Er6 vs sv 650 vs cbr500r
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Er6 vs sv 650 vs cbr500r
Witam.
Który z tych trzech motocykli wybrać?
Nie ukrywam że najbardziej podoba mi się cebra, lecz póki co jest ich mało. Na pewno jest najsłabsza z tej trójki ale dzięki temu nie musze się martwić dławieniem. Co polecicie?
Który z tych trzech motocykli wybrać?
Nie ukrywam że najbardziej podoba mi się cebra, lecz póki co jest ich mało. Na pewno jest najsłabsza z tej trójki ale dzięki temu nie musze się martwić dławieniem. Co polecicie?
- MATEUSZCRX
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30/5/2015, 21:17
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Budżet to 15 tys. na samo moto. Motocykl będzie mi potrzebny głównie do jazdy poza miastem. Z czasem może jakiś wypad na tor. Moje ostatnie moto to Yamaha dt80.
- MATEUSZCRX
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30/5/2015, 21:17
Nakedy, sportowe, ednuro a moze jakeis małe turystyki ?
Jeśli chodzi ot e wymienione w tytule, to :
Er6F lub wersja N zależnie od upodobania, ale skoro poza maisto to lepsza byłaby Fka, bo ma owiewkę.
Svkę to też tylko w wersji z owiewkami. Ale Svka ma silnik V, nie każdemu on odpowiada. Przy Sv, takie rzeczy jak zmiana biegów z między gazem to podstawa. Jeśli zamierzasz sam podróżować to ja bym własnie Svkę wybrał, ale to nie ejst obiektywna opinia. Svkę dobrą za jakies 10-13k wyłapiesz, a za resztę mozna jakiś kurs doszkalający albo wypad na tor zeby pod-szlifować umiejętności.
Co do CBR to w tym budżecie juz są ?
Jeśli chodzi ot e wymienione w tytule, to :
Er6F lub wersja N zależnie od upodobania, ale skoro poza maisto to lepsza byłaby Fka, bo ma owiewkę.
Svkę to też tylko w wersji z owiewkami. Ale Svka ma silnik V, nie każdemu on odpowiada. Przy Sv, takie rzeczy jak zmiana biegów z między gazem to podstawa. Jeśli zamierzasz sam podróżować to ja bym własnie Svkę wybrał, ale to nie ejst obiektywna opinia. Svkę dobrą za jakies 10-13k wyłapiesz, a za resztę mozna jakiś kurs doszkalający albo wypad na tor zeby pod-szlifować umiejętności.
Co do CBR to w tym budżecie juz są ?
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Nakedy i sportowe. Za 15 już znajdzie, najwyżej dołożę jeszcze tysiaka czy dwa. Cbr podoba mi się bo wygląda jak motocykl sportowy za to er6 jest mocniejsza. Pytanie tylko jak z awaryjnością tych sprzętów i serwisem?
- MATEUSZCRX
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 30/5/2015, 21:17
Odpowiedz na te pytania, bedzie prosciej...
Żeby ktokolwiek odpowiedział sensownie na pytanie "jaki motocykl dla mnie", musisz przedstawić pewne dane wejściowe (im więcej nam powiesz, tym lepiej Ci doradzimy):
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
- Wiek, waga, wzrost,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Zatytułuj rozsądnie temat np. "motocykl na co dzień do 6000 zł".
Pamiętaj o przyklejonym w dziale Motocykle temacie: "Co na pierwszy motocykl?"
Polecam też poniższą publikację, która może Wam pomóc w dokonaniu właściwego wyboru:
http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl ... 13809.html
Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
Co do upodobań:
Sv jak też Er występują w wersjach z owiewkami lub bez. CBR natomiast tylko z owiewką i to pełną.
O kwestii wygladu się nie dyskutuje, każdy ma swoje upodobania.
Odnośnie awaryjności:
Sv ma silnik w ukłądzie V, jest tam większe hamowanie silnikiem niż w rzędówce. W Svce szybko (w stosunku do ww. modeli) bedzie zużywał się łańcuch. Poza tym jak pisałem na Svce trzeba się przejechać aby wiedzieć czy się podoba czy nie. W razie naprawy nie bedzie problemu z cześciami i ceną.
W Er nie powinno być najmniejszego problemu z częściami i ewentualnym serwisem. Na pewno nie licz, ze obejdzie się bez serwisu po kupnie (podstawowy olej, ewentualnie regulacja, napęd, klocki itp). Erka była tworzona z przeznaczeniem "na pierwsze moto", więc konstrukcja nie jest jakaś mega skomplikowana, jeśli motocykl nie był wcześniej uszkodzony to nie powinno być z nim problemów, (nie mówimy teraz o elementach eksploatacyjnych, gdyż one muszą być co jakiś czas zmieniane ponieważ się zużywają) dotyczy się to wszystkich modeli.
Jeśli chodzi o SV i Er6 to popyt jest dosyć spory więc problemu z odsprzedażą też nie bedzie. Na pewno Er bedzie mniej narwane niż SV
O CBR niestety nic Ci nie powiem, nie miałem nigdy styczności z tym modelem więc nie będe się wypowiadał.
Sv jak też Er występują w wersjach z owiewkami lub bez. CBR natomiast tylko z owiewką i to pełną.
O kwestii wygladu się nie dyskutuje, każdy ma swoje upodobania.
Odnośnie awaryjności:
Sv ma silnik w ukłądzie V, jest tam większe hamowanie silnikiem niż w rzędówce. W Svce szybko (w stosunku do ww. modeli) bedzie zużywał się łańcuch. Poza tym jak pisałem na Svce trzeba się przejechać aby wiedzieć czy się podoba czy nie. W razie naprawy nie bedzie problemu z cześciami i ceną.
W Er nie powinno być najmniejszego problemu z częściami i ewentualnym serwisem. Na pewno nie licz, ze obejdzie się bez serwisu po kupnie (podstawowy olej, ewentualnie regulacja, napęd, klocki itp). Erka była tworzona z przeznaczeniem "na pierwsze moto", więc konstrukcja nie jest jakaś mega skomplikowana, jeśli motocykl nie był wcześniej uszkodzony to nie powinno być z nim problemów, (nie mówimy teraz o elementach eksploatacyjnych, gdyż one muszą być co jakiś czas zmieniane ponieważ się zużywają) dotyczy się to wszystkich modeli.
Jeśli chodzi o SV i Er6 to popyt jest dosyć spory więc problemu z odsprzedażą też nie bedzie. Na pewno Er bedzie mniej narwane niż SV
O CBR niestety nic Ci nie powiem, nie miałem nigdy styczności z tym modelem więc nie będe się wypowiadał.
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość