[Honda CRF1000L Africa Twin] Honda CRF1000L Africa Twin -
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Honda CRF1000L Africa Twin] Honda CRF1000L Africa Tw
Dyskusja na temat: Honda CRF1000L Africa Twin - powitanie z AfrykÄ…
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF1000L Africa Twin - powitanie z AfrykÄ…
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF1000L Africa Twin - powitanie z AfrykÄ…
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W przyrodzie nie ma ideałów. Ideał ważyłby poniżej 200kgKomentatorzy napisał(a):Patrząc na podsumowanie moto w wersji z klasyczną skrzynią biegów jest ideałem ?<br><hr>Shiefo<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poprzednia wersja byla 10 kilo ciezsza i 40 koni słabsza. A i tak wszyscy ją pokochali. Najwyraźniej nie bardzo wiesz o co w takich sprzętach chodzi i może po prostu to nie sprzęt dla ciebie. <br><hr>TediKomentatorzy napisał(a):Co to ma być 232kg? masakra jakaś<br><hr>jj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spektakularny motocykl. Od kiedy dowiedziałem się, że wychodzi mój zachwyt nad nim ani przez chwilę nie zmalał. Za kilka lat będzie mój!
<br><hr>mmm

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siedziałem na niej i jak by nie patrzeć to jest to duży motocykl. Może 232 kg to nie jest mało ale pewnych rzeczy się nie da przeskoczyć. Tym, którym 232 kg jest za dużo mogę tylko powiedzieć, że jest to obecnie najlżejszy motocykl w tej klasie. Dla porównania jej bezpośredni konkurent BMW R 1200 GS ADVENTURE, gotowy do jazdy waży 260 kg. Kolejny konkurent to KTM 1190 Adventure R - masa własna pojazdu gotowego do jazdy 235 kg. Tu różnica jest już niewielka ale jednak ciągle na plus dla Hondy. Jeśli chodzi o KTM'a to i tak byłem bardzo uczciwy bo nie wybrałem najwyższego modelu 1290 Super Adventure, który waży już 250 kg gotowy do jazdy. Nie mamy się co kłócić o wagę bo ta maszyna naprawdę nie ma sobie równych w tej klasie motocykli.<br><hr>GoRIDERS
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się! To nie jest motocykl wyczynowy tudzież wyścigowy, tylko to bardziej dwukołowy Land Rover, który może nie najszybciej, ale ma wjechać wszędzie. Z tego punktu widzenia założenia konstrukcyjne i forma motocykal wyglądaja super!<br><hr>QbaKomentatorzy napisał(a):Siedziałem na niej i jak by nie patrzeć to jest to duży motocykl. Może 232 kg to nie jest mało ale pewnych rzeczy się nie da przeskoczyć. Tym, którym 232 kg jest za dużo mogę tylko powiedzieć, że jest to obecnie najlżejszy motocykl w tej klasie. Dla porównania jej bezpośredni konkurent BMW R 1200 GS ADVENTURE, gotowy do jazdy waży 260 kg. Kolejny konkurent to KTM 1190 Adventure R - masa własna pojazdu gotowego do jazdy 235 kg. Tu różnica jest już niewielka ale jednak ciągle na plus dla Hondy. Jeśli chodzi o KTM'a to i tak byłem bardzo uczciwy bo nie wybrałem najwyższego modelu 1290 Super Adventure, który waży już 250 kg gotowy do jazdy. Nie mamy się co kłócić o wagę bo ta maszyna naprawdę nie ma sobie równych w tej klasie motocykli.<br><hr>GoRIDERS<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A czy planowane jest porównanie z SuperTenere/XT660 Tenere/F800GS/KTM 1050 Adventure albo innymi motocyklami ?<br><hr>nikt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kurcze....znowu zostaliśmy pominięci....my o wzroście Napoleona....przy moim 170 cm na varaderkę spokojnie daje radę wsiąść ale tu.....no cóż....następna maszyna jedynie do ślinienia się....<br><hr>Jarek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pojemność baku 18.8 litra przy zużyciu 6.5 l/100 km? Dla Africa Twin Czarny ląd będzie musiał zainwestować w stacje benzynowe
<br><hr>damian

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A zdziwił byś się. Siedziałem na wersji normalnej i takiej gdzie siedzenie było obniżone do minimum. Na niższa jest naprawdę niska. To też po części zasługa wąskiego siedzenia. Moja dziewczyna siadała na tą niższą i powiedziała, że jest całkiem spoko.<br><hr>GoRIDERSKomentatorzy napisał(a):kurcze....znowu zostaliśmy pominięci....my o wzroście Napoleona....przy moim 170 cm na varaderkę spokojnie daje radę wsiąść ale tu.....no cóż....następna maszyna jedynie do ślinienia się....<br><hr>Jarek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem skąd te 6,5 l. Podobno ma palić poniżej 5 l. Tak naprawdę to czas pokaże. Moja VFR'ka też powinna palić 6 ale mi zazwyczaj wychodzi 7,5 i w górę.Komentatorzy napisał(a):Pojemność baku 18.8 litra przy zużyciu 6.5 l/100 km? Dla Africa Twin Czarny ląd będzie musiał zainwestować w stacje benzynowe<br><hr>damian<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie, śpieszę Was uspokoić, w fabrycznym katalogu dostępny będzie także 30 litrowy bak akcesoryjnyKomentatorzy napisał(a):Pojemność baku 18.8 litra przy zużyciu 6.5 l/100 km? Dla Africa Twin Czarny ląd będzie musiał zainwestować w stacje benzynowe<br><hr>damian<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie wiem skąd te 6,5 l. Podobno ma palić poniżej 5 l. Tak naprawdę to czas pokaże. Moja VFR'ka też powinna palić 6 ale mi zazwyczaj wychodzi 7,5 i w górę.<br><hr>GoRIDERS<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Testów tych wymienionych jest w piron i opinii również. ST ciężka i mułowata i ociężała jak objuczony muł, XT660 to jednocylindrowiec, F800GS mniejszy ale wporzo, KAT to jeszcze bym porównał, choć będą zwolennicy KATA i AT. Nie wymieniłeś nowego 1200 GS, ale to już jest moto zaiste szosowe, bo koło z przodu zdecydowanie na szosę, ale i na offie daje nieźle radę jak jeździec ma smykałkę. Widziałem nową AT, oblukałem, posiedziałem, przegazowałem i .... Kurde ma właśnie to coś, co mnie wkręciło i nie ma cycków z boku jak 1200. Czekam na jazdy testowe, ale to dopiero marzec-kwiecień jak się załapię bo smak jedynie na focie pozostajeKomentatorzy napisał(a):A czy planowane jest porównanie z SuperTenere/XT660 Tenere/F800GS/KTM 1050 Adventure albo innymi motocyklami ?<br><hr>nikt<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
honda juz od kilku lat ma problem. jej motocykle sa poprostu spoznione.kidey wypuszczaja cos nowego to ta nowosc nie miazdzy konkurencji jak kiedys. w kazdym segmencie honda nie ma niczego nadzwyczjnego, moze africa to zmieni a moze nie. jedno jest pewne za nowa africa nigdy nie bedzie taka legenda(czy zasluzona?) jak kiedys bo konkurencja nie spi i pokaze wkrotce cos nowego..<br><hr>mm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozumiem skąd ta potrzeba dosięgania dwoma stopami do ziemi. Mam 173 cm wzrostu, od lat jeżdżę w offroadzie gdzie w ŻADNYM motocyklu nie dosięgam nogami do ziemi. Na motocyklach typu ADV także po przysłowiowymi światłami dotykam tylko jedną nogą i nie mam z tym najmniejszego problemu. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby zaliczyć dzwona w terenie czy na szosie z powodu mojego wzrostu. W czym jest problem? <br><hr>BeavisKomentatorzy napisał(a):kurcze....znowu zostaliśmy pominięci....my o wzroście Napoleona....przy moim 170 cm na varaderkę spokojnie daje radę wsiąść ale tu.....no cóż....następna maszyna jedynie do ślinienia się....<br><hr>Jarek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a czym jeżdzisz? jak szeoką masz kanapę?<br><hr>JarekKomentatorzy napisał(a):kurcze....znowu zostaliśmy pominięci....my o wzroście Napoleona....przy moim 170 cm na varaderkę spokojnie daje radę wsiąść ale tu.....no cóż....następna maszyna jedynie do ślinienia się....<br><hr>Jarek<br>Komentatorzy napisał(a):Nie rozumiem skąd ta potrzeba dosięgania dwoma stopami do ziemi. Mam 173 cm wzrostu, od lat jeżdżę w offroadzie gdzie w ŻADNYM motocyklu nie dosięgam nogami do ziemi. Na motocyklach typu ADV także po przysłowiowymi światłami dotykam tylko jedną nogą i nie mam z tym najmniejszego problemu. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby zaliczyć dzwona w terenie czy na szosie z powodu mojego wzrostu. W czym jest problem? <br><hr>Beavis<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale nie ma akcji serwisowych dla 350 tyś. motocykli...<br><hr>.Komentatorzy napisał(a):honda juz od kilku lat ma problem. jej motocykle sa poprostu spoznione.kidey wypuszczaja cos nowego to ta nowosc nie miazdzy konkurencji jak kiedys. w kazdym segmencie honda nie ma niczego nadzwyczjnego, moze africa to zmieni a moze nie. jedno jest pewne za nowa africa nigdy nie bedzie taka legenda(czy zasluzona?) jak kiedys bo konkurencja nie spi i pokaze wkrotce cos nowego..<br><hr>mm<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości