Zobacz wątek - Nie Odpala

Nie Odpala

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Nie Odpala

Postprzez krystek5ha » 27/11/2015, 20:55

Witam zmieniłem głowice cylinder,tłok,pierscienie(czyli cały zestaw).Iskra jest ,do gaźnika dochodzi paliwo ino własnie do cylindra nie dochodzi.Pod gaźnikiem jest ZAWÓR MEMBRANOWY i do niego dochodzi paliwo i chyba on nie puszcza paliwa do cylindra.Jak wlałem troche do cylindra to zapali na 2sekundy czy to morze byc ten ZAWÓR MEMBRANOWY

Przeczytaj jeszcze raz regulamin z uwzględnieniem pisowni dużymi literami :?

senekkorzenna
krystek5ha
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/11/2015, 20:48
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez henio12323 » 29/11/2015, 16:01

moze tylko on sie nie psuje sam z siebie - jak juz ulega uszkodzeniu to zwykle sie po prostu kruszy/łamie i wpuszcza za duzo. bardziej bym stawiał że silnik moze byc do remontu - zbyt niskie cisnienie spręzania skutkuje słabym podcisnieniem podczas suwu ssania - czyli nie ma siły zassac paliwa przez ten zawór
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25941
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez senekkorzenna » 29/11/2015, 17:49

Po pierwsze informacja jaki to pojazd.Jak można coś pomóc jak nie wiadomo co i jak.
Heniek a doczytałeś do końca co on napisał? przecież jest informacja że do cylindra nie dochodzi paliwo.
Zawór membranowy występuje w 4T i2T tyle że inne funkcje w innych silnikach.
Jeden zawór jest integralną częścią gaźnika a druki pomiędzy cylindrem a krućcem.
senekkorzenna
 



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr