JAK SIE KOMUŚ WYDAJE, TO MA RACJE WYDAJE MU SIĘ :)
Święte słowa zamieszczane są w tym temacie
Na wstępie się pochwalę - dziś właśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem ślicznej suczki Gs 500
Jestem raczej początkującym motocyklistą, mam 19lat, do tej pory jeździłem komarami, ogarami i tym podobnym a najmocniejszym moim sprzętem była honda Cb 250 na kursie prawka
Gska to może to nie hayabusa ale swoje potrafi - na początek zupełnie wystarczy w 100% A jeżeli ktoś, kto rozpoczynając przygodę z jednośladami chciałby sprawdzić 100% hayabusy czy chociaż nawet Cbr 600 - powodzenia, ktoś na pewno ucieszy się z nowego przeszczepu...
I nie chodzi też o prędkość ale i o wagę a za tym idącą wygodę użytkowania... Słaby nie jestem ale mam problemy jeśli chcę postawić Gs 500 na podnóżek nie zsiadając z niego!
Z niepewnych źródeł wiem, że za rok mają zamiar wprowadzić oddzielną kategorię prawa jazdy na ścigacz (pow 250cm3) i każda szkoła jazdy powinna zakupić w tym celu takowy motór - jeżeli ktoś wie więcej na ten temat to proszę skomentować...

Na wstępie się pochwalę - dziś właśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem ślicznej suczki Gs 500

Jestem raczej początkującym motocyklistą, mam 19lat, do tej pory jeździłem komarami, ogarami i tym podobnym a najmocniejszym moim sprzętem była honda Cb 250 na kursie prawka

Gska to może to nie hayabusa ale swoje potrafi - na początek zupełnie wystarczy w 100% A jeżeli ktoś, kto rozpoczynając przygodę z jednośladami chciałby sprawdzić 100% hayabusy czy chociaż nawet Cbr 600 - powodzenia, ktoś na pewno ucieszy się z nowego przeszczepu...
I nie chodzi też o prędkość ale i o wagę a za tym idącą wygodę użytkowania... Słaby nie jestem ale mam problemy jeśli chcę postawić Gs 500 na podnóżek nie zsiadając z niego!

icid napisał(a):gdyby ścigacz nadawał sie do nauki to mieli by je na kursach prawajazdy.
Z niepewnych źródeł wiem, że za rok mają zamiar wprowadzić oddzielną kategorię prawa jazdy na ścigacz (pow 250cm3) i każda szkoła jazdy powinna zakupić w tym celu takowy motór - jeżeli ktoś wie więcej na ten temat to proszę skomentować...

-
Redd - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
- Lokalizacja: Gdańsk
icid nie zrozumiales do konca o co mi chodzi...i zgeneralizowales z tym zazdroszczeniem,powiedzialem duzo a nie wszyscy
poprostu wkurw... jest jak w co 2 temacie jest kup 125 albo gs chodz niemam nci do tych motyckli chetnie bym sobie takim posmigal

ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: Słupsk
nie wszystko co biale jest białe a czarne jest czarne ;]
jak dla mnie ten kto nigdy nie mial kiery w łapach to powinien zaczynac max na sprzecie do 60-65km (oczywiscie nie w układzie V)
A ten kto śmigał juz na jakis 125/250 moze kupic sporta 600. Tak było w moim przypadku i napewno po 125 nie bede kupował (a raczej nie kupowałem gsa bo to jeden wuj ). Zrobiłem w tym sezonie prawie 20kkm , bez zadnego szlifa czy gleby parkingowej.....
Zaraz ktos powie mi ze przesiadka z 35 czy ile tam KM na 125 to zbyt dużo , ehh...
Powracajac na moment do tematu pierwszego moto itd to szkoda ze nie ma zadnego fajnego plastika 500ccm , np o takim designie jak r125 i o mocy ok 50-60km bo to byloby dobre rozwiazanie dla ludzi którzy chca jezdzic czyms sportopodobnym a maja ukonczone prawko...
No moze jest gs 500 obudowany , ale jednak to nie to ;]
jak dla mnie ten kto nigdy nie mial kiery w łapach to powinien zaczynac max na sprzecie do 60-65km (oczywiscie nie w układzie V)
A ten kto śmigał juz na jakis 125/250 moze kupic sporta 600. Tak było w moim przypadku i napewno po 125 nie bede kupował (a raczej nie kupowałem gsa bo to jeden wuj ). Zrobiłem w tym sezonie prawie 20kkm , bez zadnego szlifa czy gleby parkingowej.....
Zaraz ktos powie mi ze przesiadka z 35 czy ile tam KM na 125 to zbyt dużo , ehh...
Powracajac na moment do tematu pierwszego moto itd to szkoda ze nie ma zadnego fajnego plastika 500ccm , np o takim designie jak r125 i o mocy ok 50-60km bo to byloby dobre rozwiazanie dla ludzi którzy chca jezdzic czyms sportopodobnym a maja ukonczone prawko...
No moze jest gs 500 obudowany , ale jednak to nie to ;]
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
Przepraszam an nowy gs 500? ktoś widział do złudzenia przypomina starszych kolegów ze stajni suzuki oczywiście są inne firmy i też mają coś rozsądnego.pk. napisał(a):nie wszystko co biale jest białe a czarne jest czarne ;]
jak dla mnie ten kto nigdy nie mial kiery w łapach to powinien zaczynac max na sprzecie do 60-65km (oczywiscie nie w układzie V)
A ten kto śmigał juz na jakis 125/250 moze kupic sporta 600. Tak było w moim przypadku i napewno po 125 nie bede kupował (a raczej nie kupowałem gsa bo to jeden wuj ). Zrobiłem w tym sezonie prawie 20kkm , bez zadnego szlifa czy gleby parkingowej.....
Zaraz ktos powie mi ze przesiadka z 35 czy ile tam KM na 125 to zbyt dużo , ehh...
Powracajac na moment do tematu pierwszego moto itd to szkoda ze nie ma zadnego fajnego plastika 500ccm , np o takim designie jak r125 i o mocy ok 50-60km bo to byloby dobre rozwiazanie dla ludzi którzy chca jezdzic czyms sportopodobnym a maja ukonczone prawko...
No moze jest gs 500 obudowany , ale jednak to nie to ;]
- Załączniki
-
- Suzuki-GS500F.jpg (58.08 KiB) PrzeglÄ…dane 2770 razy
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
no ten gs jest nawet nie zly podoba mi sie. a co do przesiadki ze 125 na sportowa 600 to sam sie zastanawiam czy dal bym rade.
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
Myśle że tak nsr daje mocne podstawy ale po co lepiej to zrobić na 2 razy czyli jakaś 250 lub 500 i wtedy po sezonie 600 napewno w ten sposób człowiek staje sie lepszym kierowcą niż rzucając sie na głęboką wode.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
no wiadomo ze tak lepiej ale zawsze jednak to sa koszta i czas przedewszystkim takie zmiany.wiadomoze bezpieczenstwo najwazniejsze ale jakl mowicie ze daje podstawy to chyba kupie jakas 600. chcialbym cbr600f jest ciotke slabsza niz typowo sportowa 600 wiec dam rade.ale oczym ja mowie, mam nie stety jeszcze troche czasu na zastanawianie 

nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
Dokaz napisał(a):patrykmulek napisał(a):chcialbym cbr600f jest ciotke slabsza niz typowo sportowa 600 wiec dam rade
HAHAHA:D ;]]]
))
co cie tak rozsmieszylo?
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
patrykmulek napisał(a):Dokaz napisał(a):patrykmulek napisał(a):chcialbym cbr600f jest ciotke slabsza niz typowo sportowa 600 wiec dam rade
HAHAHA:D ;]]]
))
co cie tak rozsmieszylo?
rozśmieszyło go to że twierdzisz iż Cbr jest słabsza od pozostałych sportów...oraz to że czytając twoje zdanie ma się wrażenie jakbyś Cbr nie zaliczał do motocykli sportowych...
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
patrykmulek napisał(a):Dokaz napisał(a):patrykmulek napisał(a):chcialbym cbr600f jest ciotke slabsza niz typowo sportowa 600 wiec dam rade
HAHAHA:D ;]]]
))
co cie tak rozsmieszylo?
No gdybys byl troszezke starszy i wiecej wiedzial to nie walily by Ci w leb tylko konie mechaniczne...
Pamietaj ze jest jeszcze cos takiego jak moment obrotowy i cbr oddaje swoja moc w nizszym zakresie obrotow przez co moze byc trudniejsza do opanowania niz R6...
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
zle mnie zrozumieliscie niechodzilo mi oto ze cbr nie jest sportowym motocyklem bo jest jak najbardziej ale ja napisales o cbr600f(co wynika ze z tego co napisalem) ze jest slabsza od typowo sportowej i tu mialem na mysli cbr600rr(to juz nie wynika z tego co napisalem)moze trpche zle sie wyrazilem. a jak bys uwazniej troche czytal cbrku to bys przeczytal we wczesniejszym poscie ze cbr mam jak najbardziej za motocykl sportowy.wiec nastepnym razem dokladnie przeczytaj pozniej komentuj. ps. moj blad bo troszke nie dokladnie opisalem oco mi chodzi
aha zapomnialem dodac ze cbr600f (o takiej pisalem)jest motocyklem sportowo-turystycznym
powinienes to wiedziec
aha zapomnialem dodac ze cbr600f (o takiej pisalem)jest motocyklem sportowo-turystycznym

nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
patrykmulek napisał(a):aha zapomnialem dodac ze cbr600f (o takiej pisalem)jest motocyklem sportowo-turystycznympowinienes to wiedziec
to przejedz sie najpierw tym "sportowo-turystykiem" i chwilkÄ™ po tem przejedz sie tym "typowym sportem"....
...i napisz mi swoje opinie o temat tych dwóch jakże różnych motorów....
Elo
- Dokaz
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 9/12/2006, 11:58
nie jestem na tyle doswiadczonym motocyklista by odczuc znaczaca roznice.
ale nie powiesz mi ze nie ma roznicy. f jest okolo 25kg ciezsza i slabsza nadrabia troche momentem obrotowym ale nie az tyle by zrekompensowac znacznie wieksza mase i moc.zapreczysz?
ale nie powiesz mi ze nie ma roznicy. f jest okolo 25kg ciezsza i slabsza nadrabia troche momentem obrotowym ale nie az tyle by zrekompensowac znacznie wieksza mase i moc.zapreczysz?
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
dzieki za wsparcie. ja nie twierdze ze to nie jest mocny motocykl i napewno trzeba na nia uwazac ale tez napewno jest slabsza niz rr ktora jest super sportem
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
Wiadomo ze jest duza roznica miedzy cbr 600f a cbr 600rr, sa tu roznice w mocy pozycji za kierownica,rozmiarami , i w ogole co wy porownujecie .patrykmulek ma racje wiec dac mu spokoj.
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości