Kawasaki ninja zx6r vs zx7r
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kawasaki ninja zx6r vs zx7r
Witam. Który motocykl wybrać po GPZ500S? Jak na razie mam kat. A2 w przyszłym sezonie robię kat A. Z wyglądu oba mi się podobają, chodzi mi głównie o wady i zalety, spalanie, koszty utrzymania, wrażenia z jazdy itp Jeśli miałbym kupować zx6r to szukałbym modelu J1 (2000-2001), a jeśli zx7r to szukałbym w jak najlepszym stanie ze względu na to że jest ich mało.
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), 2,5k km na 50ccm, kurs na gladiusie i 5k km na gpz500s
- Wiek, waga, wzrost, 19(w styczniu 20), 80 kg, 185 cm wzrostu
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? 60% jazda na co dzień, 40% z kumplami dla rozrywki, czasem jakiś wypad na tor i czasem jazda z plecaczkiem
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? 5-6 k km może i więcej
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 6-7,5 tyś , strój mam kompletny
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie trzeba
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. sportowe
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Kawasaki ninja zx6r i zx7r
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), 2,5k km na 50ccm, kurs na gladiusie i 5k km na gpz500s
- Wiek, waga, wzrost, 19(w styczniu 20), 80 kg, 185 cm wzrostu
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? 60% jazda na co dzień, 40% z kumplami dla rozrywki, czasem jakiś wypad na tor i czasem jazda z plecaczkiem
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? 5-6 k km może i więcej
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 6-7,5 tyś , strój mam kompletny
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie trzeba
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. sportowe
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Kawasaki ninja zx6r i zx7r
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
Przelatalem w tym sezonie ponad 8000 tyś kilometrów
Na J1 bez żadnej awarii
Co mogę powiedzieć,spalanie przy ostrym palowaniu 11 litrów
Normalna jazda po Warszawie ok 6–7 na setkę
Pozycja znośna, jak dla mnie idealna.
W trasie zrobiłem jedno razowo bez schodzenia 180 km,
Ale poczułem to na plecach.
W tym sezonie wydałem 800 zł na moto ale to na serwis,gaźnika lagi nowe płyny itp
Moto ma jedno wadę potrafi sponiewierac kierowcę i pokazać kto żondzi jak zapomnisz się i odkręcić mocno gaz
Na J1 bez żadnej awarii
Co mogę powiedzieć,spalanie przy ostrym palowaniu 11 litrów
Normalna jazda po Warszawie ok 6–7 na setkę
Pozycja znośna, jak dla mnie idealna.
W trasie zrobiłem jedno razowo bez schodzenia 180 km,
Ale poczułem to na plecach.
W tym sezonie wydałem 800 zł na moto ale to na serwis,gaźnika lagi nowe płyny itp
Moto ma jedno wadę potrafi sponiewierac kierowcę i pokazać kto żondzi jak zapomnisz się i odkręcić mocno gaz
Komar 3 1963r | Jawa mustang 50 cm 1972r | ETZ 150 1990r | Suzuki GSX 750 F 1992r | Kawasaki ZX6R 2000r | https://www.youtube.com/watch?v=w4RaxfZLqKk
-
MK4 - Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 22/4/2015, 20:12
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem ZX6R J2 przez około 35 tyś kilometrów. Motocykl w zasadzie do wszystkiego i nie sprawiał mi żadnych problemów. Regularnie, każdej zimy serwisowałem swój gdy siedział mi w domu. Łatwo się nad nim pracuje.
Jedyne słabe strony to przednie hamulce (ja zmieniłem na Nissin 4 tłokowe) i lakier na kołach odpryskuje po jakimś czasie.
Na drogach zdarzało mi się jechać 600-800km w jeden dzień bez specjalnego zmęczenia, siedzi się na tym stosunkowo wygodnie (jak dla mnie - wzrost 180cm), siedzenie pasażera rozsądnych rozmiarów, trochę miejsca na jakieśtam drobiazgi pod siedzeniem pasażera też jest.
Na torze standardowe zawieszenie jest za miękkie i geometria taka sobie (modyfikacje dużo pomagają) - o hamulcach wspomniałem powyżej. Dodaj do tego klocki np. Bendix MRR (te używam we wszystkich swoich motocyklach bo się nadają i na drogi i na tor) albo SBS Sintered (podobnie jak Bendix MRR). Dziadostwo typu EBC HH mimo że drogie, popularne i chwalone na drodze na tor się nie nadają. Podnóżki warto wymienić i podnieść nieco (zainwestować w rearsety). O oponach wspominać nie muszę.
Jedyne słabe strony to przednie hamulce (ja zmieniłem na Nissin 4 tłokowe) i lakier na kołach odpryskuje po jakimś czasie.
Na drogach zdarzało mi się jechać 600-800km w jeden dzień bez specjalnego zmęczenia, siedzi się na tym stosunkowo wygodnie (jak dla mnie - wzrost 180cm), siedzenie pasażera rozsądnych rozmiarów, trochę miejsca na jakieśtam drobiazgi pod siedzeniem pasażera też jest.
Na torze standardowe zawieszenie jest za miękkie i geometria taka sobie (modyfikacje dużo pomagają) - o hamulcach wspomniałem powyżej. Dodaj do tego klocki np. Bendix MRR (te używam we wszystkich swoich motocyklach bo się nadają i na drogi i na tor) albo SBS Sintered (podobnie jak Bendix MRR). Dziadostwo typu EBC HH mimo że drogie, popularne i chwalone na drodze na tor się nie nadają. Podnóżki warto wymienić i podnieść nieco (zainwestować w rearsety). O oponach wspominać nie muszę.
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
To opinie o zx6r już znam a czy ktoś wypowie się o zx7r bo chyba jednak w jego stronę bym się skłaniał. Z tego co czytałem mimo tego ze waży 230 kg to podczas jazdy tego nie czuć a dzięki wadze jest bardziej stabilny, silnik jest bardziej płynniejszy i mniej narwany niż w przypadku 600ccm, jest większy od zx6r i bardziej preferuje jazdę na 2 kolach niż na 1 co by mi odpowiadało no i przez to że jest mniej popularny od zx6r można go taniej kupić. Chciałbym usłyszeć opinie użytkownika lub innych którzy mieli styczność z tym sprzętem no i co o nim ogólnie sądzicie?
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
Spotkalem kiedys goscia z takim sprzetem. Wyroznia sie w tlumie.
I wiec tak: zx6r jest szybszy i latwiejszy w jezdzie.
ZX7R jest duzo ciezszy (ponad 30kg od zx6r), byl przestarzaly juz w momencie wejscia na rynek, ale ma swoje zalety:
waga jest plusem pod wzgledem stabilnosci motocykla. Sam motocykl rowniez jest dosyc duzy, niektorzy uwazaja ze przez to komfortowy, ale nie - pozycja to klasyczne "glowa w dol, tylek w gorze". No i wyglad moze sie podobac, moze nie, napewno jest nieco bandycki i taki tez ma charakter. I oryginalny wyglad.
Motocykl ten prowokuje do zabawy i nielegalnych predkosci, jak kazdy sport pali duzo i siedzenia dla pasazera jest tylko na pokaz.
Generalnie gdybym to ja wybieral, to bralbym zx7r za sam fakt bycia rzadkim motocyklem i caloksztalt bycia grubym, wielkim, warczacym rottwailerem na drodze.
Inna sprawa ze kazda wspolczesna (i owczesna) 600 i 750 z konkurencyjnych stajni (a nawet zx6r) jezdzi szybciej i lepiej.
Na torze GSXr750 bedzie szybszy. W trasie Fireblade bedzie wygodniejszy.
I wiec tak: zx6r jest szybszy i latwiejszy w jezdzie.
ZX7R jest duzo ciezszy (ponad 30kg od zx6r), byl przestarzaly juz w momencie wejscia na rynek, ale ma swoje zalety:
waga jest plusem pod wzgledem stabilnosci motocykla. Sam motocykl rowniez jest dosyc duzy, niektorzy uwazaja ze przez to komfortowy, ale nie - pozycja to klasyczne "glowa w dol, tylek w gorze". No i wyglad moze sie podobac, moze nie, napewno jest nieco bandycki i taki tez ma charakter. I oryginalny wyglad.
Motocykl ten prowokuje do zabawy i nielegalnych predkosci, jak kazdy sport pali duzo i siedzenia dla pasazera jest tylko na pokaz.
Generalnie gdybym to ja wybieral, to bralbym zx7r za sam fakt bycia rzadkim motocyklem i caloksztalt bycia grubym, wielkim, warczacym rottwailerem na drodze.
Inna sprawa ze kazda wspolczesna (i owczesna) 600 i 750 z konkurencyjnych stajni (a nawet zx6r) jezdzi szybciej i lepiej.
Na torze GSXr750 bedzie szybszy. W trasie Fireblade bedzie wygodniejszy.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Mam w garazu ZX6R 2002 ROK i ZXR-750 1993 Oba sa niezawodne, piekne, ALE...
Mniejsza bije pod wzgledem wygody, mozna siedziec, nie trzeba lezec, jest duzo lzejsza, przez co zwrotniejsza
Wieksza to klasyk, zawsze na czasie lekko lepszy dol przez co szybciej banan na twarzy
Taka mam na sprzedaz :
http://olx.pl/oferta/kawasaki-zx750r-zx ... ckN5z.html
Mniejsza bije pod wzgledem wygody, mozna siedziec, nie trzeba lezec, jest duzo lzejsza, przez co zwrotniejsza
Wieksza to klasyk, zawsze na czasie lekko lepszy dol przez co szybciej banan na twarzy
Taka mam na sprzedaz :
http://olx.pl/oferta/kawasaki-zx750r-zx ... ckN5z.html
- Bartiquan
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 10/11/2010, 19:27
- Lokalizacja: Bolec
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości