Zbicie Kawasaki Ninja ZX6R z 2001 na kategorie A2
• Strona 1 z 1
Zbicie Kawasaki Ninja ZX6R z 2001 na kategorie A2
Witam was
Ostatnio bardzo spodobał mi się ów motocykl tylko jest problem że nie zakwalifikuje mi się oryginalnie na A2....
Niedługo zdaje na 18 prawko i po prostu ją pożądam xD
Problem w tym że nie za bardzo orientuje się w zbijaniu mocy i jestem w tym kompletnie zielony xD Czy ktoś z was byłby w stanie mi napisać co musiałbym z nią zrobić i ile mniej więcej ile by mnie to kosztowało?
Dzięki za pomoc i proszę o wyrozumiałość xD

Ostatnio bardzo spodobał mi się ów motocykl tylko jest problem że nie zakwalifikuje mi się oryginalnie na A2....
Niedługo zdaje na 18 prawko i po prostu ją pożądam xD
Problem w tym że nie za bardzo orientuje się w zbijaniu mocy i jestem w tym kompletnie zielony xD Czy ktoś z was byłby w stanie mi napisać co musiałbym z nią zrobić i ile mniej więcej ile by mnie to kosztowało?
Dzięki za pomoc i proszę o wyrozumiałość xD

"Kupiłem a mówią że nie kupię miłości" ~ Verba 

- Kawasaki_ZX6R
- Świeżak
po 3 zx6r to nie jest najlepszy pomysł na pierwsze powazne moto, a wnioskuję że takowe ono ma być
-
Tristello - Świeżak
Tristello choćby dało nią się zblokować Co jest nierealne to d... by nie urwało bo i tak by miała blokadę więc mógłby jeżdzić jak każdym innym na A2
Co innego niezablokowana to d... urywa ale o tym nie ma co nar azie marzyć
Tak czy inaczej ZX6 nie nadaje się więc nie ma co gadać musisz wziąśc inną opcje pod uwagę
Co innego niezablokowana to d... urywa ale o tym nie ma co nar azie marzyć

Tak czy inaczej ZX6 nie nadaje się więc nie ma co gadać musisz wziąśc inną opcje pod uwagę

Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
Z tych osób co znam, którzy poruszają się Sportami "na A2" każdy ma oblikowaną, więc tak jakoś napisałem poprzez skojarzenie do ogółu 

-
Tristello - Świeżak