Nie Odpala
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Nie Odpala
Witam zmieniłem głowice cylinder,tłok,pierscienie(czyli cały zestaw).Iskra jest ,do gaźnika dochodzi paliwo ino własnie do cylindra nie dochodzi.Pod gaźnikiem jest ZAWÓR MEMBRANOWY i do niego dochodzi paliwo i chyba on nie puszcza paliwa do cylindra.Jak wlałem troche do cylindra to zapali na 2sekundy czy to morze byc ten ZAWÓR MEMBRANOWY
Przeczytaj jeszcze raz regulamin z uwzględnieniem pisowni dużymi literami
senekkorzenna
Przeczytaj jeszcze raz regulamin z uwzględnieniem pisowni dużymi literami

senekkorzenna
- krystek5ha
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27/11/2015, 20:48
- Lokalizacja: Tarnów
moze tylko on sie nie psuje sam z siebie - jak juz ulega uszkodzeniu to zwykle sie po prostu kruszy/łamie i wpuszcza za duzo. bardziej bym stawiał że silnik moze byc do remontu - zbyt niskie cisnienie spręzania skutkuje słabym podcisnieniem podczas suwu ssania - czyli nie ma siły zassac paliwa przez ten zawór
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Po pierwsze informacja jaki to pojazd.Jak można coś pomóc jak nie wiadomo co i jak.
Heniek a doczytałeś do końca co on napisał? przecież jest informacja że do cylindra nie dochodzi paliwo.
Zawór membranowy występuje w 4T i2T tyle że inne funkcje w innych silnikach.
Jeden zawór jest integralną częścią gaźnika a druki pomiędzy cylindrem a krućcem.
Heniek a doczytałeś do końca co on napisał? przecież jest informacja że do cylindra nie dochodzi paliwo.
Zawór membranowy występuje w 4T i2T tyle że inne funkcje w innych silnikach.
Jeden zawór jest integralną częścią gaźnika a druki pomiędzy cylindrem a krućcem.
- senekkorzenna
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości