz a konkretnie, niz potem siedziec wieczorami i prostowac i składać. ja swoje cycry to przy sprzedazy pewnie wykręce i pogonie bez.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr