Zobacz wątek - R1 na gaźnikach vs CBR 954
NAS Analytics TAG

R1 na gaźnikach vs CBR 954

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

R1 na gaźnikach vs CBR 954

Postprzez zetesef » 25/11/2015, 15:30

Witam. Mam ambitny plan w przyszłym roku się wybrać na Tor Poznań i potrzebuję maszyny, która lubi szybko jeździć. Moje doświadczenie dotychczasowe to 5 sezonów na FJ1200 oraz 2 sympatyczne wypady na tor (szkoła jazdy) na CBR 600RR i CBR 1000RR. Doskonale sobie zdaję sprawę że nie wykorzystam wszystkich możliwości sportowego litra ale FJ-tą też się na tor nie wybiorę. Budżet to powiedzmy 10tys. R1-nek jest sporo do wyboru ale z tego co kojarzę nie mają doskonałych skrzyń biegó. 954 droższe, na wtrysku i chyba bardziej przydatne do codziennego użytku. Biorę pod uwagę te dwa z powodów hmm estetycznych :D podobają mi się w tych rocznikach z wyglądu. Co wybrać z tych dwóch modeli? Dziękuję.
zetesef
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/11/2009, 18:35


Postprzez Samael666 » 25/11/2015, 19:18

bierz sportowa 600ke. tansza w utrzymaniu niz litr. mniej zjada opony, opony tansze bo wezsze. Na poczatku i tak nawet tej 600ki nie wykorzystasz. a jak juz bedziesz oblatany i faktycznie Ci bedzie brakowac mocy to sobie litra kupisz. Tylko powiem Ci, ze z 10k to R6 w dobrym stanie raczej nie kupisz. O R1 nawet nie wspominam. Wiem co mowie - w tym sezonie kupilem R6 wlasnie ze wzgledu na latanie po torze. Za przyzwoity egzemplarz trzeba dac minimum 15k. a i tak potem dolozysz niemalo. Z autopsji...
Suzuki SV650s k6 -> Yamaha R6 RJ11

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
Avatar użytkownika
Samael666
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 10/9/2014, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez grzec » 29/11/2015, 18:20

Pomyśl o 929rr :) Jest dość tanie, sporo zniesie i jest dużo części jak by co. Do ostrej jazdy obowiązkowo amor skrętu bo lubi przyświrować na ostrym wyjściu z winkla :D
grzec
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04

Postprzez jaroaro » 29/11/2015, 19:33

Jakie czasy miałeś czy na szkoleniu nie sprawdzałeś się?
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr