Zobacz wątek - Yamaha DT 50 r.1996 czy Suzuki RMX 80 r 2002

Reklama

NAS Analytics TAG

Yamaha DT 50 r.1996 czy Suzuki RMX 80 r 2002

Enduro, Cross
_________

Yamaha DT 50 r.1996 czy Suzuki RMX 80 r 2002

Postprzez Hantarek » 26/11/2015, 21:34

Witam. Posiadam Yamahę DT 50 1996r. Chce się przesiąść na coś większego, jednak rodzice nie pozwalają mi kupić 125, więc pozostaje mi 80-siątka.Rozważałem zmiane silnika na wiekszy, ale niewiem czy to sie oplaca. W internecie znalazłem Suzuki rmx 80 z 2002r. http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-80-CID5- ... 10f01323e3 . Prosze o opinie tego motoroweru i porade co sie bardziej oplaca zrobic kupic nowz motocykl i ten sprzedac czy wymienic silnik na wiekszy. Z góry dziekuje.
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh


Postprzez leff » 26/11/2015, 22:54

80 ccm to nie jest motorower tylko motocykl
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 17:37

Ok. A może wiesz coś o motocyklach typu cross/enduro pojemności 80ccm ? Najlepiej żeby miały papiery.
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh

Postprzez henio12323 » 27/11/2015, 18:19

akurat blisko mnie ten rmx stoi :D

kolego po 1 skoro rodzice nie chcą kupic ci 125tke to czemu pozwalają 80?

i tym i tym legalnie po ulicy jeździc nie mozesz

2 sprawa czy kupisz tego rmxa czy przerobisz swoją DT na 80tke to uzyskasz praktycznie to samo. jedyna róznica to taka że DT znasz, wiesz w jakim jest stanie, a te suzuki to nie wiadomo, moze byc kompletny trup - wiec moze sie nie opłacać taka zamiana.


po co ci papiery tez skoro nie masz prawa jazdy ?

i juz całkiem obiektywnie to cena wydaje mi sie psoko za tą suzi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 18:30

Dzięki heniu za odpowiedź . Zastanawiam się nad kupnem drugiego motocylka , ponieważ silnik z Yamahy dt 80 kosztuje 800zł, a za dt dałem 1500zł.
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 18:39

Mam jeszcze parę pytań ; Czy te rmxy były produkowane tylko w pojemności 50, czy on jest po przerubkach/tuningach?
Myślę też o hondzie mtx 80, są to stare roczniki, ale mój kolega ma go i mówi że jest z niego zadowolony.http://sprzedajemy.pl/honda-mtx-80-okaz ... s&offset=0
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 18:40

Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh

Postprzez henio12323 » 27/11/2015, 18:52

kolego edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim

tak silnik moze i kosztuje 800 zł, ale ty mozesz swój przerobic na 80tke wymieniajac cylinder i tłok. a to juz nie jest taki duzy koszt.


nie wiem jakie były rmxy.

mtxy stosunkowo to przeżytki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 19:25

Mój jest już przerobiony na 60-tke. A co myślisz o tym co mtxe co w linku wysłałem? A może ty możesz mi coś polecić. Koszt to w granicach 2000zł
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh

Postprzez henio12323 » 27/11/2015, 21:40

kazdy tak na prawde godny polecenia. ale ten RMX 2002 rok bije na głowe zabytkową honde...
jak masz 60tke to dokup 80tke, moze szkoda wymieniac maszyne - bo zwykle generuje wieksze koszta. robiąc remont na 80tke, masz pewnosc że tłok i cylinder posłuzą długo. kupujac uzywany motocykl nie wiesz cyz pojeździsz tydzien miesiac czy kilka lat na tym zestawie...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 22:07

A czy jak zrobię remont na 80 to będzie to samo co seryjny silnik 80? Czy jset jakaś różnica?
Ile może kosztować zestaw do tej przerubki?
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh

Postprzez henio12323 » 27/11/2015, 22:42

i tak i nie...

pod względem mocy tak bedzie porównywalny co fabryczna honda mtx czy DT 80.

ale nie bedzie seryjny, bo seryjna 80tka ma czasami troche inne czesci niz taka sama 50tka.

allegro.pl tam sie dowiesz ile kosztuje taki zestaw
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hantarek » 27/11/2015, 22:44

Dzięki za wszystko :)
Hantarek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/11/2015, 21:08
Lokalizacja: jh



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr